Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 37 innen
mobilselskap
32%
anbefaler
Telia

"Fornøyd med alt, unntatt dekning enkelte steder."

Omtale om Telia skrevet av Christian for 01.04.2021 00:51

Telia har totalt 472 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med alt, unntatt dekning enkelte steder."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundeservice. Ble tilbudt en 1 GB mer i abonnementet mitt til samme pris før, og en stund etter ble jeg tilbudt 30% rabatt mot å binde meg et år. Aldri vært noe tull, men har dårligere dekning i grisgrendte områder enn kona som har Telenor.

Bytt.no
"Fornøyd med alt, unntatt dekning enkelte steder." skrev Christian om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Christian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig trist og dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter brent adapter hjemme testet jeg kundeservice, først via chat. Jeg ba de ringe meg - men hørte ikke noe. Så ringte jeg inn. Vedkommende skulle sjekke om ny del.. vi ble brutt - ingen ringte opp. Jeg ringte så på ny -ny saksbehandler - det samme skjedde... man sitter og venter intet hører man .. og man blir brutt. Etter 3 dje forsøk med ny saksbehandler så nevner jeg historikken og han finner at saken er registrert... jeg ber om at han setter meg til teknisk med em gang så jeg får kommunisert med de som kan duppe dingeser. Jeg blir så satt til teknisk - de vet hva der er, men får ikke gjort noe for nå er jo alt stengt.. Da har vi brukt 3 timer av dagen på dette. Det går not påskehøytid og vi får ikke brukt noe.. Stur unna dette møkka selskapet hvis du kan er mitt tips.. Selv den siste samtalen ble vi lovet at det skulle sendes en Mail slik at vi kunne sende bilde av komponenten som er ødelagt - den kom heller ikke. Godt GET ble kjøpt opp - men at de ble kjøpt av noen som er enda dårligere er jo ufattelig trist for kundene. Opptaket mitt er tatt opp - så da kan jo Telia spille dette av når de skjønner at de har mistet oss som kunde.

Tormagnus H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tungvinn kundehåndtering og manglende respekt for andres tid."
3 syns denne omtalen er nyttig

«Tekniker kommer mellom 08.00- 16.00. De ringer 15. min før. Dersom avtalen ikke overholdes påløper gebyr på 950,- kr.» For et urimelig krav. Kunden får 15.min reaksjonstid, men Telia gir seg selv 8 timers slækk. Det burde være mulig å planlegge bedre. Teknikeren avlyste forøvrig siste avtale. Får jeg da 950,-? Nei. Jeg får kun tapt inntekt for å holde meg på 15. min beredskap. Må oppgi samme informasjon til hver person jeg snakjer med, og jeg blir viderekoblet flere ganger. Telia virker ikke interessert i å hjelpe kunden. Tar ikke initiativ til bedring. Lite fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telia har elendig dekning - til og med i Oslo"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telia har som strategi og ha minimumsdekning. Det medfører at man nesten aldri opplever at begge i en samtale har Ok dekning.

Iselin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"

Jeg syntes Telia er veldig bra og har helt fantastisk kundeservice!

Telia har totalt 472 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR