Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 38 innen
mobilselskap
31%
anbefaler
Telia

"Verste servicen og det verste bredbåndet!"

Omtale om Telia skrevet av Liv for 13.04.2021 14:20

Telia har totalt 516 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Verste servicen og det verste bredbåndet!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt problemet internett og Tv bredbåndet i flere måneder. Alt stopper opp og nette går av og på til tider i tillegg til at det er treigt. Alt stanser opp idet jeg tar opptak eller ser på tidligere sendinger og dessverre blir dette for dårlig da vi er i 2021. Alt går i slow-motion og og hver gang jeg ringer inn for å klage innser de ikke hvor dårlig systemet er, selv om en av teknikerne innrømte at bredbåndets signaler er dårlig og at de jobber med saken. I tillegg til at jeg blir nektet refusjon!!! Unner ingen dette og håper omtalen kan være til stor hjelp for andre som vurdere TELIA- for HOLD UNNA!

Bytt.no
"Verste servicen og det verste bredbåndet!" skrev Liv om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Liv og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Ole H. A. J
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Katastrofe,Styr unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Usedvanlig inkompetent teknisk avdeling. Usedvanlig inkompetent service. Laaang ventetid ved oppringing. Ved kontakt: Du skal til «næring« Så settes en over uten en får sakt et ord ( eksempelvis at det er privat). Ny venting og «du skal til privat» ogjeg forsøker å forklatre men vedkommende snakker i munnen på meg, før vedkommenende nordlending skriker: «nå holder du kjeften» idet jeg forsøker å avbryte ham. Har mått telemetrikort til «rinng hytta varm» uten at dette fungerer etter tre tilsendelser og elektriker for installajon. Elektrikeren har ring dem flere ganger og de har lovet å ringe tilbake uten at noe skjer. Jeg får faktura for bruk i tillegg til et trekk på kr. 100,- i tillegg til abonnementsavgift uten at noen forklaring blir gitt. Jeg gir opp og ber dem fremme sitt krav på kr. 150,- gjennom forliksrådet. Ønsker ingenting mer med dem å gjøre. Værre en til og med Telenor. Det burde si litt.

Julia K. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ikke opplevd maken til problemer med et selskap alene"
4 syns denne omtalen er nyttig

På hjemmekontor og må bruke mitt mobilnett litt for ofte grunnet problemer med leveranse av nett. Telia ønsker i tillegg at jeg skal kjøpe en oppgradert Get boks da de "anbefaler alle deres kunder å gjøre det ettersom de har mange problemer med deres standard Get boks". Er det jeg som skal stå for kostnaden på en oppgradert Get boks slik at jeg får det jeg er lovet av en standard boks? Denne boksen ble etter mye om og men levert inn til Telia i bytte mot en ny - som fungerer fint. Eneste problemet nå er at Telia fakturerer meg for en ekstra boks (som jeg ikke er eier av da denne ble levert inn innbytte mot en ny). Har faktisk ikke opplevd maken til problemer med et selskap alene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett! Å komme i kontakt med kundeservice gir ikke løsning.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd med alt, unntatt dekning enkelte steder."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundeservice. Ble tilbudt en 1 GB mer i abonnementet mitt til samme pris før, og en stund etter ble jeg tilbudt 30% rabatt mot å binde meg et år. Aldri vært noe tull, men har dårligere dekning i grisgrendte områder enn kona som har Telenor.

Telia har totalt 516 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR