Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Mobil
2.4
736 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
736 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 736 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
72
104
353
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 736 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilitet, ikke-eksisterende kundeservice, og svindel.

Omtale av  Pandora

Ble lovet et raskt stabilt nett. Fikk isteden ett nett hvor ping hvert 5te sekund spiket til 500 og når dette ble adressert med kundeservice ble man sendt tilbake til samme samtale og kom ingen vei. Fordi de behandler deg som et fehue som ikke har peil. Selvom de vet selv at feilen er hos dem lokalt. Hold deg langt unna.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Nils D

Pratet men en kunderådgiver som var veldig frekk og lite interessert i å hjelpe. Hun svarte på spørsmålene jeg lurte på, men på en veldig sur måte. Når vi da skulle legge på, rakk vi ikke å avslutte samtalen før hun bare la på røret, midt i når jeg var i en setning. Skuffende. Dette kan være et engangstilfelle, men det ødelegger så mye for hele kundeopplevelsen. Håper så mange som mulig slipper slike hendelser.

Direkte svindel

Omtale av  Marius

Binder deg til et abo og øker så prisen på tilleggstjenester og mener at du som kunde skal måtte betale flere tusen kroner ekstra i året ifht den avtalen du har inngått med selskapet... Her er det rett og slett bare å holde seg unna, for sånn oppførsel kan vi ikke godta. Ikke lar de deg bryte avtalen kostnadsfritt heller, selv om det er de som i praksis har brutt avtalevilkårene først.

Det verste leverandøren i hele Norge

Omtale av  Mohammed A. R

Elendig kundeservice Elendig utstyr Elendig selgere med null info om produktet Telia selger solgt oss et produkt vi ikke hadde bruk for Bruker vi angreretten må vi ut med 4020 kr HOLD DERE UNNA TELIA

DRITT

Omtale av  Frank

o det er ikke noe som kan være bedre rustet til sine egne veier er det ikke finnes noen penger

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Telia tar ikke vare på langvarige kunder

Omtale av  Tomas

Telia vil at vi skal bytte abonnement da vårt eksisterende abonnement Telia X har de ikke lengre siden de har delt det opp til 3 forskjellige nivåer nå og da mener de vi må bytte til et dårligere enn det vi har idag - men til samme pris som før - for alle abonnementene i familien. Så det å være langvarig kunde gjennom mange år lønner seg tydeligvis ikke for her kunne de enkelt bare rabattert det "nye" Telia X Max til samme pris som det gamle Telia X. Siden vi ikke blir ivaretatt som langvarig, lojal kunde, har terskelen vår for å skifte leverandør forsvunnet helt og vi kommer til å bytte uten å se oss tilbake.

Dette føles mer og mer som en dårlig blåkopi av Telenor.

Omtale av  Jon

Legacy Telia X var faktisk et dugelig abonnement. Så ble det byttet ut med en blåkopi av Telenor sitt fri bruk abo. Blir deretter kontaktet med trusler om at jeg før eller senere tvangsflyttes fra legacy X og får et halvdårlig tilbud på "nye" X som i praksis har gitt meg et mye dårligere abo enn jeg startet med. Ekstra sim koster nå 3x mer i mnd enn det gjorde før. music freedom har utgått uten noen form for erstatning. bankid på mobil har gått fra gratis til 2x Telenor sin pris. Kundeservice er ikke mulig å få tak i. En liiten prisøkning til nå så vil det faktisk være en forbedring å bytte til Telenor. Og når det kommer til 5G per dags dato: 5G indikasjon på mobil styres av basestasjon, ikke mobil. Dvs at du ofte vil kunne se falsk 5G indikasjon fordi basestasjonen sier så. De fleste mobilene til folk støtter ikke alle kombinasjoner av 4G/5G i dag. (jada, du må fortsatt være tilkoblet 4G for å kunne bruke 5G)

Telia Mobil har 736 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR