Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
34%
anbefaler
Telia

"Håpløst"

Omtale om Telia skrevet av Martin for 03.12.2020 19:02

Telia har totalt 430 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Håpløst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt umulig å komme gjennom på både telefon og chat. Utrolig at det går an å levere internett og telefoni abonnement uten å klare å ta telefon eller være koblet på nett i form av en seriøs chat plattform. Burde ikke gå an at kunder skal vente minimum 40 for å komme gjennom til kundebehandler. Useriøst selskap, gleder meg til å avslutte abonnementet. Aldri igjen.

Bytt.no
"Håpløst" skrev Martin om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Martin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fra GET til Telia"
2 syns denne omtalen er nyttig

Internett er latterlig dårlig og ustabilt, det var kundeservice enig i. Måtte ringe igjen på seinere tidspunkt for å få hjelp av tekniker. Første forsøk fikk jeg ventet i 56 minutter før de la på. Andre forsøk var lang ventetid på chat før de koplet av. Tredje forsøk 50 minutter før de la på igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vært fornøyd inntil nå"

Er nå på femte dagen uten nett fra Telia. Ingen som jobber der har kontroll på hva som skjer med feilretting. Det er 'videresendt' til en ekstern 'entrepenør' er alt de kan si. De har ingen kontroll på om denne 'entrepenøren' har mottat saken eller om de har tenkt å gjøre noe som helst. Ingen kommunikasjon mellom kundeservice og denne 'entrepenøren'.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"

Etter at returseddelen ble sendt til feil adresse i flere omganger, kontaktet jeg kundeservice igjen og igjen. Jeg sitter for hver gang nesten en halv time i kø på telefonen! Ettersom jeg har flyttet utenlands får jeg ikke levert eller mottatt noe her, så mine foreldre må ta ansvar. Jeg får flere ganger feilinfo om hvor jeg så kan levere Tv/bredbånd utstyr.. Når utstyret ført er blitt levert et sted som er mulig å levere til, får jeg meldinger om at utsyret ikke er registrert. Jeg må igjen kontakte kundeservice, dette har i alt tatt meg mange timer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen TV signaler, internett av og til, ingen kundeservice."
2 syns denne omtalen er nyttig

Sitter i telefonkø til Telia nå. Har sittet i 2 timer. Ingen TV signaler. Problemer med signalene etter at Get ble Telia, men nå er de borte. Ser de anbefaler å ringe eller chatte... Chatten er en bot som ikke kan svare på spm. og ingen tar telefonen. Skulle se Real Madrid i dag, men nå er kampen snart over. Hvis jeg ikke får sett Liverpool litt senere så sier jeg opp med det samme. Det er IKKE verdt betale for dette om du har andre alternativer. Virker veldig useriøst.

Telia har totalt 430 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR