Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Mobil
2.4
738 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
738 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 738 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
73
104
354
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 738 verifiserte omtaler på Bytt.no

Datamengde

Omtale av  Mona K. F

Skulle vært Litt billigere for ubegrenset data bruk :)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig og likegyldig kundebehandlere

Omtale av  Harald

Kundebehandlere føles som om de kun sitter å venter på lønningsdag, filer negler og tygger for livet

Dårlig dekning og 4G på vestland.

Omtale av  Audun R

Lot meg dessverre overtale til å skifte til telia. Vesentlig dårligere dekning både på tale og 4G en Telenor i de områder jeg oppholder meg

Verdens verste kundeservice.

Omtale av  Elkjøp

Verdens verste kundeservice. Påstår de har sendt meg en vare de ikke har... Ingen vil gi meg et ordentlig svar. Fakturerer meg, nekter å kreditere faktura.

Ustabil. Internett

Omtale av  Nisan

Etter overtok fra Get er mer ustabil Internett. Kan man ikke stole på når man har hjemmekontor. Dårlig dekning.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

MOBILT BREDBÅND

Omtale av  Tor

Det begynner med at Telia sender meg regning på abonnements tid som starter 1 uke før jeg får levert SIM kort å modem i posten. Så roter de til trekk dato på regningen. Jeg ber de om å rette opp i dato feilen, noe som skulle være null problem ifølge kundebehandler å som selvfølgelig ikke skulle koste noe for meg. Nå har jeg fått ny regning med en ekstra utgift på 160+ kr fordi jeg byttet trekk dato. Kundeservice sier det er sånn det skal være, at jeg må betale tillegg for deres trekkdato feil. Det skulle være 549.- i md ,12 md bindings tid. Det er ikke det lengre nå. Jeg skjønner jeg må følge med fremover på regningene. Mest useriøse mobil aktør jeg har vært borti, kommer garantert ikke til å fortsette som kunde etter 12 md. som egentlig var planen.

Bra alternativ

Omtale av  Espen D

Vi bor slik til at fiber til nå ikke er planlagt. Etter som kobbernettet til Telenor også blir lagt ned er det ikke så mange alternativer. Valget falt derfor på Telia trådløst bredbånd. Det tok noe lengre tid å få det installert enn det som ble lovet, men er fornøyd med både utstyr og montering da det til slutt ble gjort. Har til nå kun brukt det i en drøy måned, og bortsett fra et par korte avbrudd har det fungert helt utmerket. Foreløpig meget fornøyd. Responstid på kundesenteret og kontaktskjemaet kan dog forbedres.

Telia Mobil har 738 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR