Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 37 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
Telia

"Dårlig kundeservice"

Omtale om Telia skrevet av Mette B for 21.01.2021 11:32

Telia har totalt 482 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alltid vært fornøyd med Telia ,til nå...vært innom Telia på Linderud to ganger for å kjøpe ny IPhone 12.Kvinnelig arrogant,elendig service begge gangene.Hun står bare og hakker på pc sin isteden for å hjelpe meg.Når jeg spør,svarer hun i ekkel tone.Vurdererfaktisk å skifte til Telenor etter mange år med Telia

Bytt.no
"Dårlig kundeservice" skrev Mette B om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Mette B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
7 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning på telefon. I løpet av en samtale kan en bli brutt 3-4 ganger. Telia er ikke interessert i å rette opp i feilen på sender. STYR unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet!"
6 syns denne omtalen er nyttig

De skulle sende en trådløst ekspert mellom 12-16. han kom ikke, også sier de at det var satt opp feil person på avtalen. Ventet i 4 timer for ingenting !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overholder ikke surfegaranti"
4 syns denne omtalen er nyttig

Overholder ikke surfegaranti I mitt produkt så har jeg surfegaranti, der man får 24 timer med databoost om bredbåndet er nede. I det siste året så har jeg ikke fått dette, og når jeg tar kontakt (som så klart skjer utenfor deres åpningstider) så tar det enten opptil 3 uker før jeg får svar, eller så får jeg ikke noe som helst data tilbake - eller databoost. Har snakket med kundeservice i dag i nesten en time der de ikke ønsker å overholde surfegarantien, selv ved planlagt nedetid. Anbefaler ingen denne mobiloperatøren nå lengre. Før kunne jeg leve med litt ustabiliteter med denne surfegarantien og grei kundeservice, men i det siste året må det har skjedd en omstruktuering som har gått over kunderservicen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Uetisk forretningsførsel"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kjøpte en ny iPhone på avbetaling i en Telia butikk i Oslo, og måtte bytte til et Telia abonnement, naturlig nok. Den unge mannen i butikken anbefalte det dyreste abonnementet (ca 545 kr i måneden) da det ifølge ham var et strålende tilbud (kunne surfe så mye jeg ville). Dumme meg ble revet med, og tenkte, ja kan jo bare bytte til et billigere om jeg ønsker det senere. 2 måneder senere ønsker jeg å bytte til et billigere abonnement, fordi det ble for dyrt (ja igjen, dumt av meg å ta det dyre). Så jeg tar kontakt med kundetjenesten i Telia. Der får jeg beskjed at jeg IKKE kan bytte abonnement under tiden jeg betaler ned på den nye mobilen - eller så må jeg isåfall betale 2300 kr i straffegebyr (!) for å velge et annet abonnement hos dem. Dette er betingelsene. What? Er det mulig? Ikke mulig å bytte abonnementet til et billigere uten en sviende straff?! Hadde jeg visst dette hadde jeg aldri takket ja til det dyreste tilbudet! Ikke har prisen på nedbetalingen av mobilen noe å si heller, hadde jeg valgt det billigste mobilabonnementet først, hadde likevel prisen på nedbetalingen av iPhonen vært den samme (eh, asså, atte, hæ??) Og så til det som gjorde at jeg virkelig klikket: Avslutningsvis glepper det ut av denne mannen fra Telia kundetjeneste «men hvis du hadde villet bytte til et DYRERE abonnent, ja det hadde vært greit! Du får nemlig lov til å oppgradere i denne avtalen - men IKKE nedgradere. Her fikk jeg en intens trang til å komme med noen skikkelige saftige gloser, men høflig som jeg er avsluttes denne informative samtalen - om en ekstremt sleip forretningsstrategi praktisert av Telia - med at jeg informerer at jeg definitivt IKKE kommer til å være kunde der lenger, når denne slavekontrakten har gått sin gang. Ikke det at jeg tror de bryr seg. Håper likevel jeg kan redde noen av mine medmennesker fra Telias klør, med denne anmeldelsen. Takk for meg.

Telia har totalt 482 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR