De gjør aldri som de lover. De ringer ikke tilbake. Noen ganger "glemmer" de at du har ringt. Kan ikke tilby fast eller trådløst bredbånd i Oslo når naboene har det.
Har du en tilsvarende erfaring med Telia Mobil?
Gjør som Adam og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg anbefaler ikke Telia. Dårlig sevice og alt alt alt. Pengene kommer først for Telia, og klientene er en flokk med lydige sauer...
Om du noen gang velger å bruke mobilt bredbånd fra Telia blir du nødt til å vende deg til regelmessige avbrudd og veldig ustabil hastighet. Dette er også enn internettløsning som vil svi hardt i lommeboka. Vedlikehold og nedetider meldes aldri ifra enten det er planlagt eller ei. Kundeservice har aldri noe nyttig å si, men de klarer å bekrefte om det er planlagt eller uplanlagt nedetid, bare synd de aldri vet hvor lenge. Det eneste positive er at du (som regel?) har internett tilkobling, men det finnes ikke stort verre alternativer enn denne løsningen, så ikke kast bort tid og penger på det tullet her.
1500,- i bruddgebyr selvom jeg ikke har bindingstid veldig dårlig kundeservice også
Kundeservice er elendig, det tar lang tid å komme igjennom, og når du gjør det, er det absolutt ingen hjelp. produktene er trege, om du har et valg , velg noen annen. Har egentlig ikke noe bra å si om Telia.