Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 36 innen
mobilselskap
37%
anbefaler
Telia

"Midt på treet"

Omtale om Telia skrevet av Johannes for 08.01.2020 15.01

Telia har totalt 362 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Midt på treet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice var ok. Men egenandelen på svitsj ligger på 1000,- ved første skade, 2000,- ved andre skade, og 3000,- ved tredje skade... Like greit å bare finne noen som fikser som hobby. Svitsj er jo et tapsprosjekt for kunden uansett, så kjøp heller ny mobil ved det samme den blir utgitt, og selv deretter etter ett år. Mengden data i måneden er relativt dyr i forhold til andre billige operatører. Dekningen er som så, selv midt i storbyen selv.

Bytt.no
"Midt på treet" skrev Johannes om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Johannes og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Lisbeth T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplyser ikke om dårlig dekning før du binder deg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Når di fikk adressen min burde di skjønne at det kunne være dårlig dekning, da di ikke kunne tilby bredbånd, kun mobilt b.b. Har snart ikke dekning hjemme, null på hytta, jeg visste ikke at di hadde netcomdekning.. Det var ett års binding.. Hvorfor? Har ikke kjøpt noe gjennom dem. Skulle bare ha et simkort 🤷‍♀️ naboen sa i dag at di ble lurt til å binde seg i 5 år?! Di ga meg 60 angrefrist.. Men jeg tok ikke ibruk nummeret før lenge etter denne fristen, så jeg ante ikke at jeg skulle mangle dekning i hjemmet mitt. Bor alene med baby, i ødemarka og er kronisk syk, sist jeg måtte ha legevakt spurte legen om jeg hadde flere telefoner, for han hørte meg dårlig. Fikk ikke si opp. Da skulle di ha ca 10.000kr... å ha så lite respekt og empati for andre mennesker, har ikke sett makan til sånt 😠🤒🤔

Annonymt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, mobil app, svindyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er først og fremst prisen som trekker ned, veldig dårlig dekning flere steder i landet, dritt dårlig mobil app og min side der man ikke kan logge seg inn før man måtte rebestille passordet og da får du ikke sms tvert, det kom opp aldri noen sms i flere tilfeller.

Helge R. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bor i utkanten Bergen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Chess som ble NetCom og nå Telia. I området Hetlebakken, Blindheimsdalen og Gaupås har det vært elendige forhold. NetCom sa at det skulle bli bedre, men den gang ei. Nå skal jeg heller gå over til det konkurrerende nettet for å slippe mye frustrasjon. Betaler heller dobbelt for trygghet. De burde ha gjort noe for lenge siden. F.eks. sender på Åsanes høyeste fjell som jeg har fri sikt til. (Veten)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Snakket med kundeservice de lovte og gjøre om betalingsdato på regningen. Men de klarer ikke og gjøre noe med dette. Har snakket med de men fikser det ikke, er bare rott med Telia og de er ikke til og stole på. Hold dere unna Telia, de er ikke til og stole på. Kunne jeg gitt null stjerner hadde gjort dette.

Telia har totalt 362 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR