Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
22
av 37 innen
mobilselskap
36%
anbefaler
Telia

"Ok Telia"

Omtale om Telia skrevet av Jan I for 01.06.2019 13.36

Telia har totalt 379 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok Telia"

Rimelig bra, men svikter av og til. Ingen spesielt dårlige ting å si.

Bytt.no
"Ok Telia" skrev Jan I om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Jan I og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning og kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Svært dårlig dekning. Stadige tilbakemeldinger på at de i andre enden ikke hører hva som blir sagt pga digital støy. Dårlig kundeservice generelt. Lang ventetid på kundeservice.

Telia-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice, men dårlig dekning."
1 syns denne omtalen er nyttig

Er ikke fornøyd med dekningen. Bor i Oslo, men dekningen holder ikke mål. Må forflytte meg i leiligheten når jeg prater i mobilen og det er ikke greit i 2019.

Bea K. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen blandt butikk ansatte og callingsentrene er jo en total fiasko.. de har forskjellige beskjeder og meninger. å skylder bare på hverandre for å slippe å svare for seg.. fikk abonnement i februar i år.. klikk og hent. men det tok tre dager å få iorden alt. Å jeg måtte ringe kundeservice og møte i butikken tre dager på rad før alt var iorden. Jeg har måtte betale to regninger som egentlig skulle vært en, som de sier vil bli jevnet ut på neste... Å jeg fikk høre at man skulle få med apple tv 4 med på kjøpet for en krone hvis man kjøpte abonnementet X som er det dyreste... før det var det karbon høyttalerene. Jeg fikk ikke noen av delene, da avtalene tydeligvis var i noen butikker og ikke andre.. for de sier forskjellige ting fra butikk til butikk og til kundeservicen.... fikk ikke en skjermbeskytter til min nye Iphone XS 256 gb en gang, etter alt det styret som gjorde at jeg flere ganger vurderte å ta ett annet selskap, som ice eller telenor! Har brukt telia/netcom så lenge jeg kan huske... men syns kundeservicen er elendigere enn noen gang. Folk som jobber i butikkene vet ikke hva de snakker om! hallo?? kanskje litt kursing og info hadde vært greit.. ett lite kundeservice kurs, der man lærer å behandle kunder med respekt istedet for å stå der å være småfrekk og lite interessert i å få en fornøyd kunde gående derfra.. vet ikke, Det er jo ett bra selskap også, selvfølgelig... ellers hadde man vel ikke hatt de i år etter år! Men vurderer fortsatt å bytte... Hilsen Usikker

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Generelt treg service som ikke kommer tilbake som avtalt. Sykt dyrt.

Telia har totalt 379 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR