Meny

Telia omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
24
av 37 innen
mobilselskap
32%
anbefaler
Telia

"Kundeservice"

Omtale om Telia skrevet av Karl T for 04.12.2020 09:56

Telia har totalt 472 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Nettet var lovet oppkoplet fredag 27/11. . Virket ikke, daglig i kontakt med kundeservice. De første henvendelsene ble avfeid med at alt var ok, senere henvendelser konkluderte med at det var div. bokser det var feil med, skulle sende nye. Torsdag 3/12 morgen traff jeg en som kunne jobben sin, han så at problemet lå i datasystemene til Telia. Han kunne ikke rette dette, måtte sende saken til en annen avdeling. Sitter her uten nett, men med mange nye bokser som jeg ikke trenger. Styr unna dette selskap hvis dere kan.

Bytt.no
"Kundeservice" skrev Karl T om Telia

Har du en tilsvarende erfaring med Telia?
Gjør som Karl T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Håpløst"
6 syns denne omtalen er nyttig

Helt umulig å komme gjennom på både telefon og chat. Utrolig at det går an å levere internett og telefoni abonnement uten å klare å ta telefon eller være koblet på nett i form av en seriøs chat plattform. Burde ikke gå an at kunder skal vente minimum 40 for å komme gjennom til kundebehandler. Useriøst selskap, gleder meg til å avslutte abonnementet. Aldri igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fra GET til Telia"
6 syns denne omtalen er nyttig

Internett er latterlig dårlig og ustabilt, det var kundeservice enig i. Måtte ringe igjen på seinere tidspunkt for å få hjelp av tekniker. Første forsøk fikk jeg ventet i 56 minutter før de la på. Andre forsøk var lang ventetid på chat før de koplet av. Tredje forsøk 50 minutter før de la på igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vært fornøyd inntil nå"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er nå på femte dagen uten nett fra Telia. Ingen som jobber der har kontroll på hva som skjer med feilretting. Det er 'videresendt' til en ekstern 'entrepenør' er alt de kan si. De har ingen kontroll på om denne 'entrepenøren' har mottat saken eller om de har tenkt å gjøre noe som helst. Ingen kommunikasjon mellom kundeservice og denne 'entrepenøren'.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter at returseddelen ble sendt til feil adresse i flere omganger, kontaktet jeg kundeservice igjen og igjen. Jeg sitter for hver gang nesten en halv time i kø på telefonen! Ettersom jeg har flyttet utenlands får jeg ikke levert eller mottatt noe her, så mine foreldre må ta ansvar. Jeg får flere ganger feilinfo om hvor jeg så kan levere Tv/bredbånd utstyr.. Når utstyret ført er blitt levert et sted som er mulig å levere til, får jeg meldinger om at utsyret ikke er registrert. Jeg må igjen kontakte kundeservice, dette har i alt tatt meg mange timer!

Telia har totalt 472 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR