Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Mobil
2.4
737 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
737 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 736 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
72
104
353
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 736 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig nett og service

Omtale av  Tom E

Siden Telia tok over bredbånd fra Get mister vi stadig nettet. I dag har det igjen vært borte hele dagen og på kundeservice sier de at de ikke har ledig tekniker før om 10 dager. Telia er elendige både på tjenesteleveranse og kundeservice.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Brukeropplevelse

Omtale av  Espen

Vi bruker Data-SIM tvillingkort (månedsavgift på 30 kr) på hytta til ruter der. Fungerer alle tiders med 4G, ruter og se fjernsyn via Cromecast eller Apple-TV. Godt, og langt rimeligere enn fiber.

Ikke-eksisterende kundeservice!

Omtale av  Tor I. S

Helt umulig å komme igjennom til kundeservice hos Telia. De forteller deg ikke hvilken plass du er i køen, ei heller gir mulighet for callback. Etter å ha tålmodig ventet i over 20 minutter blir en bare kastet ut av køen og samtalen terminert. Ringer opp igjen, venter like lenge for så å bli kastet ut igjen. Etter å ha vært trofast kunde hos Get i nesten 15 år forventer jeg bedre service enn dette!!

Har sendt 5 mailer ingen besvart. Det er slett arbeid.

Omtale av  Jarle L

Hadde jeg kunnet velge bort Telia hadde jeg gjort det uten å nøle. De klarer ikke å lever god kundebehandling i 2020!!!! Vi klarte å lande på Månen i 1969....Men å drifte et et teleselskap i en høyteknologisk verden, det klarer de ikke 🙃(ps. Jeg er glad det ikke var Telia som hadde ansvaret for Måne-landingen!!!!)

For dyrt for mitt forbruk, på ca. Max 10 g

Omtale av  Bjørn

Ble anbefalt dette abonnementet fra butikk, men det j betaler i mnd m ekstra kort blir ca. Kr750,- .

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Telia etter Get

Omtale av  Engizen

Etter at Telia tok over Get har internettet vært helt forferdelig latterlig dårlig. Jeg betaler for 1000/50 og med kabel får jeg kun litt over 500mb/s!!! Brukte for det meste trådløst når det var Get og fikk hastigheter på mellom 600-800mb/s noe jeg mener er innafor da det er trådløst. Mens nå ligger det på litt over 200mb/s... mister nesten 90% av det jeg betaler for!! Er helt latterlig.. Da svarer de på kundeservice at man må forvente at det blir litt dårligere da det ikke er kabel, de svarer jeg med at det forstår jeg, men nesten 90%!! Og så sier dem «ja, men vi beleirer oss mest på kabel» og det er helt greit, men jeg når fortsatt ikke mere hastighet enn litt over 500mb/s...... Ender med at jeg sitter i over en time for å høre på en kar som egentlig ikke har peiling på hva han driver med, han sitter med noen andre teknikere eller hva det er på en annen linje og går frem og tilbake. Når han spør om enkelte ting jeg kan sjekke som man vanligvis ikke sjekker etter på en data (hvertfall for min del) nettverkskort hastighet osv, så har han ingen aning om hvor man finner det når jeg spør.. må sitte selv og Google meg frem, heldigvis er jeg flink til å Google, men ser for meg en eldre eller en som ikke er datakyndig skal finne frem til ting som ikke kundeservicen har peiling på hvor ligger selv eller prøver å finne ut av.. 😂 Hele greiene endte til slutt med at de sier «nei men da har vi all infoen vi trenger og ringer deg snart. Det tar omtrent 1-2dager, nå har det gått 4. så venter i spenning fortsatt på hva som skal skje. Hadde det ikke vært for at borettslaget brukte disse og vi får rabatter hadde jeg nok bytta for lenge siden...

Service, så dårlig. Advarsel SI OPP ASAP

Omtale av  Cecilia M. O. M. S

Dette er en melding til Adm. Direktør Etter 3 mndr med klaging, uten noen form for tilbakemelding vedr. klage på både nettverk og tv, finner jeg meg ikke i å bli utsatt for den tydelige arroganse som Telia benytter seg av ovenfor sine brukere. De misbruker den juridiske ordlyden iflg. inkassoloven. ADVARSEL! ALDRIG MER TELIA!

Telia Mobil har 736 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR