Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Telia Mobil
2.4
736 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
736 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#19
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#19 av 22 mobilselskaper
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 736 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
138
69
72
104
353
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 736 verifiserte omtaler på Bytt.no

Telia - ALDRI IGJEN

Omtale av  Bjørn E. H

Telia - ALDRI IGJEN. Frarådes! Føler seg lurt av en glatt Telia-selger og arrogant kundeservice. PS. '0-en' mangler på tilfredsskalaen

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Overfakturering og uspesifisert regning - ikke mulig å sjekke regningen! Og arrogant kundeservice.

Omtale av  Helle

Telia overfakturerte meg for ekstra data-sim, tok betalt tellerskritt for å ringe og betale regning fra utlandet, fordi mob ble sperret pga høyt forbruk, tok betalt for at jeg betalte med kort, ga feil info, slik at jeg ble sperret flere ganger - i en krisesituasjon med alvorlig skade i utlandet. De klarer IKKE å levere en etterprøvbar/kontrollerbar spesifisert regning, slik a jeg kan videresende og få tilbakebetalt noe av den enorme regningen fra forsikringsselskapet. Det er ikke mulig å få snakke med noen med beslutningsmyndighet, utover førsterekka på kundeservice. De svarer at «sitter bare på mail»!!! I et telefonselskap! Har bedt på mail om å få snakke med en i ledelsen, men det lar seg ikke gjøre. De er vrange, arrogante, og lite løsningsorienterte. På det de kaller spesifikasjon, som man finner må min side på nettsiden til Telia, står det bare antall sms og samtalerog totalkostnad. Det tar opptil 30 dager å få ut egne data - om man bestiller dette, men det jeg har fått er ubrukelig. Det er ulike excel-ark for sms inn, sms ut og telefonering. Nesten alle telefon og sms-nr er telia sine sentral-nr, - så det er meningsløse opplysninger. På toppen av det hele står det at jeg har ringt meg selv x antall ganger i løpet av en dag, noe jeg selvsagt ikke har gjort, og so strengt tatt ikke er logisk, eller fysisk mulig. Samme nr som avsender som mottaker i samtalen i mitt mob nr. Jeg er ferdig med Telia, og anbefaler IKKE dette arrogante, kostbare, selskapet. Til orientering, eier Telia mange av «konkurentene», som feks TalkMore og OneCall, og har nylig slukt Get og flere andre. Så «konkurransen» på markedet er egentlig bare fake. Telenor og Telia har nærmest monopol. Jeg flyttet til Ice pga frustrasjonen over Telia, og sparer allerede en god del på det. Ice er Telenor og Telias eneste reelle konkurrent. Jeg har ingenting bra å si om Telia. Ble tvangsfusjonert fra Get, og i de tre mnd jeg var Telia-kunde har ikke fakturaene stemt, og kundeservice i nødsituasjon og i etterkant har vært alarmerende og ekstremt uproff og dårlig. De er nå klaget inn til Brukerklagenemda for manglende dokumentasjon av utgifter. Anbefaler alle andre som ikke får spesifisert faktura der man kan sjekke telefonregningen til å gjøre det samme, og kreve tilbakebetalt det som ikke kan dokumenteres. IKKE betal regningen om du klager, for de kan ikke purre mens klagen behandles. Jeg har dessverre betalt, så jeg tviler på at jeg vil få igjen noe av den enorme regningen de ikke kan dokumentere. Styr unna!

Wow, ikke 4G på senter der vennen min på Telenor hadde 4G, jeg hadde Edge

Omtale av  Anonym

Jeg fikk tilbud fra dere på telefon, jeg var fornøyd med det, men så da jeg skulle sjekke noe på en butikk, så ser jeg på mobilen og den sier Edge dekning, vennen min på Telenor på nett det samme stedet hadde god 4G.

Finnes ikke bedre:)

Omtale av  Finn K

Her får du topp kundeservice, også alt som du alt en skal forvente i et mobil eller mobilt bredbånd abonnement. Regninger er det aldri surr med. Ekstra datakort eller SIM-kort kommer hjem til deg i en fei:) TOPPSCORE fra meg:)

Kun penger som gjelder her i gården

Omtale av  Amer

Telia er mer opptatt av penger enn fornøyde kunder og da snakker jeg om små beløp. Er ikke fan av grådige selskap, byttet derfor operatør av prinsipp og fikk en mye bedre deal i prossesen. Tips: Velg noen andre enn Telia !

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Tregt 4g nett

Omtale av  Js

Har Telia mobilt bredbånd. Som ny kunde var hastigheten stor (rundt 40mb/s). Siden har hastigheten blitt lavere og lavere og er nå rundt 10mb/s. På samme sted i huset måler jeg 40mb/s med et Telenor abonnement.

Midt på treet

Omtale av  Johannes

Kundeservice var ok. Men egenandelen på svitsj ligger på 1000,- ved første skade, 2000,- ved andre skade, og 3000,- ved tredje skade... Like greit å bare finne noen som fikser som hobby. Svitsj er jo et tapsprosjekt for kunden uansett, så kjøp heller ny mobil ved det samme den blir utgitt, og selv deretter etter ett år. Mengden data i måneden er relativt dyr i forhold til andre billige operatører. Dekningen er som så, selv midt i storbyen selv.

Telia Mobil har 736 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR