Meny
NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 37 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil

"Skrekkelig dårlig"

Omtale om NextGenTel Mobil skrevet av Anders F for 09.01.2017 17.14

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Mobil?
Anders F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skrekkelig dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble kontaktet av NextGenTel i sommeren 2016 og dem regnet seg frem til at vi kunne spare store summer på telefoni. Kvalitetsstemplet var liksom at dem brukte Telia sitt nett og i tillegg ville dem betale alle bruddavgifter vi ville få fra gl. teleselskap vi hadde. Overførselen ble ferdig og abonnementene satt i drift. Fra dag 1 opplevde vi ekstremt dårlig dekning, man må ringe opp 2-12 ganger for å komme igjennom, kunder klager på at vi aldri svarer og jeg kunne bli ved. NextGenTel svarte på klagene våre med at vi måtte sende inn logg over tapte anrop både ut og inn slik at dem kunne feilsøke. Det har nå stått på 1,5 måned og nå har vi fått nok og går tilbake til vår tidligere leverandør.

Bytt.no
"Skrekkelig dårlig" skrev Anders F om NextGenTel Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Anders F og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hold deg unna Nextgentel!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget useriøs selskap. Elendig kundeservice. Dette er bare lureri alt sammen, og ikke noe å satse på for normale mennesker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Drittselskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Krever inn 4.700,- for "brudd på bindingstid"... Fikk ikke god nok info da jeg startet abonnementet, og var derfor ikke klar over at jeg hadde bindingstid. Hvem kjører bindingstid i 2016 bortsett fra dem?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Verste jeg har opplevd! Hold dere unna NextGenTel!"
5 syns denne omtalen er nyttig

NextGenTel er uten tvil det mest inkompetente selskapet jeg noensinne har vært i kontakt med. Personene på kundeservice er totalt uvitende og ingen følger opp, det er elendig loggføring og sist men ikke minst INGEN av dem tar ansvar for noe som helst! De avsluttet Telenor abonnementet mitt før jeg fikk simkort fra NextGentel! Etter utallige timer på vent og totalt 8 samtaler og 3 dager senere (fra min samboers tlf!), fikk jeg beskjed fra kundeservice at simkort var sendt til feil adresse og at de skulle sende et nytt. Jeg spurte om jeg kunne få overført nr mitt til et annet nr om jeg kjøpte meg et simkort så lenge. Dette fikk jeg beskjed om at dessverre ikke gikk. Etter 2 dager til på vent uten tlf (totalt da 6 dager!) Ringte jeg opp igjen. Lurte på hvor sim kort nr 2 var. Det visste de ikke... Men personen på kundeservice sa "Men du kan jo kjøpe et kontantkort, så kan vi jo overføre nr til det!?...": Så nå har jeg gjort det... Det har totalt gått 14 dager og jeg har fortsatt ikke fått mitt nye simkort fra NextGentel. Skulle GJERNE byttet, men husker han som solgte meg abonnementet sa at jeg nå ville være bindt opp i 36 mnd... Flott...

Jeg anbefaler INGEN dette selskapet da det er rent kaos fra ende til annen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen struktur!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg bestilte ventet jeg i 2 uker på simkortet som jeg skulle få tilsendt etter bestilling. Jeg Ringte Nextgentel, og fikk til svar at bestillingen var blitt kansellert. Jeg bestilte på nytt igjen, men da kom det et simkort i et annet navn. Jeg har fått tilsendt to nye simkort etter den siste hendelsen, men disse er ikke kommet. (ble sendt for 1 mnd siden). Anbefaler alle å velge en annen mobiloperatør. Nextgentel slår meg som en meget useriøs operatør, HELT uten struktur.

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR