Har blitt trukket flere måneder etter endring av abbonnement, og prøvd å komme i kontakt med kundeservice gjennom chat (umulig) og fikk endelig svar på epost etter 1,5 uke. De må ha den mest underbemannede kundeservice sentralen i historien! De virker heller ikke særlig kompetente, ettersom de ikke klarer å regne seg frem til hvor mange måneder jeg skal ha tilbakebetalt. Korrespondansen foregår enda, og med så lang svartid er jeg kanskje ferdig med saken til neste år. STYR UNNA (når du sier opp må du forresten betale for inneværende + neste måned)
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Benedikte og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ingenting er bra. Elendig kundeservice, umulig å komme seg ut av kundeforhold.
Ingentung er bra, elendig kundeservice, frekke og provoserende folk som jobber der. Rett og slett de mest ubrukelige folkene jeg har vært borti.
Jeg har byttet fast telefon abonnement fra Telio til et annet selskap. Forsinkelse av portering slik at det går noen dager over til september (04. September) nå må jeg betale for både september og oktober uten å bruke tjenesten. Det står i avtalevilkår hos Telio".. Avtalen anses opphørt siste dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen ble mottatt. ". Bli det forstått som kunder må betale penger i nesten to måneder uten brukt av deres tjeneste?
Når man først (etter timevis av venting) kommer fram til kundebehandlerne på NextGenTel, er de hyggelige. Og gjør så godt de kan. Problemet er at de ikke kan svare. Systemet fungerer imidlertid ikke. De klarer ikke å levere varene. Det er ingen som vet hvorfor, eller kan finne ut av det, og du blir kasteball i systemet. En mnd. senere når du finner en annen leverandør, blir du likevel fakturerert for varer som aldri kom, og må igjen igjennom timesvis av venting, og ingen som kan gi svar, eller kan rette opp.