Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Mobil
1.8
37 verifiserte omtaler
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NextGenTel Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
37 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
NextGenTel Mobil trenger minimum 10 omtaler.
3%
Forferdelig
3% anbefaler NextGenTel Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 37 omtaler om NextGenTel Mobil

FILTRER OMTALER
0
1
1
1
34
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har 37 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rot i fakturering og kundebehandling

Omtale av  Maria

Jeg skiftet til Nextgentel i en liten periode, og fikk mye problemer med deres fakturering. Det var vanskelig å finne ut av hva de ulike utgiftspostene i fakturaen stammet fra, både fra fakturaen og på min side. Og kundeservice klarte heller ikke å klargjøre dette, etter henvendelser på chat, telefon og epost. De fakturerer langt i forkant av den faktiske ringeperioden, og Kredinor påtar seg oppgaven med å sende inkassosalær når disse ikke er betalt. Jeg fikk også inkasso for senere måneder selv om abonnementet ble avsluttet og portert til en annen leverandør. Kredinor sender også ulike brev etter ulike fakturaer, og når fakturagrunnlaget var såpass uklart i utgangspunktet, var det umulig å holde orden på kundeforholdet. Dekningen var heller ikke så god, og det midt i Oslo.

Nyttig (2)

Katastrofe - lokker med godsaker, serverer skuffelser

Omtale av  Ripipip

Stort avvik mellom hva som ble utlovd og hva som ble levert. Ikke minst hva som ble fakturert. Driver med aggressiv markedsføring, men følger ikke opp med å holde sine lovnader. Å få bindningstid med bruddgebyr for en tjeneste - altså ikke noen telefon sendt med, kan høres ukomplisert ut, men når man leverer så dårlig som NextGenTel er bruddgebyr sannsynligvis en viktig del av forretningsmodellen. Styr unna!!

Nyttig (4)

Nå har de byttet navn til PROXIMO men det hjelper ikke

Omtale av  Ah B. A

Det verste mobilselskapet som finnes i Norge. Sms som kommer flere dager forsinket og med dato av den dagen som kommer ikke dato når det ble sendt. Dårlig dekning har byttet mobil 3 ganger for skylde på mobilen men nei. Det er selskapet som ikke kan levere det de lover.

Nyttig (4)

Ustabil tjeneste, bransjens dårligste oppsigelsesvilkår - umoralsk

Omtale av  Sondre

Inngående samtaler går ofte rett til svarer selv om man er innenfor dekning med påslått mobil. Tar ofte svært lang tid å sette opp samtaler. Oppsigelsestid på henholdsvis én måned og tre måneder løpende fra den første i påfølgende måned. Fakturerer følgelig ofte kunder for tjenester de ikke får levert, etter nummeret er portert til ny operatør. Styr unna!

Nyttig (11)

Veldig useriøs og totalt fraværende når de har fått kapret deg

Omtale av  Oddbjørn

Løgn og bedrag fra første stund etter jeg ble lurt over. Eller løgna startet vel før, da de ikke holder hva de lover. Fraråder alle å ha noe med dette selskapet å gjøre.

Nyttig (9)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig, elendig, elendig

Omtale av  Benedikte

Har blitt trukket flere måneder etter endring av abbonnement, og prøvd å komme i kontakt med kundeservice gjennom chat (umulig) og fikk endelig svar på epost etter 1,5 uke. De må ha den mest underbemannede kundeservice sentralen i historien! De virker heller ikke særlig kompetente, ettersom de ikke klarer å regne seg frem til hvor mange måneder jeg skal ha tilbakebetalt. Korrespondansen foregår enda, og med så lang svartid er jeg kanskje ferdig med saken til neste år. STYR UNNA (når du sier opp må du forresten betale for inneværende + neste måned)

Nyttig (8)

Elendig

Omtale av  Tommy

Ingenting er bra. Elendig kundeservice, umulig å komme seg ut av kundeforhold.

Nyttig (1)
NextGenTel Mobil har 37 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Mobil mener

NextGenTel Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR