Meny
NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 37 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil

"Stort sett fornøyd"

Omtale om NextGenTel Mobil skrevet av Marvin for 09.01.2017 19.46

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid fått hjelp ved behov. Kunde siden ca 2006. Chatten er grei å bruke. Har 3 av mine 5 abonnement hos Nextgentel.

Bytt.no
"Stort sett fornøyd" skrev Marvin om NextGenTel Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Marvin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og lureri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skulle ønske vi hadde sett denne siden før vi ble lurt inn i NextGenTels klamme favn. Nå har de oss i 24 mnd. Ikke å anbefale å gå til et selskap som bruker bindingstid for å holde på kundene sine.

Anders F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skrekkelig dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble kontaktet av NextGenTel i sommeren 2016 og dem regnet seg frem til at vi kunne spare store summer på telefoni. Kvalitetsstemplet var liksom at dem brukte Telia sitt nett og i tillegg ville dem betale alle bruddavgifter vi ville få fra gl. teleselskap vi hadde. Overførselen ble ferdig og abonnementene satt i drift. Fra dag 1 opplevde vi ekstremt dårlig dekning, man må ringe opp 2-12 ganger for å komme igjennom, kunder klager på at vi aldri svarer og jeg kunne bli ved. NextGenTel svarte på klagene våre med at vi måtte sende inn logg over tapte anrop både ut og inn slik at dem kunne feilsøke. Det har nå stått på 1,5 måned og nå har vi fått nok og går tilbake til vår tidligere leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Hold deg unna Nextgentel!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget useriøs selskap. Elendig kundeservice. Dette er bare lureri alt sammen, og ikke noe å satse på for normale mennesker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Drittselskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Krever inn 4.700,- for "brudd på bindingstid"... Fikk ikke god nok info da jeg startet abonnementet, og var derfor ikke klar over at jeg hadde bindingstid. Hvem kjører bindingstid i 2016 bortsett fra dem?

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR