Meny
NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 37 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil

"Totalt elendig! Driver trolig på grensa til det lovlige"

Omtale om NextGenTel Mobil skrevet av Proximo-Kunde for 29.01.2018 19.35

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Mobil?
Proximo-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Totalt elendig! Driver trolig på grensa til det lovlige"
4 syns denne omtalen er nyttig

Alt er dritt, kundeservice, låser kunder med urimelig lang bindingstid (2 til 3 år) og vanvittige bruddgebyr (3500kr). Bruker veldig dyre telefonnummer i kundeservice som også man også kan bli belastet for selv om de ringer opp kunden (etter info på hjemmesiden deres)! Irriterer meg grønn over at jeg lot med lure til å bytte uten å sjekke nøye kontrakten. For all del styr unna!!!

Bytt.no
"Totalt elendig! Driver trolig på grensa til det lovlige" skrev Proximo-Kunde om NextGenTel Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Proximo-Kunde og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Falske tyveradder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Falsk markedsføring, utidige fakturaer. Høyt bruddgebyr og lang bindingstid uten at man gir noen fordeler som motiverer lang bindingstid. Vanskelig å komme ut av kundeforholdet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rot i fakturering og kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skiftet til Nextgentel i en liten periode, og fikk mye problemer med deres fakturering. Det var vanskelig å finne ut av hva de ulike utgiftspostene i fakturaen stammet fra, både fra fakturaen og på min side. Og kundeservice klarte heller ikke å klargjøre dette, etter henvendelser på chat, telefon og epost. De fakturerer langt i forkant av den faktiske ringeperioden, og Kredinor påtar seg oppgaven med å sende inkassosalær når disse ikke er betalt. Jeg fikk også inkasso for senere måneder selv om abonnementet ble avsluttet og portert til en annen leverandør. Kredinor sender også ulike brev etter ulike fakturaer, og når fakturagrunnlaget var såpass uklart i utgangspunktet, var det umulig å holde orden på kundeforholdet. Dekningen var heller ikke så god, og det midt i Oslo.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe - lokker med godsaker, serverer skuffelser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Stort avvik mellom hva som ble utlovd og hva som ble levert. Ikke minst hva som ble fakturert. Driver med aggressiv markedsføring, men følger ikke opp med å holde sine lovnader. Å få bindningstid med bruddgebyr for en tjeneste - altså ikke noen telefon sendt med, kan høres ukomplisert ut, men når man leverer så dårlig som NextGenTel er bruddgebyr sannsynligvis en viktig del av forretningsmodellen. Styr unna!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nå har de byttet navn til PROXIMO men det hjelper ikke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det verste mobilselskapet som finnes i Norge.
Sms som kommer flere dager forsinket og med dato av den dagen som kommer ikke dato når det ble sendt. Dårlig dekning har byttet mobil 3 ganger for skylde på mobilen men nei.
Det er selskapet som ikke kan levere det de lover.

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR