Meny
NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Mobil
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 37 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil

"Dårlig nettside, dårlig service"

Omtale om NextGenTel Mobil skrevet av Oda for 21.06.2017 15:06

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettside, dårlig service"

Fikk gebyr på to avbestillinger, som jeg i utganspunktet aldri bestilte.

Bytt.no
"Dårlig nettside, dårlig service" skrev Oda om NextGenTel Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Oda og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs lyd på linje"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg kjøpte en IPhone7+ opplevde jeg at alle klagde på hakkete og dårlig linje. Telefonen er testet og funnet i orden, men linjen er årsaken. Jeg får heller ikke kontakt og de sender ikke nytt sim kort som de lovet. Bindingstiden hindrer meg i å skifte. Sitter i klisteret med to telefonabonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Krever månedsavgift over 1 mnd etter av abonementet var avsluttet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av NextGenTel mobil om å bytte til dem fordi jeg hadde brebånd fra dem fra før, så da skulle jeg få alt på en faktura. Første faktura fikk jeg ikke til å stemme og fikk også purring på ubetalt faktura. Det viste seg at de hadde opprettet et nytt kundenummer på meg slik at jeg fikk to fakturaer, en på mobil og en på bredbånd som jo var et av argumentene at jeg skulle slippe hvis jeg byttet til dem. Fikk ryddet opp i det til slutt etter mye om og men. Nå har jeg etter noen år byttet tilbake til leverandøren jeg hadde den 14.01.17, men NextGenTel vil ha betalt for hele Februar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Trøbbel fra første dag - bedriftskunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Portering av nummer som feilet uten noe videre oppfølging. Ingen tilbakemelding heller etter henvendelse til kundeservice på telefon. Feil registrering så alle telefonnumrene i bedriften står på samme navn. Ingen tilbakemelding etter to uker på skriftlig henvendelse om saken. Veldig dyrt å ringe til kundeservice! Pass på å takke ja til å bli ringt opp! Tastevalgmeny hos kundeservice som ikke virker (mulig de har rettet det ettersom jeg sa fra til de ulike personene jeg snakket med). Er rett og slett skikkelig misfornøyd og det vil koste oss over 20.000 kr i bruddgebyr å bytte leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid fått hjelp ved behov. Kunde siden ca 2006. Chatten er grei å bruke. Har 3 av mine 5 abonnement hos Nextgentel.

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR