Det verste mobilselskapet som finnes i Norge. Sms som kommer flere dager forsinket og med dato av den dagen som kommer ikke dato når det ble sendt. Dårlig dekning har byttet mobil 3 ganger for skylde på mobilen men nei. Det er selskapet som ikke kan levere det de lover.
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Ah B. A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Inngående samtaler går ofte rett til svarer selv om man er innenfor dekning med påslått mobil. Tar ofte svært lang tid å sette opp samtaler. Oppsigelsestid på henholdsvis én måned og tre måneder løpende fra den første i påfølgende måned. Fakturerer følgelig ofte kunder for tjenester de ikke får levert, etter nummeret er portert til ny operatør. Styr unna!
Løgn og bedrag fra første stund etter jeg ble lurt over. Eller løgna startet vel før, da de ikke holder hva de lover. Fraråder alle å ha noe med dette selskapet å gjøre.
Har blitt trukket flere måneder etter endring av abbonnement, og prøvd å komme i kontakt med kundeservice gjennom chat (umulig) og fikk endelig svar på epost etter 1,5 uke. De må ha den mest underbemannede kundeservice sentralen i historien! De virker heller ikke særlig kompetente, ettersom de ikke klarer å regne seg frem til hvor mange måneder jeg skal ha tilbakebetalt. Korrespondansen foregår enda, og med så lang svartid er jeg kanskje ferdig med saken til neste år. STYR UNNA (når du sier opp må du forresten betale for inneværende + neste måned)
Ingenting er bra. Elendig kundeservice, umulig å komme seg ut av kundeforhold.