Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Mobil
1.8
37 verifiserte omtaler
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NextGenTel Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
37 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
NextGenTel Mobil trenger minimum 10 omtaler.
3%
Forferdelig
3% anbefaler NextGenTel Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 37 omtaler om NextGenTel Mobil

FILTRER OMTALER
0
1
1
1
34
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har 37 verifiserte omtaler på Bytt.no

Trøbbel fra første dag - bedriftskunde

Omtale av  Maje

Portering av nummer som feilet uten noe videre oppfølging. Ingen tilbakemelding heller etter henvendelse til kundeservice på telefon. Feil registrering så alle telefonnumrene i bedriften står på samme navn. Ingen tilbakemelding etter to uker på skriftlig henvendelse om saken. Veldig dyrt å ringe til kundeservice! Pass på å takke ja til å bli ringt opp! Tastevalgmeny hos kundeservice som ikke virker (mulig de har rettet det ettersom jeg sa fra til de ulike personene jeg snakket med). Er rett og slett skikkelig misfornøyd og det vil koste oss over 20.000 kr i bruddgebyr å bytte leverandør.

Nyttig (3)

Stort sett fornøyd

Omtale av  Marvin

Har alltid fått hjelp ved behov. Kunde siden ca 2006. Chatten er grei å bruke. Har 3 av mine 5 abonnement hos Nextgentel.

Nyttig (2)

Svindel og lureri

Omtale av  Mita

Skulle ønske vi hadde sett denne siden før vi ble lurt inn i NextGenTels klamme favn. Nå har de oss i 24 mnd. Ikke å anbefale å gå til et selskap som bruker bindingstid for å holde på kundene sine.

Nyttig (2)

Skrekkelig dårlig

Omtale av  Anders F

Vi ble kontaktet av NextGenTel i sommeren 2016 og dem regnet seg frem til at vi kunne spare store summer på telefoni. Kvalitetsstemplet var liksom at dem brukte Telia sitt nett og i tillegg ville dem betale alle bruddavgifter vi ville få fra gl. teleselskap vi hadde. Overførselen ble ferdig og abonnementene satt i drift. Fra dag 1 opplevde vi ekstremt dårlig dekning, man må ringe opp 2-12 ganger for å komme igjennom, kunder klager på at vi aldri svarer og jeg kunne bli ved. NextGenTel svarte på klagene våre med at vi måtte sende inn logg over tapte anrop både ut og inn slik at dem kunne feilsøke. Det har nå stått på 1,5 måned og nå har vi fått nok og går tilbake til vår tidligere leverandør.

Nyttig (1)

Hold deg unna Nextgentel!

Omtale av  Elena

Meget useriøs selskap. Elendig kundeservice. Dette er bare lureri alt sammen, og ikke noe å satse på for normale mennesker.

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Drittselskap

Omtale av  Geir

Krever inn 4.700,- for "brudd på bindingstid"... Fikk ikke god nok info da jeg startet abonnementet, og var derfor ikke klar over at jeg hadde bindingstid. Hvem kjører bindingstid i 2016 bortsett fra dem?

Nyttig (4)

Verste jeg har opplevd! Hold dere unna NextGenTel!

Omtale av  Per

NextGenTel er uten tvil det mest inkompetente selskapet jeg noensinne har vært i kontakt med. Personene på kundeservice er totalt uvitende og ingen følger opp, det er elendig loggføring og sist men ikke minst INGEN av dem tar ansvar for noe som helst! De avsluttet Telenor abonnementet mitt før jeg fikk simkort fra NextGentel! Etter utallige timer på vent og totalt 8 samtaler og 3 dager senere (fra min samboers tlf!), fikk jeg beskjed fra kundeservice at simkort var sendt til feil adresse og at de skulle sende et nytt. Jeg spurte om jeg kunne få overført nr mitt til et annet nr om jeg kjøpte meg et simkort så lenge. Dette fikk jeg beskjed om at dessverre ikke gikk. Etter 2 dager til på vent uten tlf (totalt da 6 dager!) Ringte jeg opp igjen. Lurte på hvor sim kort nr 2 var. Det visste de ikke... Men personen på kundeservice sa "Men du kan jo kjøpe et kontantkort, så kan vi jo overføre nr til det!?...": Så nå har jeg gjort det... Det har totalt gått 14 dager og jeg har fortsatt ikke fått mitt nye simkort fra NextGentel. Skulle GJERNE byttet, men husker han som solgte meg abonnementet sa at jeg nå ville være bindt opp i 36 mnd... Flott... Jeg anbefaler INGEN dette selskapet da det er rent kaos fra ende til annen.

Nyttig (5)
NextGenTel Mobil har 37 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Mobil mener

NextGenTel Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR