Mobiltelefoni
NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 24 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil

"Katastrofe - lokker med godsaker, serverer skuffelser"

Omtale om NextGenTel Mobil skrevet av Ripipip for 07.12.2017 15.29

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Katastrofe - lokker med godsaker, serverer skuffelser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Stort avvik mellom hva som ble utlovd og hva som ble levert. Ikke minst hva som ble fakturert. Driver med aggressiv markedsføring, men følger ikke opp med å holde sine lovnader. Å få bindningstid med bruddgebyr for en tjeneste - altså ikke noen telefon sendt med, kan høres ukomplisert ut, men når man leverer så dårlig som NextGenTel er bruddgebyr sannsynligvis en viktig del av forretningsmodellen. Styr unna!!

Bytt.no
"Katastrofe - lokker med godsaker, serverer skuffelser" skrev Ripipip om NextGenTel Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Ripipip og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Nå har de byttet navn til PROXIMO men det hjelper ikke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det verste mobilselskapet som finnes i Norge.
Sms som kommer flere dager forsinket og med dato av den dagen som kommer ikke dato når det ble sendt. Dårlig dekning har byttet mobil 3 ganger for skylde på mobilen men nei.
Det er selskapet som ikke kan levere det de lover.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ustabil tjeneste, bransjens dårligste oppsigelsesvilkår - umoralsk"
9 syns denne omtalen er nyttig

Inngående samtaler går ofte rett til svarer selv om man er innenfor dekning med påslått mobil. Tar ofte svært lang tid å sette opp samtaler.

Oppsigelsestid på henholdsvis én måned og tre måneder løpende fra den første i påfølgende måned. Fakturerer følgelig ofte kunder for tjenester de ikke får levert, etter nummeret er portert til ny operatør.

Styr unna!

Vurderer du NextGenTel Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra NextGenTel Mobil mot alle andre på markedet
Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig useriøs og totalt fraværende når de har fått kapret deg"
8 syns denne omtalen er nyttig

Løgn og bedrag fra første stund etter jeg ble lurt over. Eller løgna startet vel før, da de ikke holder hva de lover.
Fraråder alle å ha noe med dette selskapet å gjøre.

Benedikte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig, elendig, elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt trukket flere måneder etter endring av abbonnement, og prøvd å komme i kontakt med kundeservice gjennom chat (umulig) og fikk endelig svar på epost etter 1,5 uke.
De må ha den mest underbemannede kundeservice sentralen i historien!
De virker heller ikke særlig kompetente, ettersom de ikke klarer å regne seg frem til hvor mange måneder jeg skal ha tilbakebetalt. Korrespondansen foregår enda, og med så lang svartid er jeg kanskje ferdig med saken til neste år.

STYR UNNA
(når du sier opp må du forresten betale for inneværende + neste måned)

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra NextGenTel Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra NextGenTel Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no