NextGenTel Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig kundeservice, verste jeg har opplevd. Umulig å si opp abonnementet, umulig å åpne abonnement etter at det ble sperret (måtte gjennom Kredinor, som forøvrig også nekter å svare eller hjelpe meg), dårlig dekning, ekstremt høye priser på ting jeg ikke engang aner at jeg hadde brukt.
Ingenting spesielt med abonnementet, men ekstremt vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. De bruker f.eks om lag tre uker på å svare på forespørsler via min side. NB. Oppsigelsestiden er også ut måneden etter at du byttet leverandør. Dvs at om du bytter til ny leverandør 1. August må du betale fullt abonnement til NextGenTel ut september.
Ble lurt inn gjennom Telecomgruppen med lokkepriser, viser seg så at de har oppgitt helt andre avtalevilkår til NextGentel. Har tatt 7 måneder og 100- talls mailer å NÅ frem til noen som tar tak desverre. Har også måtte følge opp inkassobyrå på tross av lovnader om at dette skal fikses. Rimelige abonnement, men ikke i nærheten av verdt det! Har også problem med dekning, inngående samtaler, utgående, opptatt og "nettverk opptatt" til stadighet. Har dessverre lite godt å si om disse.
NextGenTel har ikke klart å overføre tlf nr fra Telenor til tross for at jeg har fått tilsendt to SIM kort. Har sittet tilsammen ca 2 timer i telefonen med kundeservice uten å komme igjennom. Har ikke mottatt noen beklagelse for elendig leveranse evne og kundeservice. Jeg kan selvfølgelig dokumentere elendigheten. Jeg vil ikke anbefale NextGenTel for noen.
Merk at oppsigelsestiden er ut måneden etter en har sagt opp. Bestilte nytt abonnement, men måtte betale for 1, 5 mnd. Etter at jeg hadde byttet (ikke bindingstid).
Masse kluss med porteringstidspunkt, laaaang tid å komme til kundeservice. Ingen kommer tilbake når de har lovt. Hold deg langt unna, alt annet er bedre.