Mobiltelefoni
NextGenTel Mobil
NextGenTel Mobil har opphørt
NextGenTel opphørte sin mobilsatsing den 2. februar 2018 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til Telia. Les omtaler om Telia.

NextGenTel Mobil omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
0
av 23 innen
mobilselskap
3%
anbefaler
NextGenTel Mobil

"Veldig useriøs og totalt fraværende når de har fått kapret deg"

Omtale om NextGenTel Mobil skrevet av Oddbjørn for 21.11.2017 19.45

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Mobil?
Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig useriøs og totalt fraværende når de har fått kapret deg"
7 syns denne omtalen er nyttig

Løgn og bedrag fra første stund etter jeg ble lurt over. Eller løgna startet vel før, da de ikke holder hva de lover.
Fraråder alle å ha noe med dette selskapet å gjøre.

Bytt.no
"Veldig useriøs og totalt fraværende når de har fått kapret deg" skrev Oddbjørn om NextGenTel Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Oddbjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Benedikte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig, elendig, elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt trukket flere måneder etter endring av abbonnement, og prøvd å komme i kontakt med kundeservice gjennom chat (umulig) og fikk endelig svar på epost etter 1,5 uke.
De må ha den mest underbemannede kundeservice sentralen i historien!
De virker heller ikke særlig kompetente, ettersom de ikke klarer å regne seg frem til hvor mange måneder jeg skal ha tilbakebetalt. Korrespondansen foregår enda, og med så lang svartid er jeg kanskje ferdig med saken til neste år.

STYR UNNA
(når du sier opp må du forresten betale for inneværende + neste måned)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er bra.
Elendig kundeservice, umulig å komme seg ut av kundeforhold.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingentung er bra, elendig kundeservice, frekke og provoserende folk som jobber der. Rett og slett de mest ubrukelige folkene jeg har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet fast telefon abonnement fra Telio til et annet selskap. Forsinkelse av portering slik at det går noen dager over til september (04. September) nå må jeg betale for både september og oktober uten å bruke tjenesten. Det står i avtalevilkår hos Telio".. Avtalen anses opphørt siste dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen ble mottatt. ". Bli det forstått som kunder må betale penger i nesten to måneder uten brukt av deres tjeneste?

NextGenTel Mobil har totalt 37 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra NextGenTel Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra NextGenTel Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no