Løgn og bedrag fra første stund etter jeg ble lurt over. Eller løgna startet vel før, da de ikke holder hva de lover.
Fraråder alle å ha noe med dette selskapet å gjøre.
Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Mobil?
Gjør som Oddbjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har blitt trukket flere måneder etter endring av abbonnement, og prøvd å komme i kontakt med kundeservice gjennom chat (umulig) og fikk endelig svar på epost etter 1,5 uke.
De må ha den mest underbemannede kundeservice sentralen i historien!
De virker heller ikke særlig kompetente, ettersom de ikke klarer å regne seg frem til hvor mange måneder jeg skal ha tilbakebetalt. Korrespondansen foregår enda, og med så lang svartid er jeg kanskje ferdig med saken til neste år.
STYR UNNA
(når du sier opp må du forresten betale for inneværende + neste måned)
Ingenting er bra.
Elendig kundeservice, umulig å komme seg ut av kundeforhold.
Ingentung er bra, elendig kundeservice, frekke og provoserende folk som jobber der. Rett og slett de mest ubrukelige folkene jeg har vært borti.
Jeg har byttet fast telefon abonnement fra Telio til et annet selskap. Forsinkelse av portering slik at det går noen dager over til september (04. September) nå må jeg betale for både september og oktober uten å bruke tjenesten. Det står i avtalevilkår hos Telio".. Avtalen anses opphørt siste dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen ble mottatt. ". Bli det forstått som kunder må betale penger i nesten to måneder uten brukt av deres tjeneste?