Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
NiceMobil
3.9
496 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NiceMobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
496 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 496 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
290
68
38
29
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Enkelt og billig!

Omtale av  Aleks

Det desidert billigste og enkleste abonnementet man kan ha! Enkelt å bytte mellom abonnement dersom man trenger mer data, og enkel betaling via Vipps! Stort pluss for enkelt oppsett med eSim. Hyggelig kundeservice via chat.

Svar fra NiceMobil
16.04.2024 15:14

Så hyggelig at du er fornøyd Aleks😍 Takk for en hyggelig tilbakemelding 🤗 Ønsker deg en strålende dag ✨

Bra, og er veldig fornøyd!

Omtale av  Stig L

Dette er akkurat det et mobilabonnement skal være. Driftsikkert, god dekning og bra priser. Full pott😃

Svar fra NiceMobil
05.04.2024 08:03

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Stig 🤗 Ha en fantastisk dag 😊✨

Du får ikke detaljer på forbruket ditt.

Omtale av  Anita

God dekning og billig i pris. De gir ikke informasjon om detaljert forbruk hvis du har ekstra kostnader over abonnement. Du betaler abonnement en gang i måneden men de tar seg betalt underveis i måneden når du bruker spesialnumre eller andre ting. Ikke mulighet med faktura og få en regning i måneden. Kundeservice svarer raskt på chatten men ikke alltid de er serviceinnstilte og prøver å løse dine utfordringer. De forventer at du betaler ekstrakostnader uten å gi deg detaljer. Ingen informasjon om dette i appen. Ingen klagemuligheter på nettsiden deres.

Svar fra NiceMobil
03.04.2024 13:28

Hei Anita😊 Hvis du bruker tlf utenom det som er inkludert i abm ditt, så koster det. Eks hvis du bruker 1881 eller ringer til spesialnummer osv. Grunnet personvern har ikek vi lov å se hva du har brukt tlf din på, så derfor blir du henvist videre til Strex.no for å kunne se hva betalingen gjelder. Hvis du kontakter oss på chat, kan vi svare nærmere på dette, slik at du får en næremere forklaring💛 Alle trekk som er gjort finner man i appen under betaling. Der ser man også hva trekkene gjelder. Ønsker deg en fin dag videre🌸

Bra Jeg anbefaler det

Omtale av  Khaled A. A

Jeg anbefaler det, nettverket er bra og abonnementet er billig

Svar fra NiceMobil
03.04.2024 13:25

Hei Khaled😊 Så godt å høre at du er fornøyd🥰 Ønsker deg en fin dag videre🌸

Ingen internkontroll, pass på kortppplysningene dine.

Omtale av  Hanne

Nice Mobil belastet kortet mitt med over 40 urettmessige trekk på en drøy måned. Kundeservice nektet alt ansvar og ville ikke engang hindre videre misbruk av kortet fra deres side. Fikk blokkert kortet for bruk selv og Strex tvang dem til å tilbakebetale. Billig abonnement, men følg nøye med på hva de bruker kortinformasjonen din til.

Svar fra NiceMobil
26.03.2024 13:44

Hei Hanne 😊 Leit å høre at du føler deg lurt. Må bare nevne at våre abonnement trekkes helt automatisk for ekstra tjenester du bestiller, dette skjer fortløpende. Det er slik vår betalingsmodell fungerer. Nå kan jeg ikke gå inn på enkeltsaker her i offentligheten, men om du feks har lagt igjen mobilnummeret ditt i apper og nettsider slik at du tegner et abonnement eller kjøper en innholdstjeneste, så er det ditt ansvar. Du ville også blitt belastet for dette via andre mobiloperatører, men da de fleste operatører sender faktura, ville du måtte betalt dette i ettertid på en faktura. I Nicemobil appen kan du sperre for betaling med strex, du kan også gjøre endringer på strex.no. Ta gjerne kontakt med oss på chat om du ønsker å vite mer om dette 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

utmerket

Omtale av  Richard

Funker utmerket fra dag en for meg og min kone Synd det ikke er tilgang til tvillingkort da hadde det vert 2 vervet til dere

Svar fra NiceMobil
12.03.2024 13:55

Hei, Richard👋 Så herlig å høre at dere er fornøyde😍 Stemmer at vi ikke har Tvilling-SIM pr dags dato, men jeg tar med tilbakemeldingen videre💛 Dersom dere skulle lure på noe som helst er det bare å ta kontakt med oss via chat, ha en ellers superfin dag🦸‍♂️🌞🌼

Ustabilt

Omtale av  Ells

Opplever litt for ofte at folk ringer meg uten å komme igjennom.

Svar fra NiceMobil
05.03.2024 14:09

Hei😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med tale😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med supportteamet vårt slik at vi kan undersøke og finne en løsning, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg den beste opplevelsen💛 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding. Ha en fin dag🌞

Dårlig !!

Omtale av  Torkil A

Ingen hjelp å få.Ingen kundetjeneste du kan ringe å snakke med når problemer oppstår

Svar fra NiceMobil
04.03.2024 12:56

Hei Torkil 😊 Leit å høre at du føler det sånn 😔 Vi har ikke support på telefon nei, kun chat. Du finner chatten vår i Nicemobil appen eller på nicemobil.no. Ta kontakt med oss på chat om vi kan hjelpe deg med noe 😊 Vi er åpne fra 08:00 til 20:00 alle hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 👍

Fortsetter å trekke månedsbeløp

Omtale av  Monica

De fortsetter å trekke månedsbeløp fra betalingskortet mitt, enda abonnementet er oppsagt for mange måneder siden. Siste gang 1. januar. Nå har det skjedd igjen. Lite betryggende at betalingsopplysninger ikke blir slettet ved opphør av abonnement👎

Svar fra NiceMobil
28.02.2024 08:57

Hei, Monica👋 Oj, her må det ha skjedd noe merkelig! Er det mulig at du har flere abonnement du betaler for, evt kanskje noen i familien du har registrert ditt betalingskort på? Ta uansett kontakt med oss på chat via NiceMobil.no, så finner vi ut av det sammen 🥰

Enkelt, greit, billigst!

Omtale av  Christer

Enkelt og greit, billigst! Det er få andre som kan konkurrere på pris!

Svar fra NiceMobil
23.02.2024 10:58

Hei, Christer😇🌸 Tusen takk for tilbakemeldingen din!🤗 Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Vi vil fortsette å jobbe hardt for å gi deg den beste opplevelsen🌟 Ha en super fin dag🦸‍♂️🚀

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

En operatør som ikke ønsker tidligere kunder tilbake

Omtale av  Daniel

Har ved noen anledninger testet dere. Da har jeg opprettet et nytt nummer i appen og betalt månedsavgift for ønsket datamengde. Har så sagt opp abonnementet igjen når jeg ikke har hatt behov. Dette har jeg gjort ved flere anledninger og det har blitt opprettet et nytt nummer hver gang. Nå har jeg fem oppsagte nummer i min oversikt i appen og en melding som sier at jeg har nådd en maks grense for antall abonnement. Dette tenkte jeg ville løse seg raskt ved henvendelse til kundeservice i og med at ingen av abonnementene er aktive. Alle er oppsagte nummer. Overraskelsen ble stor når jeg får beskjed om at det ikke er mulig å rydde profilen min for tidligere og oppsagte nummer. Jeg har rett å slett nådd en grense som blokkerer meg fra å kunne bli kunde på nytt. Jeg var helt sikker på at denne grensen var for antall aktive abonnement Jeg ønsker altså nå å betale for et abonnement og gi dere inntekten det medfører, men det lar seg ikke gjøre. Eneste alternativet jeg fikk var at noen andre må laste ned appen og opprette abonnement for meg i sitt navn. Jeg synes det er rart at systemet er lagt opp på den måten. Målet må jo være å tjene penger og ha mest mulig kunder. Da høres det for meg ut som dårlig butikk å sperre for at noen som ønsker å betale for et abonnement skal få muligheten til det. Jeg har testet dere ved fem ulike anledninger og det var de mulighetene jeg fikk. Nå er jeg tvunget til å legge igjen pengene mine hos noen andre.

Svar fra NiceMobil
22.02.2024 11:48

Heisann, Daniel👋 Det stemmer at man kun kan opprette abonnement 5 ganger, dette er grensen for muligheter i systemene pr dags dato😊 Vi håper på å utvide dette i fremtiden, og håper vi sees da🥰 Ha en super dag🦸‍♂️

Helt forjævlig

Omtale av  Lisa R

Kundeservice har kun chat oppratører men dårlig kunnskap. Du får ikke løst problemene. De bruker lang tid til å svare, så kommer det opp at chatten ble avlsuttet fordi du ikke har vært aktiv. Du finner mer ut av å google selv en det chat oppratørene gjør. Skal være gratis ringeminutter, sms og mms. Men mms fungerer ikke

Svar fra NiceMobil
22.02.2024 11:43

Hei, Lisa👋 Så utrolig leit å høre at du sitter igjen med den erfaringen! Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, mulig det har skjedd en misforståelse her💛 Jeg får ikke sett på saken, men generelle ting man kan prøve på om man ikke får sendt MMS er å passe på at mobildata er på, at man ikke sender til utenlandske numre (det går ikke), også kan man evt forsøke SIM-kort i en annen telefon, for å se om det går der😊 Ta gjerne kontakt med oss på chat igjen, så tar vi en ny titt sammen 👀 Ha en super dag 🦸‍♂️

Norges beste kundeservice?

Omtale av  Tony F

Etter å lest litt rundt valgte jeg nicemobil til mine barn da jeg har eget nummer via bedrift. Skulle opprette nummer to og møtte et problem med å legge til sim-kortet. Vanligvis hadde det vært en ulempe å møte et problem, men med den utmerkede kundeservicen til Nicemobil var det en fornøyelse å møte problemer. Oppsett på første abonnement gikk som smurt, feilen ligger hos meg ikke Nicemobil 😊

Svar fra NiceMobil
21.02.2024 13:30

Hei Tony😊 For en fin og hyggelig tilbakemelding🥰 Vi gjør så godt vi kan for å hjelpe kundene våre, og vi er veldig lade for at vi klarte å hjelpe deg med dette😉 Ønsker deg en fin dag videre🌸

NiceMobil gir villedende informasjon

Omtale av  Margareta S

NiceMobil gir villedende informasjon ved bestilling av abonnement. Abonnement pris som vises på hjemmesiden vises som pris per måned men dette stemmer ikke – man betaler for kun 30 dager – ikke for en hel måned. Citat fra nicemobil.no: ”Mobilabonnementet ditt fornyes automatisk hver påbegynte periode. En periode varer i 30 dager, så datoen du betaler på kan variere litt fra måned til måned.”

Svar fra NiceMobil
16.02.2024 12:36

Hei, Margareta😊 Det stemmer at betaling for abonnement trekkes hver 30 dag slik vi opplyser om. Det er i gjennomsnitt 30.4 dager i en måned om man ser på året som en helhet, og det er slik vi har valgt å ha betalingen hos oss. Det er vi såklart helt åpne om🥰

Abonnent

Omtale av  Mette T

Synst det har vært mye tull med abonnementet ang E-Sim osv

Svar fra NiceMobil
14.02.2024 11:35

Hei Mette😊 Det var dumt å høre. Hvis du tar kontakt med oss på chat, så skal vi hjelpe deg å se om vi finner ut av årsaken til tullet du opplever💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra pris

Omtale av  Robert R

Grei pris. Fungerer bra om man vil ha to nummere med andre ord

Svar fra NiceMobil
12.02.2024 19:46

Heisann Robert🌼 Så flott at du er fornøyd med prisen vår, den jobber vi hardt med å holde så lav som mulig🥰 Tusen takk for tilbakemeldingen! Ta gjerne kontakt med oss på chat dersom du lurer på noe, og ha en superfin dag 🦸‍♂️

Forrige
Side 1 av 31

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR