Helt fantastisk opplegg, lett å sett opp esim på mobilen for dem som kan. Nå får man altså fysisk sim-kort og det er flott for dem som ikke har litt avanserte mobiltelefon som støtter esim.

Har du en tilsvarende erfaring med NiceMobil?
Gjør som Ali og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NiceMobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
NiceMobil never worked for me, seriously. The app was stuck on activating my eSim. Their "tech support" asked me to update things, but this still did not fix the issue. They continued to charge me while attempting to fix the issue. The issue was still not fixed. Customer support finally told me that I should've replied to my email that I wanted to cancel instead of going through tech support in order to save myself from being randomly charged 1,000kr from Nicemobil. Their business model is this: 1). Customer signs up for product 2). Product does not work 3). Offer little to no tech support 4). Continue to take your payment during the time they are trying to "fix it" 5). Then offer zero refund when you finally say "cancel this agreement is does not work" We are essentially donors to a product that still needs a lot of development before it should be on the market. DO NOT USE NICEMOBIL.

Telenor sendte meg en epost som sa at de skulle trekke 50 kr ekstra fra neste måned uten at jeg kunne si "NEI TAKK". De ville gi meg 1 giga ekstra selv om jeg ikke bruker hele data ¬¬. De er idioter. Jeg sendte en klage og de har ikke svart meg, så jeg har bestilt et SIM-kort på NiceMobil etter å ha vært 10 år med Telenor. De ville ha mer penger ... nå skal de få 0 kr fra meg 🤣. Jeg hadde 7 giga for 349 kr per måned. De ville få 399 for 8 giga ... Nå har jeg bestit 5 giga for 150 kr med NiceMobil. Hvis jeg trenger mer da skal jeg bytte til 10 giga for 200 kr. Jeg håper at alt går bra med dem 🤞. Jeg lurte på noe og snakked med en dame (og IKKE en ROBOT) på chat og hun svarte meg veldig fort og var veldig snill. Kundeservice (første inntrykk) 10/10 poeng 👌.

Jeg har tenkte å skifte / flytte våres 3 mobil abonnement til Niceemobil og for 2 dager siden bestilte jeg først mitt mobil ab. og deretter spørte / chattet ( fins IKKE noe telefon nr. for å ringe kundeservice) som administrator for familien for å samle alle tel. regningen på en og samme regning (har gjort slik i mange år) skulle bestille 2 abonnement til for min sønn på 14 år og kone. men nei, jeg kunne IKKE bestille mer ett ab. på min bank ID!!?? han som jeg har chattet med mente at alle skal bruke sin egen bank ID!!!! min sønn på 14 har IKKE bank id. fordi han er bare 14 år. derfor har jeg bet om å kansellere det abonnement som hadde bestilte for meg selv. FOR EN MERKELIG OPPLEGG DE HAR!!!!!????

Har hatt lyst på abonnement fra NiceMobil siden dere kom, men fikk det først nå da dere kom med vanlig simkort. Digger at dere er best på pris og har kul app.
