Meny

NiceMobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NiceMobil
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 26 innen
mobilselskap
40%
anbefaler
NiceMobil

"Virkelig en ny utfordrer"

Omtale om NiceMobil skrevet av Ali for 20.10.2022 16:49

NiceMobil har totalt 34 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Virkelig en ny utfordrer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt fantastisk opplegg, lett å sett opp esim på mobilen for dem som kan. Nå får man altså fysisk sim-kort og det er flott for dem som ikke har litt avanserte mobiltelefon som støtter esim.

Svar fra NiceMobil
21.10.2022 17:03
Hei Ali :) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Hilsen Isabel
Bytt.no
"Virkelig en ny utfordrer" skrev Ali om NiceMobil

Har du en tilsvarende erfaring med NiceMobil?
Gjør som Ali og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NiceMobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Garbage company - product DOES NOT WORK and they do not offer refunds"
2 syns denne omtalen er nyttig

NiceMobil never worked for me, seriously. The app was stuck on activating my eSim. Their "tech support" asked me to update things, but this still did not fix the issue. They continued to charge me while attempting to fix the issue. The issue was still not fixed. Customer support finally told me that I should've replied to my email that I wanted to cancel instead of going through tech support in order to save myself from being randomly charged 1,000kr from Nicemobil. Their business model is this: 1). Customer signs up for product 2). Product does not work 3). Offer little to no tech support 4). Continue to take your payment during the time they are trying to "fix it" 5). Then offer zero refund when you finally say "cancel this agreement is does not work" We are essentially donors to a product that still needs a lot of development before it should be on the market. DO NOT USE NICEMOBIL.

Svar fra NiceMobil
14.10.2022 09:18
Hi Denise! I'm sorry you feel this way. I cannot give specific information here regarding your case. If we do not get any respond to the e-mails or contacted via customer service, then we are in no position to know whether the technical problem has been resolved or not. Refunds vary from case to case, and in cases where we find an actual error on our side, we will refund the amount. I see it is an open ticket for your account, so you will hear from us as soon as the ticket has been processed. Regards, Casper - NiceMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Har nettop byttet fra Telenor til NiceMobil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor sendte meg en epost som sa at de skulle trekke 50 kr ekstra fra neste måned uten at jeg kunne si "NEI TAKK". De ville gi meg 1 giga ekstra selv om jeg ikke bruker hele data ¬¬. De er idioter. Jeg sendte en klage og de har ikke svart meg, så jeg har bestilt et SIM-kort på NiceMobil etter å ha vært 10 år med Telenor. De ville ha mer penger ... nå skal de få 0 kr fra meg 🤣. Jeg hadde 7 giga for 349 kr per måned. De ville få 399 for 8 giga ... Nå har jeg bestit 5 giga for 150 kr med NiceMobil. Hvis jeg trenger mer da skal jeg bytte til 10 giga for 200 kr. Jeg håper at alt går bra med dem 🤞. Jeg lurte på noe og snakked med en dame (og IKKE en ROBOT) på chat og hun svarte meg veldig fort og var veldig snill. Kundeservice (første inntrykk) 10/10 poeng 👌.

Svar fra NiceMobil
06.10.2022 14:22
Hei Aitor 😀 Hyggelig å lese at du har fått et godt førsteinntrykk 😊 Vi gleder oss over at du har valgt å bli kunde hos oss. Håper at du blir minst like fornøyd (hvis ikke mer) med abonnementet, som du er med kundeservicen vår 😇 Mvh Victoria 😊
Kundetilfredshet
"En merkelig opplegg!?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tenkte å skifte / flytte våres 3 mobil abonnement til Niceemobil og for 2 dager siden bestilte jeg først mitt mobil ab. og deretter spørte / chattet ( fins IKKE noe telefon nr. for å ringe kundeservice) som administrator for familien for å samle alle tel. regningen på en og samme regning (har gjort slik i mange år) skulle bestille 2 abonnement til for min sønn på 14 år og kone. men nei, jeg kunne IKKE bestille mer ett ab. på min bank ID!!?? han som jeg har chattet med mente at alle skal bruke sin egen bank ID!!!! min sønn på 14 har IKKE bank id. fordi han er bare 14 år. derfor har jeg bet om å kansellere det abonnement som hadde bestilte for meg selv. FOR EN MERKELIG OPPLEGG DE HAR!!!!!????

Svar fra NiceMobil
26.09.2022 13:05
Hei Eddi :) Jeg beklager at du føler det slik. Det er planer at det skal bli støtte for å få flere abonnement på samme person, men jeg har dessverre ikke noe informasjon på når dette blir. Hilsen Isabel
Fredrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigst og best"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt lyst på abonnement fra NiceMobil siden dere kom, men fikk det først nå da dere kom med vanlig simkort. Digger at dere er best på pris og har kul app.

Svar fra NiceMobil
13.09.2022 09:24
Hei Fredrik 😊 Utrolig kult å høre at du er fornøyd! Det enkle er ofte det beste 😀Nice at du endelig fikk bli kunde nå som vi har fått plastikk sim 😎 Setter stor pris på tilbakemeldingen din! Mvh Victoria
NiceMobil har totalt 34 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR