Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
NiceMobil
3.9
496 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NiceMobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
496 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 496 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
290
68
38
29
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 496 verifiserte omtaler på Bytt.no

Garbage company - product DOES NOT WORK and they do not offer refunds

Omtale av  Denise

NiceMobil never worked for me, seriously. The app was stuck on activating my eSim. Their "tech support" asked me to update things, but this still did not fix the issue. They continued to charge me while attempting to fix the issue. The issue was still not fixed. Customer support finally told me that I should've replied to my email that I wanted to cancel instead of going through tech support in order to save myself from being randomly charged 1,000kr from Nicemobil. Their business model is this: 1). Customer signs up for product 2). Product does not work 3). Offer little to no tech support 4). Continue to take your payment during the time they are trying to "fix it" 5). Then offer zero refund when you finally say "cancel this agreement is does not work" We are essentially donors to a product that still needs a lot of development before it should be on the market. DO NOT USE NICEMOBIL.

Svar fra NiceMobil
14.10.2022 09:18

Hi Denise! I'm sorry you feel this way. I cannot give specific information here regarding your case. If we do not get any respond to the e-mails or contacted via customer service, then we are in no position to know whether the technical problem has been resolved or not. Refunds vary from case to case, and in cases where we find an actual error on our side, we will refund the amount. I see it is an open ticket for your account, so you will hear from us as soon as the ticket has been processed. Regards, Casper - NiceMobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Har nettop byttet fra Telenor til NiceMobil

Omtale av  Aitor

Telenor sendte meg en epost som sa at de skulle trekke 50 kr ekstra fra neste måned uten at jeg kunne si "NEI TAKK". De ville gi meg 1 giga ekstra selv om jeg ikke bruker hele data ¬¬. De er idioter. Jeg sendte en klage og de har ikke svart meg, så jeg har bestilt et SIM-kort på NiceMobil etter å ha vært 10 år med Telenor. De ville ha mer penger ... nå skal de få 0 kr fra meg 🤣. Jeg hadde 7 giga for 349 kr per måned. De ville få 399 for 8 giga ... Nå har jeg bestit 5 giga for 150 kr med NiceMobil. Hvis jeg trenger mer da skal jeg bytte til 10 giga for 200 kr. Jeg håper at alt går bra med dem 🤞. Jeg lurte på noe og snakked med en dame (og IKKE en ROBOT) på chat og hun svarte meg veldig fort og var veldig snill. Kundeservice (første inntrykk) 10/10 poeng 👌.

Svar fra NiceMobil
06.10.2022 14:22

Hei Aitor 😀 Hyggelig å lese at du har fått et godt førsteinntrykk 😊 Vi gleder oss over at du har valgt å bli kunde hos oss. Håper at du blir minst like fornøyd (hvis ikke mer) med abonnementet, som du er med kundeservicen vår 😇 Mvh Victoria 😊

En merkelig opplegg!?

Omtale av  Eddi

Jeg har tenkte å skifte / flytte våres 3 mobil abonnement til Niceemobil og for 2 dager siden bestilte jeg først mitt mobil ab. og deretter spørte / chattet ( fins IKKE noe telefon nr. for å ringe kundeservice) som administrator for familien for å samle alle tel. regningen på en og samme regning (har gjort slik i mange år) skulle bestille 2 abonnement til for min sønn på 14 år og kone. men nei, jeg kunne IKKE bestille mer ett ab. på min bank ID!!?? han som jeg har chattet med mente at alle skal bruke sin egen bank ID!!!! min sønn på 14 har IKKE bank id. fordi han er bare 14 år. derfor har jeg bet om å kansellere det abonnement som hadde bestilte for meg selv. FOR EN MERKELIG OPPLEGG DE HAR!!!!!????

Svar fra NiceMobil
26.09.2022 13:05

Hei Eddi :) Jeg beklager at du føler det slik. Det er planer at det skal bli støtte for å få flere abonnement på samme person, men jeg har dessverre ikke noe informasjon på når dette blir. Hilsen Isabel

Billigst og best

Omtale av  Fredrik H

Har hatt lyst på abonnement fra NiceMobil siden dere kom, men fikk det først nå da dere kom med vanlig simkort. Digger at dere er best på pris og har kul app.

Svar fra NiceMobil
13.09.2022 09:24

Hei Fredrik 😊 Utrolig kult å høre at du er fornøyd! Det enkle er ofte det beste 😀Nice at du endelig fikk bli kunde nå som vi har fått plastikk sim 😎 Setter stor pris på tilbakemeldingen din! Mvh Victoria

Fungerer fint, også i utlandet

Omtale av  Anders

Kunde siden mai 2022. Ingen problemer med dekning og hastighet verken i Norge eller utlandet så langt. Enkel installasjon, raske svar fra kundeservice og er jevnt over veldig godt fornøyd.

Svar fra NiceMobil
05.09.2022 09:27

Hei Anders! Så flott å høre, setter stor pris på tilbakemeldingen 😊 Vennlig hilsen Silje

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Superfornøyd

Omtale av  Kaikristian

Eg e superfornøyd med Nicemobil. Snedig med esim, og ingen problemer med bankid eller noen ting. Billig abonnement og de har alltid hjulpet meg raskt via chat. Dekningen er så som så, men ingen problem.

Svar fra NiceMobil
01.09.2022 10:10

Hei! Vi setter pris på din tilbakemelding ❤️☀️ Mvh Casper, NiceMobil

Skuffet

Omtale av  Torill

Fungerer bra om du kun oppholder deg i Norge. I sommer har jeg vært i utlandet og har måttet klare meg med Edge og 3G. Det er faktisk ikke godt nok i 2022. Reisefølget surfet med full 5G. Takk for turen Nice, dessverre blir det ikke flere. Takk for meg.

Svar fra NiceMobil
17.08.2022 14:04

Hei, Torill! Dette var leit å høre 😔 4G fungerer i mange land, men dette er noe som varierer fra hvor du er. Ta kontakt med oss via chatten så kan vi ta en titt på dette om det er ønskelig. Mvh Casper, NiceMobil

NiceMobil har 496 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR