Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
NiceMobil
3.9
497 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NiceMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
497 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 497 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
290
68
38
30
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 497 verifiserte omtaler på Bytt.no

Byttet etter et døgn

Omtale av  Arvid M

Byttet til NM. Fikk umiddelbart problem med at inngående samtaler gikk direkte til voice mail. Gikk i kontakt via chat umiddelbart. Etter et døgn ga jeg opp. Rask respons og lite hjelp. Et eksempel. Etter flere chatter fikk jeg beskjed om at mine problemer skyldes feil hos NM. Etter dette kom vi ikke videre, fram og tilbake men ingen hjelp. Virket på meg som om chat satt i løse luften uten støtte.

Svar fra NiceMobil
22.02.2023 10:21

Hei, Arvid Beklager for problemene dette har medført😥 Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du fortsatt opplever problemer rundt dette😊 Vennlig hilsen Vesa💛

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Simkortet ble ikke aktivert etter forventet oppstart, ventet over 1,5 døgn. måtte skifte leverandør.

Omtale av  Else

Fikk desverre ikke aktivert simkort fra byttedato, ingen dekning frem til jeg så meg nødt til å skifte mob operatør tilbake til Ice (som ordnet opp på under 1 time) etter å ha vært tålmodig i over 1,5 døgn med lovnader fra nicemobil om at "teknisk skulle se på det og sende mail som jeg aldri fikk". Savner en personlig kontakt på kundeservice og gjerne på tlf og tviler desverre på kompetansen på teknisk som ikke klarte løse dette. Imøtekommende på chat, men virket ellers useriøst da ingen tok ansvar.

Svar fra NiceMobil
22.02.2023 10:15

Hei, Else Takk for din tilbakemelding. Beklager for din opplevese hos oss. Det er ikke noe vi ønsker kunder skal oppleve😥 Vennlig hilsen Vesa💛

I prosessen med å bytte

Omtale av  Thomas

Veldig fornøyd så langt. Kjapt svar på det jeg lurte på i chat og smertefri portering.

Svar fra NiceMobil
16.02.2023 15:12

Hei Thomas 🌻 Så flott å høre at du er fornøyd, da er vi også fornøyd 😍 Om du lurer på noe mer er det bare å ta kontakt med oss på chat, velkommen til NiceMobil 🤗 Vennlig hilsen Silje

Finner ikke telefonnummer

Omtale av  Thomas F

Trist at de ikke har ett telefonnummer å ringe til. Dårlige greier å bare være heldidgitale.... Trist. De bryr seg jo ikke at man har 3 nummer man ville flytte over til dem...

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:11

Hei Thomas! Så leit at du føler dette, det at vi ikke har kundesupport over telefon er en av grunnene til at vi kan ha prisene våre så lave 😍 Du kan alltids kontakte oss på chat så får en av våre dyktige kunderådgivere hjulpet deg der. Vi har også nå støtte for flere abonnement, så der skal det ikke være noe problem 🥰 Vennlig hilsen Silje

Fornøyd

Omtale av  Tore

Ingen problemer - hverken innland eller utland. Raskt svar på chaten/ kundeservice Topp

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:07

Hei Tore! Herlig å høre at du er fornøyd med oss 😍 Skulle du trenge veiledning eller ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på chat 🤗 Vennlig hilsen Silje

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Alt gikk greit

Omtale av  Rune A

Var litt skeptisk etter å ha lest diverse negative omtaler her på dette nettstedet, men bestemte meg for å prøve allikevel, - og det angrer jeg ikke på. Alt gikk greit, selv om jeg gjorde en liten feil. Jeg lastet ned app'en og gjorde det jeg fikk beskjed om i hvert enkelt trinn. Alt var godt forklart. Jeg valgte eSIM, siden telefonen min støtter dette, og eSIM ble lastet ned. Dette tok et par minutter. Så gjorde jeg den feilen å deaktivere mitt gamle simkort med en gang, noe jeg ikke burde ha gjort, - jeg burde ventet med til dagen etter - til etter at Nice hadde aktivert mitt nye eSIM. Så da var jeg uten nett, men app'en gav grei instruks om hvordan jeg kunne gå inn i telefonens innstillinger og reaktivere mitt gamle fysiske SIM kort. Dette var enkelt. Dagen etter gikk jeg inn på innstillinger igjen, og aktiverte eSIM. Har vært fornøyd siden. Har ikke hatt problemer med dekningen. Der det ikke er ICE dekning får man automatisk Telia dekning.

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:05

Hei Rune! Så flott at du er fornøyd 😍 Setter veldig pris på tilbakemeldingen, skulle det være noe er vi tilgjengelige på chat, bare å ta kontakt 🤗 Ha en super dag! Vennlig hilsen Silje

Enkelt, oversiktlig og god service

Omtale av  Olemagne U. B

Jeg har vært kunde hos Nice Mobil siden april 2022, og er jevnt over svært fornøyd. Jeg har på denne tiden byttet mobil flere ganger og bytte av eSim går enkelt og greit for seg. Hadde et problem ved forrige bytte, men det løste seg enkelt og raskt ved kontakt med kundeservice! Dekningen er god de stedene jeg befinner meg, gode hastigheter og priser. Ekstra pluss i boka for å oppgradere meg fra 10 til 12gb/mnd automatisk når prisene forandret seg.

Svar fra NiceMobil
30.01.2023 10:03

Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen😁 Dette varmer hjertet ❤️ Hilsen Casper, NiceMobil

NiceMobil har 497 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR