Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
NiceMobil
3.9
496 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NiceMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
496 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 496 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
290
68
38
29
71
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 496 verifiserte omtaler på Bytt.no

En merkelig opplegg!?

Omtale av  Eddi

Jeg har tenkte å skifte / flytte våres 3 mobil abonnement til Niceemobil og for 2 dager siden bestilte jeg først mitt mobil ab. og deretter spørte / chattet ( fins IKKE noe telefon nr. for å ringe kundeservice) som administrator for familien for å samle alle tel. regningen på en og samme regning (har gjort slik i mange år) skulle bestille 2 abonnement til for min sønn på 14 år og kone. men nei, jeg kunne IKKE bestille mer ett ab. på min bank ID!!?? han som jeg har chattet med mente at alle skal bruke sin egen bank ID!!!! min sønn på 14 har IKKE bank id. fordi han er bare 14 år. derfor har jeg bet om å kansellere det abonnement som hadde bestilte for meg selv. FOR EN MERKELIG OPPLEGG DE HAR!!!!!????

Svar fra NiceMobil
26.09.2022 13:05

Hei Eddi :) Jeg beklager at du føler det slik. Det er planer at det skal bli støtte for å få flere abonnement på samme person, men jeg har dessverre ikke noe informasjon på når dette blir. Hilsen Isabel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billigst og best

Omtale av  Fredrik H

Har hatt lyst på abonnement fra NiceMobil siden dere kom, men fikk det først nå da dere kom med vanlig simkort. Digger at dere er best på pris og har kul app.

Svar fra NiceMobil
13.09.2022 09:24

Hei Fredrik 😊 Utrolig kult å høre at du er fornøyd! Det enkle er ofte det beste 😀Nice at du endelig fikk bli kunde nå som vi har fått plastikk sim 😎 Setter stor pris på tilbakemeldingen din! Mvh Victoria

Fungerer fint, også i utlandet

Omtale av  Anders

Kunde siden mai 2022. Ingen problemer med dekning og hastighet verken i Norge eller utlandet så langt. Enkel installasjon, raske svar fra kundeservice og er jevnt over veldig godt fornøyd.

Svar fra NiceMobil
05.09.2022 09:27

Hei Anders! Så flott å høre, setter stor pris på tilbakemeldingen 😊 Vennlig hilsen Silje

Superfornøyd

Omtale av  Kaikristian

Eg e superfornøyd med Nicemobil. Snedig med esim, og ingen problemer med bankid eller noen ting. Billig abonnement og de har alltid hjulpet meg raskt via chat. Dekningen er så som så, men ingen problem.

Svar fra NiceMobil
01.09.2022 10:10

Hei! Vi setter pris på din tilbakemelding ❤️☀️ Mvh Casper, NiceMobil

Skuffet

Omtale av  Torill

Fungerer bra om du kun oppholder deg i Norge. I sommer har jeg vært i utlandet og har måttet klare meg med Edge og 3G. Det er faktisk ikke godt nok i 2022. Reisefølget surfet med full 5G. Takk for turen Nice, dessverre blir det ikke flere. Takk for meg.

Svar fra NiceMobil
17.08.2022 14:04

Hei, Torill! Dette var leit å høre 😔 4G fungerer i mange land, men dette er noe som varierer fra hvor du er. Ta kontakt med oss via chatten så kan vi ta en titt på dette om det er ønskelig. Mvh Casper, NiceMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra pris - darligst hvis du trenger sikkerhet

Omtale av  Boguslaw

Brudd på utlandet, flere ganger, komm ikke til rette i Norge. Kundeservice klarte ikke noe med problemer. Å være uten mobil idagsdato = umulighet Bestemt for å bytte.

Svar fra NiceMobil
12.08.2022 09:55

Hei Boguslaw, det er leit å høre at du har opplevd problemer i utlandet. Ditt abonnement skal også kunne brukes i utlandet og er nok noe vi burde undersøke nærmere hos oss. Ta gjerne direkte kontakt med oss via chat, så hjelper vi deg gjerne videre med problemet du har opplevd. Mvh. Ken

Appen gir ingen info om forbruk

Omtale av  Egil

Egentlig synd, for service og funksjonalitet synes bra. Kundesupport er raske og gjør jobben. Forbruket må en selv finne ut av via mobilen - og det er begrenset detaljer (iPhone 12). Vurderer å bytte pga manglende info om forbruket i appen, da det føles mindre trygt. Men i utgangspunktet billig altså, uten selv få mulighet å finne ut av hvor billig.

Svar fra NiceMobil
09.08.2022 10:10

Hei Egil, hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundesupport. Det skal også være mulig å finne generell informasjon om forbruk via appen. Hvis du går inn og velger: Betaling (Les mer) --> Historikk --> Se all historikk. Hvis du fremdeles ikke får det til, kan du gjerne ta kontakt med oss via chat 😊 Mvh. Ken

NiceMobil har 496 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR