NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra kundebehandling of oppfølging. Anbefales til Andre.
Hei Tore, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter😃 Bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! Nydelig å høre at vi også har din anbefaling🤩 Hilsen Narve
God kundeservice god dekning Forholdsvis billig abonnement
Hei Morten, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med abonnementene våre🤩 Hilsen Narve
alltid endt opp med en større regning enn forventet, svært kunde uvennlige regler
Hei Joanna, Takk for din tilbakemelding. Jeg er helt sikker på at vi kan få gitt deg en god forklaring på fakturaene dine. Hvis du ønsker så er det bare ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Telefon 38 10 00 80 Epost [email protected] God påske🐣 Hilsen Narve
Billig og bra. Samme tjenester som Telenor men mye billigere. Eneste forbedring er kundeservice, da det kan være lang ventetid.
Hei Arve, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du gjør oss oppmerksom på områder hvor vi kan forbedre oss. Vi gjør det vi kan for å sørge for at vi har nok ressurser til å håndtere henvendelsene som kommer inn daglig. Vi har nylig fått et tilskudd av ressurser, det vil være med på å gjøre at svartiden fremover forhåpentligvis møter våre kunders forventninger. Flott og høre at du er fornøyd med abonnementene våre! Ha en riktig fin påske🐣 Hilsen Narve
Fikk fantastisk god hjelp av A!!! 👍🏻☺️ Jeg trengte hjelp til div innstillinger...ikke bare for meg men, også for tenåringene mine . Vi har familie-avtale, så han forklarte i dybden hvordan jeg måtte utføre endringene mmm.... Er ikke så god teknisk, men jeg ble kjempefornøyd når jeg fikk hjelp til alt!!! A forklarte meg også bl.a om «identitetsvakten,» som kan være viktig å ha i mitt tilfelle... Gir karakteren 10 + !!! Hilsen veldig fornøyd kunde!!! 🤩
Hei Anna, Tusen takk for din tilbakemelding! Så utrolig gøy å høre om din opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter🤩 Godt å høre at du også er blitt godt sikret med identitetsvaken 🤗 Det er bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! Ha en riktig god påske🐣 Hilsen Narve
Enkelt å få den samme leverandør på strøm ogmobil.
Hei Dag, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med oss på både mobil og strøm😎 God påske! Hilsen Narve
NorgesEnergi Mobil tilbyr 119 kr for 1 Gb,men hvis du bytter strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 170 kroner. men jeg så i deres side ogde har kommet nå me en liten tekst som stå 179 uten strømavtale. Men hvis du ser her i Bytt.no det er ikke nevnt om med strømavtale i hele tatt. man blir lurt fort hvis man ikke skjkker nøye. Mange ganger klarte ikke å logge meg på appen . Elendig App også.
Hei David, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har bedre priser på mobilabonnementene dersom du har en strømavtale hos oss. Vi gjør ikke noe forsøk på å skjule det noen steder, vi gjør helder det motsatte da det er ment som er fordel for våre strømkunder. På bytt.no har vi ikke lov til å presentere prisen som er forbeholdt våre strømkunder, da den forutsetter at man har en strømavtale hos oss. Det er leit å høre at du har hatt problemer med appen vår. Vi holder på å forbedre innloggingen og vil sende ut en oppdatering innen kort tid. Hvis det er andre ting du føler kunne vært bedre i appen så ønsker vi veldig gjerne tilbakemeldinger, send oss gjerne en epost til [email protected] Hilsen Narve
God kundeservice, ganske bra dekning,.mer forlanger jeg ikke
Hei Oddvar, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med vår dekning og service 👌 Bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
God prisen og godt Internett. Vi bruker hele familien!
Hei Wadym, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du og din familie er fornøyd med våre mobilabonnement🤩 Hilsen Narve
Prøvde i flere måneder å få e-faktura, men ble gitt feilinformasjon av flere kunderådgivere. Inkompetansen lå i opplæring av personell, og ikke hos kunderådgiverene som sådan og må anses som et problem i organisasjonen.
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sliter med å få opprettet eFaktura og at vi ikke har gitt deg et godt nok svar da du var i kontakt med oss. Vi skal sørge for at alle våre kundeservice medarbeidere er opplært til å håndtere slike henvendelser fremover. Fra og med 01.12.2021 har vi løsningen eFaktura 2.0 som vil si at så lenge du har huket av i banken din "ja takk til alle" under eFaktura , vil vi benytte din informasjon for å aktivere det for deg automatisk. Dersom du ikke har gjort det skal det også være mulig å legge det inn manuelt med å bruke eFaktura referansen som du finner på din faktura. Det kan være individuelt fra bank til bank hvor og hvordan dette utføres rent praktisk, så vi anbefaler at du tar kontakt med din bank om du skulle trenge bistand til opprettelsen av eFaktura. Håper det var oppklarende. Hilsen Narve
Ærlig talt konas regning er på581.53 øre og har ikke brukt telefonen Jeg får en på1039.04 Så her det bare og avslutte Norges energi mobil
Hei Henry, Takk for din tilbakemelding. Om du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon eller epost så er jeg sikker på at vi kan gi deg en god forklaring på din faktura. Tlf: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Vi håper å høre fra deg! Hilsen Narve
Har hatt flere ulike selskaper som leier nett av Telenor, men NorgesEnergi viser seg å ha best dekning. Jeg bor slik til at om strømmen går, så har jeg kun på solfylte dager hatt én liten prikk på dekningen. Med NorgesEnergi har jeg fått mye bedre dekning ved strømbrudd, og dette i tillegg til veldig ålreite priser.
Hei Karianne, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med både dekningen og prisene våre🤩 Hilsen Narve
Veldig hyggelige personal og de er meget servise innstilt 🤩👍
Hei Ruth, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
Jag har aldrig varit med.om något liknande, jag trodde det skulle bli billigare men, oj så fel man kan ha..jag har varit syk o hemma.från jobb i over 1 mån men likaväl tar min data slut innan månaden ar , o jag får betala en massa extra. Jag hade det bättre med mitt förra abonnemang.. ps ni ar jävligt snabba med o skicka rakningen till inkasso. Håll er till strøm
Hei Samuel, Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for at du skal være fornøyd og vil veldig gjerne at du skal fortsette som kunde! Hvis du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon så er jeg sikker på av vi kan finne en god løsning og forklaring. Telefon 38 10 00 80 Vi gjør det vi kan for å gjøre kundene våre oppmerksom på at man har lite eller ingen data igjen ved å sende varsel per SMS, det er også mulig å enkelt følge med på forbruket via appen vår eller på min side. Vi kan også forsikre deg om at vi overholder inkassolovverket. Hilsen Narve
jeg er veldig fornøy og føler jeg får det jeg betaler for, jeg har ikke hatt dårlige erfaringer med selskapet. det eneste jeg skulle ønsket meg er en enklere og mer oversiktlig mobil-app hvor en ser hvor mye data en har brukt og har igjen og oversikt over rollover og alt som er nødvndig for meg som kunde å ha full å enkel kontroll over
Hei Hedda, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter utrolig pris på at du forteller oss hvor vi kan forbedre oss. Vi er helt enig i at oversikten kan bli bedre og har derfor satt i gang arbeidet med å utvide oversikten på forbruk, rollover og datapakker. Hvis du kommer på noe mer som vi kunne gjort annerledes eller bedre så er det bare å sende oss en mail på [email protected] Hilsen Narve
Veldig fornøyd. Har både strøm og mobilabonnement der👌🏻
Hei Rita, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd kunde hos oss på både strøm og mobil :) Hilsen Narve