NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg startet min roadtrip fra Norge via Sverige, Denmark og Tyskland med en visshet om at jeg skulle ha i hvert fall mobilen i orden. I Sverige fikk jeg velkomstmelding og mobilen fungerte. I Denmark fikk jeg velkomstmelding, men mobilen sluttet å fungere. Jeg måtte da ta hele turen uten GPS og navigere meg gjennom Europa uten mobilstøtte. I Tyskland fikk jeg også velkomstmelding om at mobilen skulle fungere, men heller ikke her virket mobilen. Ikke skulle jeg på ferie og hadde tid til en ikke fungerende mobil. Jeg skulle rydde ut foreldrehuset etter at vi mistet begge til kreft tidligere i år. For å få telefonen til å fungere kjøpte jeg et tysk simkort. Da jeg fortalte om dette til NorgesEnergi Mobil, fikk jeg svar at de dessverre ikke kunne gjøre noe med det siden jeg ikke hadde sagt ifra med en gang. Hvordan kunne jeg si ifra. Jeg hadde ikke en fungerende mobil og var langt hjemmefra. Jeg bytter mobilabonnement og har også byttet strømleverandør. Tydeligvis vil jeg ikke ha noe som helst med dere å gjøre igjen. Da jeg trengte dere mest, var dere ikke der. :(
Hei Annebritt, Takk for tilbakemeldingen, og beklager den negative opplevelsen du hadde som mobilkunde hos oss. Det er også veldig beklagelig at du ikke fikk den hjelpen du trengte. For å finne ut hva som gikk galt i ditt tilfelle må vi se nærmere på ditt kundebilde, så om du ønsker at vi skal undersøke og se om vi finner en løsning vil jeg anbefale at du kontakter vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Vi har åpent mandag til fredag fra klokka 8 til klokka 16. Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Fri for mobilnett. Må bestille mer. Ellers godt fornøyd.
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding! Det hender jo dette skjer, spesielt nå i sommer. Vi anbefaler å se på våre abonnement med litt ekstra data - det er jo greit å ha det nå som ferien er kommet for fullt. Ring oss gjerne på telefon 38100080, eller send oss en henvendelse på epost om du ønsker vi skal hjelpe deg med det! Ellers kan du jo selvsagt ordne alt sammen via appen vår. God sommer🌞 Hilsen Vegard.
Synes info kan bli betre, og når eg stadig får purringar på rekning (når det er oppretta autogiroavtale, så vidt eg veit) og eg går tom for mobildata etter veldig kort tid og ikkje finn ut korleis eg kan oppgradera ...
Hei AnneLise, Takk for din tilbakemelding! Så dumt å høre at du syns det er mye masing fra oss. Kan du sende oss en henvendelse på [email protected] og forklare hva som eventuelt du syns er masete? Kanskje vi har en god løsning på dette. God sommer🌞 Hilsen Vegard
God dekning og rimelige priser. Også god kundebehandling
Hei Nils Otto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med både dekning, priser og kundebehandlingen🤩 God sommer🌞 Hilsen Narve
Godt fornøyd med dette abonnementet så langt.Men kunne vert bedre
Hei Harald, Tusen takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er godt fornøyd med abonnement fra oss👌 Vi ønsker å vite hvor vi kan forbedre oss, send oss gjerne en epost på [email protected] God sommer🌞 Hilsen Narve
Bra dekning i de områdene jeg ferdes.Drammen's og halingdal's område.
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding! Godt å høre at dekningen treffer deg godt hvor du ferdes👌 God sommer🌞 Hilsen Narve
Helt grei kundebehandling. Får alltid hjelp til det jeg trenger. Strålende fornøyd hittil. Ikke noe å utsette på
Hei Hilde, Tusen takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at alt fungerer som det skal og at du er strålende fornøyd🤩 Det er bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! God sommer🌞 Hilsen Narve