Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt elendig kundeservice

Omtale av  Andreas

Venter i 3 timer på telefon for å opprette telefonabonnoement, 3 timer? Startet som nr. 5 i køen, og har ventet som nr. 1 i en time? Har dere ikke flere kundebehandlere? Er jo helt latterlig. Kaster bort tid, er bare waste og opprette kundeforhold med de her.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:13

Hei Andreas! Vi beklager den lange ventiden. Vanligvis pleier mobilavdelingen vår å ha kort ventetid. Det var kanskje et uheldig tidspunkt du ringte inn på. Vi kommer alltid til å ta til oss tilbakemeldinger fra kunder, både positive og negative. Vi ønsker alltid å forbedre oss både som strøm og- mobilleverandør. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (3)

feil purring . ikke mottatt faktura

Omtale av  Svein O. B

sender purring på ikke mottatt faktura. Purring på sms. Kidnummer er ikke korrekt

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:15

Hei Svein! Vi sender alltid purremelding dersom faktura ikke er betalt. Dette er kun en trygghet for kunden slik at du som kunde får et varsel dersom det skulle være noe utestående. Purremelding sendes vanligvis 5 dager etter forfallsdato på faktura. Dersom KID-nummeret er feil er dette noe vi gjerne vil undersøke videre da dette er et meget uvanlig tilfelle. Ta gjerne kontakt med vår mobilavdeling på:95511089 Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi Aar

Nyttig (2)

ganske likt andre

Omtale av  Lisbeth

mer data for pengene, det blir for dyrt med den mengden data jeg vil ha

Svar fra NorgesEnergi Mobil
14.11.2022 16:52

Hei! Takk for din anmeldelse! Vi prøver å tilby et bredt utvalg av datapakker tilpasser almennheten. Dessverre er det ikke alle som blir like fornøyd hver gang. Husk at det er flere faktorer som bør tas til vurdering når man ser etter mobilabonnement. Her er noen av fordelene ved å velge NorgesEnergiMobil: -Full Telenor-dekning -5G mobilnett -Ingen bindingstid Her kan du lese mer om oss og våre mobiltilbud: https://norgesenergi.no/mobil/ Ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (1)

Dagens go- ord

Omtale av  Gunnar J

Har bare alt bra å si om NorgesEnergi Mobil? " Ja, slå den !! "

Svar fra NorgesEnergi Mobil
26.10.2022 10:02

Hei Gunnar, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding :) Ha en fortsatt fin dag, og ta kontakt dersom det skulle være noe :) Mvh Arne

Nyttig (5)

Hvorfor blir jeg belastet for melding om passering av riksgrensa?

Omtale av  Birger

Er belastet for samtale til utlandet, som aldri har funnet sted!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.10.2022 14:59

Hei Birger, Takk for tilbakemeldingen din. Dersom du mener noe er feil i fakturaen din skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Norges dårligste kundeservice

Omtale av  Klas

Har prøvd si opp abb.i to uker, men de svarer ikke og klarer i dag sende ut faktura for Oktober

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.10.2022 12:00

Hei Klas, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var vanskelig å nå vårt kundesenter. Vi har åpent hverdager mellom 8 og 16, og kan nås på telefonnummer 38 10 00 80. Du kan også nå oss på mail [email protected]. Da skal vi hjelpe deg så godt vi kan med saken din. Dersom du ønsker å terminere telefonnummeret må du kontakte oss. Om du kun ønsker å bytte leverandør må du kontakte den leverandøren du ønsker, så vil avtalen med oss avsluttes automatisk. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Positiv erfaring

Omtale av  Jan I. S

Er fornøyd med norgesenergi sitt mobilabonnement.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
04.10.2022 16:53

Hei Jan, Takk for den fine tilbakemeldingen. Kjempefint å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne

Nyttig (3)
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi Mobil mener

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR