NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice var til god hjelp og kunne lett fikse mitt problem når hoved sim kortet sluttet å fungere og data sim kortet ble slettet på min innlogging side. Flott levert, kundeservice.
Hei Arnold! Tusen takk for varme ord og flott å høre at saken løste seg! Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. God sommer :) Hilsen Narve
De skryter av full Telenor dekning, men jeg sliter støtt og stadig å få dekning midt i Oslo både inne og ute. Har aldri hatt så mye problemer før.
Hei Kristian! Det er leit å høre at du er missfornøyd som kunde hos oss! Spesielt da dekningen er årsaken. Som kunde hos oss er du direkte koblet opp mot nettet til Telenor som gjør at de ikke er noe forskjell i dekning mellom oss og Telenor. Som man kan se på dekningskartet til Telenor så er Oslo mer eller mindre fullstendig dekket. Det kan være flere årsaker til at du har opplevd dårlig dekning, noen av de mest vanlige er: - Feil eller vedlikehold i området, du kan enkelt sjekke om det er feil eller vedlikehold med Telenors dekningskart: https://www.telenor.no/dekning/#map - Problem på selve telefonen, for å avdekke om det er tilfellet så kan du forsøke å sette SIM-kortet i en annen telefon. Ofte kan det også hjelpe å restarte telefonen din om det er en stund siden sist. Håper det løser seg, om du fortsatt opplever problemer, ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får undersøkt problemet nærmere. Telefon: 38 10 00 80 epost: [email protected] Med vennlig hilsen Narve
Her koster det og ringer til Danmark og Sverige fra Norge!!