Meny

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
8
av 37 innen
mobilselskap
67%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil

"eSim og Data som kort"

Omtale om NorgesEnergi Mobil skrevet av Arnold H for 21.06.2021 12:16

NorgesEnergi Mobil har totalt 24 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi Mobil?
Arnold H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"eSim og Data som kort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice var til god hjelp og kunne lett fikse mitt problem når hoved sim kortet sluttet å fungere og data sim kortet ble slettet på min innlogging side. Flott levert, kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.06.2021 19:15
Hei Arnold! Tusen takk for varme ord og flott å høre at saken løste seg! Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. God sommer :) Hilsen Narve
Bytt.no
"eSim og Data som kort" skrev Arnold H om NorgesEnergi Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi Mobil?
Gjør som Arnold H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grusomt!!! Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De skryter av full Telenor dekning, men jeg sliter støtt og stadig å få dekning midt i Oslo både inne og ute. Har aldri hatt så mye problemer før.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
20.05.2021 13:07
Hei Kristian! Det er leit å høre at du er missfornøyd som kunde hos oss! Spesielt da dekningen er årsaken. Som kunde hos oss er du direkte koblet opp mot nettet til Telenor som gjør at de ikke er noe forskjell i dekning mellom oss og Telenor. Som man kan se på dekningskartet til Telenor så er Oslo mer eller mindre fullstendig dekket. Det kan være flere årsaker til at du har opplevd dårlig dekning, noen av de mest vanlige er: - Feil eller vedlikehold i området, du kan enkelt sjekke om det er feil eller vedlikehold med Telenors dekningskart: https://www.telenor.no/dekning/#map - Problem på selve telefonen, for å avdekke om det er tilfellet så kan du forsøke å sette SIM-kortet i en annen telefon. Ofte kan det også hjelpe å restarte telefonen din om det er en stund siden sist. Håper det løser seg, om du fortsatt opplever problemer, ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får undersøkt problemet nærmere. Telefon: 38 10 00 80 epost: [email protected] Med vennlig hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og ringe ut av Norge"
11 syns denne omtalen er nyttig

Her koster det og ringer til Danmark og Sverige fra Norge!!

NorgesEnergi Mobil har totalt 24 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR