NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Basert på pris var det en stor feil av meg å velge Mobil Norgesenergi, så jeg kikker etter en bedre avtale.
Hei! Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med NorgesEnergiMobil. Selv om vi er en av de billigere mobiloperatørene finnes det mange tilbud i markedet. Husk at det er flere ting som man bør ta faktor i når man velger mobilabonnement. Ting som kundeservice, dekning, trygghet og forutsigbarhet. Du er ihvertfall hjertelig velkommen tilbake i fremtiden dersom du skulle ønske det! Mvh Aaron NorgesEnergi
Veldig god kundeservice. Veldig fornøy hvis jeg har problemer.
Hei Annkristin! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil. Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Det var på grunn veldig fort blitt tomt nettet i mobilen min . Jeg på ikke slå-av når ikke i brukte i nette.
Hei Delia! Dersom du ønsker mer data kan du alltid ordne dette via NorgesEnergiMobil-appen. Du har også mulighet til å komme i kontakt med vår kundesservice: Telefon: 95511089 Mail: [email protected] Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Utmerket. Fungerer perfekt. Å forblir kunde. Her. Er også strømkunde.
Hei Svein! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil. Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Funker bra hele tiden.aldrig noe tull,go dekning,jeg er kjempefornøyd
Hei Kurt! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med oss som mobiloperatør! Husk at vi alltid er her for deg dersom det skulle være noe! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Venter i 3 timer på telefon for å opprette telefonabonnoement, 3 timer? Startet som nr. 5 i køen, og har ventet som nr. 1 i en time? Har dere ikke flere kundebehandlere? Er jo helt latterlig. Kaster bort tid, er bare waste og opprette kundeforhold med de her.
Hei Andreas! Vi beklager den lange ventiden. Vanligvis pleier mobilavdelingen vår å ha kort ventetid. Det var kanskje et uheldig tidspunkt du ringte inn på. Vi kommer alltid til å ta til oss tilbakemeldinger fra kunder, både positive og negative. Vi ønsker alltid å forbedre oss både som strøm og- mobilleverandør. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
sender purring på ikke mottatt faktura. Purring på sms. Kidnummer er ikke korrekt
Hei Svein! Vi sender alltid purremelding dersom faktura ikke er betalt. Dette er kun en trygghet for kunden slik at du som kunde får et varsel dersom det skulle være noe utestående. Purremelding sendes vanligvis 5 dager etter forfallsdato på faktura. Dersom KID-nummeret er feil er dette noe vi gjerne vil undersøke videre da dette er et meget uvanlig tilfelle. Ta gjerne kontakt med vår mobilavdeling på:95511089 Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi Aar