NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd, særlig med prisen, men får ofte melding om at min datamengde er oppbrukt! Årsaken eller hvorfor datamengden er oppbrukt forstår jeg ikke.
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er veldig glad for at du er fornøyd med prisen hos oss, vi har også en rekke abonnement med mer inkludert data til en god pris om du skulle ha behov for mer. Du kan enkelt endre abonnement selv i appen eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Dersom du ønsker å spare data, vil vi anbefale å benytte wifi hvor det er tilgjengelig og være bevist på hva du bruker telefonen til, på de fleste telefoner i dag kan du enkelt se hva du bruker data på under innstillinger. Det som tar mest data er streaming av videoklipp/filmer, spesielt med høy kvalitet. Hilsen Narve
Synes det fungerer bra . Vi bruker den endel i Sverige å det fungerer også bra
Hei May, Tusen takk for din tilbakemelding. Flott å høre at det fungerer like bra på reise som hjemme i Norge! Hilsen Narve
Ifb m forglemt betaling, ble tlf min sperret. På tross av betaling er tlf fortsatt sperret. Jeg er avhengig av tlf både i jobbsammenheng, og privat- da jeg har 3 barn. Synes stenging ble er raskt brukt virkemiddel (i stedet for inkassovarsel el) og har aldri opplevd liknende i andre tlfselskaper. I tillegg er det vanlig å åpne tlf v betalt faktura. Jeg kan ikke være kunde i et selskap som opererer slik. Har byttet abonnement.
Bra pris, og god service. Hvis man har spørsmål, får man kjapt svar.
Hei Anita, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott at du er fornøyd med både våre priser og service! Vi skal selvfølgelig jobbe hardt videre for at du skal fortsette å være fornøyd. Ha en riktig god jul! Hilsen Narve
Rask service og god Kunde services Bra dekkning veldig bra prise. Kun onsker salt av telephone.
Hei Amarjit, Tusen takk for din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Ha en fin dag! Hilsen Narve
Hei! Du har nå brukt opp din inkluderte datamengde. Du kan fortsatt bruke data, men forbruket ditt koster nå 0.99kr per MB (maksbeløp 349kr). Du kan enkelt bestille mer data i appen eller på Min side: minsidemobil.norgesenergi.no. Husk at med Data Rollover tar du med deg din data over til neste måned. Hilsen NorgesEnergi Mobil. Denne meldinga kjem etter at data er brukt opp. Så går det kort tid, så er dette brukt opp også, nye 349kr. Er ny kunde hos dykk. Hos Telia fekk eg beskjed om å kunne kjøpe ekstra data om eg ville ved og sende ei melding. Veldig ryddig dei gongane ein brukte opp dataen. Då visste ein kva ein betalte for. I staden for og bli «rana» for nye 349 i tillegg til abonnementet, men framleis ikkje ha data resten av månaden. Hos Telia kosta til dømes 5 nye GB 199 og var plenty. Meget dårleg opplegg, og ikkje freistande og behalde abonnementet. På grensa til lureri.
Hei Truls. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber stadig med å bli bedre, derfor er vi avhengig av å få tilbakemeldinger på områder hvor vi har noe å gå på. Selv om vi nevner i SMS at du enkelt kan bestille mere data så er vi enig i at det kan formuleres bedre. På sikt ønsker vi også å se om vi kan gjøre kjøpsopplevelsen enda bedre for eksempel bare med å svare på SMS. Hvis du gjør noe som krever mye data som eksempel å se på video med høy kvalitet, så vil 350 MB brukes opp veldig fort, det kan være årsaken til at det gikk fort fra du fikk SMS til du nådde maksgrensen. Vi har også en gratis tjeneste kalt datakontroll som enkelt kan aktiveres i appen som gjør at du blir strupet når inkludert data er brukt opp, det gjør at du slipper å bli fakturert for ekstra databruk. Vi anbefaler alltid denne tjenesten. Takket være at du har gjort oss oppmerksom på dette har vi satt i gang med å jobbe med å forbedre dette området! Vårt ønske er at du skal være fornøyd som kunde hos oss så vil gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg å sette opp ditt abonnement på best mulig måte å besvare andre spørsmål du måtte ha. Hilsen Narve
det er bilig å betale men internett blitt ferdig med en gang
Hei Alem! Takk for din tilbakemelding. Vi har en rekke abonnementer å velge mellom på appen eller på min side om du skulle trenge mer data der kan du også enkelt bestille ekstra datapakker når du går tom :) Ha en energisk dag videre! Hilsen Narve