Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig bra

Omtale av  Jan L

Fornøyd, særlig med prisen, men får ofte melding om at min datamengde er oppbrukt! Årsaken eller hvorfor datamengden er oppbrukt forstår jeg ikke.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.01.2022 16:27

Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er veldig glad for at du er fornøyd med prisen hos oss, vi har også en rekke abonnement med mer inkludert data til en god pris om du skulle ha behov for mer. Du kan enkelt endre abonnement selv i appen eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Dersom du ønsker å spare data, vil vi anbefale å benytte wifi hvor det er tilgjengelig og være bevist på hva du bruker telefonen til, på de fleste telefoner i dag kan du enkelt se hva du bruker data på under innstillinger. Det som tar mest data er streaming av videoklipp/filmer, spesielt med høy kvalitet. Hilsen Narve

Nyttig (1)

Fornøyd

Omtale av  May T

Synes det fungerer bra . Vi bruker den endel i Sverige å det fungerer også bra

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.01.2022 11:08

Hei May, Tusen takk for din tilbakemelding. Flott å høre at det fungerer like bra på reise som hjemme i Norge! Hilsen Narve

Nyttig (2)

Rask stenging m lang varighet

Omtale av  Pernille

Ifb m forglemt betaling, ble tlf min sperret. På tross av betaling er tlf fortsatt sperret. Jeg er avhengig av tlf både i jobbsammenheng, og privat- da jeg har 3 barn. Synes stenging ble er raskt brukt virkemiddel (i stedet for inkassovarsel el) og har aldri opplevd liknende i andre tlfselskaper. I tillegg er det vanlig å åpne tlf v betalt faktura. Jeg kan ikke være kunde i et selskap som opererer slik. Har byttet abonnement.

Nyttig (4)

Mobil

Omtale av  Anita

Bra pris, og god service. Hvis man har spørsmål, får man kjapt svar.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.12.2021 10:17

Hei Anita, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott at du er fornøyd med både våre priser og service! Vi skal selvfølgelig jobbe hardt videre for at du skal fortsette å være fornøyd. Ha en riktig god jul! Hilsen Narve

Nyttig (1)

Bra service

Omtale av  Amarjit B

Rask service og god Kunde services Bra dekkning veldig bra prise. Kun onsker salt av telephone.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
01.12.2021 14:07

Hei Amarjit, Tusen takk for din tilbakemelding! Hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Ha en fin dag! Hilsen Narve

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårleg opplegg etter oppbrukt data

Omtale av  Truls

Hei! Du har nå brukt opp din inkluderte datamengde. Du kan fortsatt bruke data, men forbruket ditt koster nå 0.99kr per MB (maksbeløp 349kr). Du kan enkelt bestille mer data i appen eller på Min side: minsidemobil.norgesenergi.no. Husk at med Data Rollover tar du med deg din data over til neste måned. Hilsen NorgesEnergi Mobil. Denne meldinga kjem etter at data er brukt opp. Så går det kort tid, så er dette brukt opp også, nye 349kr. Er ny kunde hos dykk. Hos Telia fekk eg beskjed om å kunne kjøpe ekstra data om eg ville ved og sende ei melding. Veldig ryddig dei gongane ein brukte opp dataen. Då visste ein kva ein betalte for. I staden for og bli «rana» for nye 349 i tillegg til abonnementet, men framleis ikkje ha data resten av månaden. Hos Telia kosta til dømes 5 nye GB 199 og var plenty. Meget dårleg opplegg, og ikkje freistande og behalde abonnementet. På grensa til lureri.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
29.11.2021 11:52

Hei Truls. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber stadig med å bli bedre, derfor er vi avhengig av å få tilbakemeldinger på områder hvor vi har noe å gå på. Selv om vi nevner i SMS at du enkelt kan bestille mere data så er vi enig i at det kan formuleres bedre. På sikt ønsker vi også å se om vi kan gjøre kjøpsopplevelsen enda bedre for eksempel bare med å svare på SMS. Hvis du gjør noe som krever mye data som eksempel å se på video med høy kvalitet, så vil 350 MB brukes opp veldig fort, det kan være årsaken til at det gikk fort fra du fikk SMS til du nådde maksgrensen. Vi har også en gratis tjeneste kalt datakontroll som enkelt kan aktiveres i appen som gjør at du blir strupet når inkludert data er brukt opp, det gjør at du slipper å bli fakturert for ekstra databruk. Vi anbefaler alltid denne tjenesten. Takket være at du har gjort oss oppmerksom på dette har vi satt i gang med å jobbe med å forbedre dette området! Vårt ønske er at du skal være fornøyd som kunde hos oss så vil gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg å sette opp ditt abonnement på best mulig måte å besvare andre spørsmål du måtte ha. Hilsen Narve

Nyttig (2)

det er bra

Omtale av  Alem Y. H

det er bilig å betale men internett blitt ferdig med en gang

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.11.2021 16:04

Hei Alem! Takk for din tilbakemelding. Vi har en rekke abonnementer å velge mellom på appen eller på min side om du skulle trenge mer data der kan du også enkelt bestille ekstra datapakker når du går tom :) Ha en energisk dag videre! Hilsen Narve

Nyttig (2)
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi Mobil mener

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR