NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Teknisk har alt fungert perfekt, og jeg synes jeg får mye igjen for pengene. Har jeg behov for utfyllende informasjon, eller for å gjøre endringer i mitt abonnement, får jeg rask og god hjelp. Har ikke erfart problemer med dekningen.
Hei Lars, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er helt fantastisk å høre at alt det tekniske er på stell og at vi gir deg god verdi for pengene🤩 Om det skulle være noe, så er det bare å slå på tråden igjen😊 God sommmer🌞 Hilsen Narve
Nå har jeg hatt kontakt med Norges Energi Mobil i drøye 2 mnd. Ingen problem av noen slag.
Hei Per, Tusen takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at du har fått god hjelp i kontakt med oss👌 Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer. God sommer🌞 Hilsen Narve
Veldig bra dekning på de spesielle stedene jeg ferdes
Hei Kristin, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med dekningen😊 Ha en riktig god sommer🌞 Hilsen Narve
Ville ha fast ff 20 hver mnd men det endrer seg fra mnd. til mnd, det samme gjør summen. Hvorfor skjer det. Ingen opplysning om dette når avt. ble inngått.
Hei Mette, Takk for din tilbakemelding. For at vi skal kunne gi deg et godt svar på det må vi be deg ta kontakt med vårt kundesenter. Telefon: 38100080 Epost: [email protected] Hører fra deg😊 Hilsen Narve
Veldig fornøyd med deres kundeservice og dekning. Kommer til å forbli kunde
Hei Alf, Tusen takk for din tilbakemelding! Fantastisk å høre at du er fornøyd med både dekning og service🤩 Vi ser frem til tiden fremover! Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer👍 God sommer! Hilsen Narve
Fornøyd og anbefales . God kundeservice, god dekning uansett Hvor .
Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding! Nydelig å høre at du er fornøyd med både dekning og service🤩 God sommer! Hilsen Narve
Veldig fornøyd, men det som trekker 1 stjerne fra full pott er at de lovet meg halv pris de 2 første mnd om jeg byttet til Deres abonnement. Dette har ikke skjedd, så er litt gretten for det, men ellers er jeg super fornøyd. Hilsen R.C
Hei Roberto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd🤗 Vi beklager for at rabatten ikke har blitt registrert da du ble kunde hos oss. Rabatten skal du selvfølgelig få, vi ordner det på et par tastetrykk om du kontakter oss per telefon eller epost. 38 10 00 80 [email protected] Hilsen Narve