NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har dessverre fått stengt min telefon. Grunnen er sykdom dessverre. Dette er nå betalt for 3 dager siden men enda er det tydeligvis vanskelig og få åpnet telefonen. Fakturaen ble betalt via Bahs, med riktig fakturanummer. Er dette virkelig så vanskelig og finne ut av. Hvis det er slik så kan jeg ikke fortsette som kunde hos dere. Mvh. Solveig
Hei Solveig, Vi har full forståelse for din situasjon og skjønner godt at det er frustrerende å stå med stengt telefon, jeg er helt sikker på at vi kan få enn oppklaring på din innbetaling samt låse opp telefonen. Ta kontakt med kundeservice per telefon eller epost så hjelper vi deg snarest! Telefon: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Hilsen Narve
Har ikke hatt så mye med kundeservice å gjøre så langt i abonnementet. Dvs at alt fungerer som det skal.
Hei Lillesalt, Supert å høre at fungerer som det skal. Om det skulle dukke opp noen spørsmål eller om det er noe du er usikker på så er det bare å slå på tråden! Hilsen Narve
Eg og min sønn er veldig fornøyd med abonnementet og pris 😃 Vi anbefaler det til andre.
Hei Randi, Tusen takk for din tilbakemelding! Gøy å høre at dere fornøyd og vil anbefale oss videre. Vi skal jobbe på spreng for og fortsette å gjøre dere fornøyd 😃 Hilsen Narve
Uhøflig. Liten og manglende forståelse for problem med inngående samtaler. Ikke villig til å yte service for må avdekke problemer
Hei Janka, Utrolig leit å høre om din opplevelse i kontakt med vår kundeservice. Vi er trygge på at vi kan få løst saken om du vil gi oss en ny sjanse. Ta kontakt per epost eller telefon. [email protected]/38 10 00 80 Hilsen Narve
Jeg har wifi hjemme og har ikke behov for å være online når jeg er ute. Dette er det eneste abonnementet som finnes for oss som ikke ønsker å surfe hele tiden. Det er god dekning overalt, og det er heller ikke vanskelig å kjøpe ekstra datapakke om det trengs. Perfekt!
Hei Siri, Tusen takk for din tilbakemelding, utrolig gøy å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss og at det fungerer til ditt bruk. Hilsen Narve
Ikke opplevd problemer av noe slag. Oppleves ryddige og profesjonelle.
Hei E. F Tusen takk for din tilbakemelding, supert å høre at du er fornøyd! Hilsen Narve
Jeg hadde ønsket at NE hadde fridata som et alternativ. Ellers er jeg veldig fornøyd med å ha mobilannonement og strømavtale hos samme leverandør 🤗 god service og rask svar og hjelp når man trenger.
Hei Linn, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og innspill! Vi skal prioritere å se på et "fri data" produkt i nærmeste fremtid😊 Hilsen Narve