NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Siden jeg ble abonnentnhar jeg ikke hatt noen problemer !!
Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding, flott å høre at alt er som det skal! Hilsen Narve
Kundeforholdet startet veldig dårlig. Fikk lite igjen eller forståelse for manglede levering av tjenestene. I senere tid har jeg ikke følt at tjenesten blir levert tilstrekkelig med hva som jeg betaler for. Derfor betaler jeg heller mer for noe som fungerer.
Hei Karoline, Vi syntes det er utrolig leit at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for å forbedre oss på områdene vi ikke har levert tilstrekkelig på. Hvis du har muligheten til å sende oss en epost til [email protected] hvor du forklarer det du har erfart som kunde så vil det være til stor hjelp for oss. Hilsen Narve
God dekning Fantastisk kundeservice Stabilt nett Gode priser
Hei Kathrine, Tusen takk for din tilbakemelding! Hilsen Narve
Grei service. Men må sikkert bytte mobilselskap når De gode prismatch avtalene er brukt opp. Tenker på Fjordkraft strøm og Vipps mobil.
Hei Jens, Takk for din tilbakemelding! Vi vet at konkurransen er tøff i dagens mobilmarked. Vi jobber derfor kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve
Jeg har dessverre fått stengt min telefon. Grunnen er sykdom dessverre. Dette er nå betalt for 3 dager siden men enda er det tydeligvis vanskelig og få åpnet telefonen. Fakturaen ble betalt via Bahs, med riktig fakturanummer. Er dette virkelig så vanskelig og finne ut av. Hvis det er slik så kan jeg ikke fortsette som kunde hos dere. Mvh. Solveig
Hei Solveig, Vi har full forståelse for din situasjon og skjønner godt at det er frustrerende å stå med stengt telefon, jeg er helt sikker på at vi kan få enn oppklaring på din innbetaling samt låse opp telefonen. Ta kontakt med kundeservice per telefon eller epost så hjelper vi deg snarest! Telefon: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Hilsen Narve
Har ikke hatt så mye med kundeservice å gjøre så langt i abonnementet. Dvs at alt fungerer som det skal.
Hei Lillesalt, Supert å høre at fungerer som det skal. Om det skulle dukke opp noen spørsmål eller om det er noe du er usikker på så er det bare å slå på tråden! Hilsen Narve
Eg og min sønn er veldig fornøyd med abonnementet og pris 😃 Vi anbefaler det til andre.
Hei Randi, Tusen takk for din tilbakemelding! Gøy å høre at dere fornøyd og vil anbefale oss videre. Vi skal jobbe på spreng for og fortsette å gjøre dere fornøyd 😃 Hilsen Narve