NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med deres kundeservice og dekning. Kommer til å forbli kunde
Hei Alf, Tusen takk for din tilbakemelding! Fantastisk å høre at du er fornøyd med både dekning og service🤩 Vi ser frem til tiden fremover! Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer👍 God sommer! Hilsen Narve
Fornøyd og anbefales . God kundeservice, god dekning uansett Hvor .
Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding! Nydelig å høre at du er fornøyd med både dekning og service🤩 God sommer! Hilsen Narve
Veldig fornøyd, men det som trekker 1 stjerne fra full pott er at de lovet meg halv pris de 2 første mnd om jeg byttet til Deres abonnement. Dette har ikke skjedd, så er litt gretten for det, men ellers er jeg super fornøyd. Hilsen R.C
Hei Roberto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd🤗 Vi beklager for at rabatten ikke har blitt registrert da du ble kunde hos oss. Rabatten skal du selvfølgelig få, vi ordner det på et par tastetrykk om du kontakter oss per telefon eller epost. 38 10 00 80 [email protected] Hilsen Narve
Bra kundebehandling of oppfølging. Anbefales til Andre.
Hei Tore, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter😃 Bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! Nydelig å høre at vi også har din anbefaling🤩 Hilsen Narve
God kundeservice god dekning Forholdsvis billig abonnement
Hei Morten, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med abonnementene våre🤩 Hilsen Narve
alltid endt opp med en større regning enn forventet, svært kunde uvennlige regler
Hei Joanna, Takk for din tilbakemelding. Jeg er helt sikker på at vi kan få gitt deg en god forklaring på fakturaene dine. Hvis du ønsker så er det bare ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Telefon 38 10 00 80 Epost [email protected] God påske🐣 Hilsen Narve
Billig og bra. Samme tjenester som Telenor men mye billigere. Eneste forbedring er kundeservice, da det kan være lang ventetid.
Hei Arve, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du gjør oss oppmerksom på områder hvor vi kan forbedre oss. Vi gjør det vi kan for å sørge for at vi har nok ressurser til å håndtere henvendelsene som kommer inn daglig. Vi har nylig fått et tilskudd av ressurser, det vil være med på å gjøre at svartiden fremover forhåpentligvis møter våre kunders forventninger. Flott og høre at du er fornøyd med abonnementene våre! Ha en riktig fin påske🐣 Hilsen Narve