Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no

God dekning, men vel høy pris på abonnement

Omtale av  Øyvind

Pluss: god dekning, Brukbar mengde data, oversiktlig app Minus: Litt stiv pris

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.09.2021 13:26

Hei Øyvind, Tusen takk for din tilbakemelding! Gøy å høre at appen faller i smak samt at den gode dekningen fungerer til forventning. Vi jobber selvfølgelig kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve

Nyttig (2)

Nå er bra

Omtale av  Janna M

God dag! Siste tid fungerer Norges Energi Mobil som den skal. Best regards. Janna M.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
15.09.2021 15:52

Hei Janna, Tusen takk for din tilbakemelding! Kjempe flott å høre at ting fungerer som det skal :) Hilsen Narve

Nyttig (2)

Rimelig og bra.

Omtale av  Jan W

Når en kontakter dem får du øyeblikkelig respons. Bestiller du noe vil du få det tilsendt produktet fra 3 til 5 dager. En god og vennlig behandling. Du kan få en god avtale med kombinasjonen strøm og mobil. Jeg og min kone har vært mobilbruker i Norges energi i ca to år. Jeg venter bare på at de kan levere fler produkter.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
08.09.2021 13:48

Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding, utrolig gøy at du deler dine opplevelser som kunde hos oss! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve

Nyttig (3)

Ok dekning, men

Omtale av  Kevin A. T

Dekning og hastighet er d ingenting å si på, men mulighet for å kjøpe telefon og ikke minst mulighet til å få e-sim til Apple Watch, er evt grunnlag nok for å bytte.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.09.2021 15:22

Hei Kevin, Takk for din tilbakemelding. Vi skulle så gjerne ønske at vi kunne tilby eSIM for Apple Watch, det er dessverre for oss slik at det er kun noen utvalgte leverandører med eget nett som kan levere eSIM til Apple Watch. Det håper vi selvfølgelig for fremtiden at vil endre seg. Vi håper vi kan tilby deg tjenestene du ønsker etter hvert, vi holder deg oppdater! Hilsen Narve

Nyttig (1)

God dekning og kundeservice

Omtale av  Bjarte S

Forståelsesfull og imøtekommende. God kundeservice

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.09.2021 15:03

Hei Bjarte, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott at du hadde hyggelig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter! Hilsen Narve

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen problemer !!

Omtale av  Rolf B

Siden jeg ble abonnentnhar jeg ikke hatt noen problemer !!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.09.2021 15:03

Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding, flott å høre at alt er som det skal! Hilsen Narve

Nyttig (3)

Mye feil og mangler

Omtale av  Karoline M

Kundeforholdet startet veldig dårlig. Fikk lite igjen eller forståelse for manglede levering av tjenestene. I senere tid har jeg ikke følt at tjenesten blir levert tilstrekkelig med hva som jeg betaler for. Derfor betaler jeg heller mer for noe som fungerer.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
01.09.2021 15:21

Hei Karoline, Vi syntes det er utrolig leit at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for å forbedre oss på områdene vi ikke har levert tilstrekkelig på. Hvis du har muligheten til å sende oss en epost til [email protected] hvor du forklarer det du har erfart som kunde så vil det være til stor hjelp for oss. Hilsen Narve

Nyttig (3)
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi Mobil mener

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR