NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
sender purring på ikke mottatt faktura. Purring på sms. Kidnummer er ikke korrekt
Hei Svein! Vi sender alltid purremelding dersom faktura ikke er betalt. Dette er kun en trygghet for kunden slik at du som kunde får et varsel dersom det skulle være noe utestående. Purremelding sendes vanligvis 5 dager etter forfallsdato på faktura. Dersom KID-nummeret er feil er dette noe vi gjerne vil undersøke videre da dette er et meget uvanlig tilfelle. Ta gjerne kontakt med vår mobilavdeling på:95511089 Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi Aar
mer data for pengene, det blir for dyrt med den mengden data jeg vil ha
Hei! Takk for din anmeldelse! Vi prøver å tilby et bredt utvalg av datapakker tilpasser almennheten. Dessverre er det ikke alle som blir like fornøyd hver gang. Husk at det er flere faktorer som bør tas til vurdering når man ser etter mobilabonnement. Her er noen av fordelene ved å velge NorgesEnergiMobil: -Full Telenor-dekning -5G mobilnett -Ingen bindingstid Her kan du lese mer om oss og våre mobiltilbud: https://norgesenergi.no/mobil/ Ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Har bare alt bra å si om NorgesEnergi Mobil? " Ja, slå den !! "
Hei Gunnar, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding :) Ha en fortsatt fin dag, og ta kontakt dersom det skulle være noe :) Mvh Arne
Er belastet for samtale til utlandet, som aldri har funnet sted!
Hei Birger, Takk for tilbakemeldingen din. Dersom du mener noe er feil i fakturaen din skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne
Har prøvd si opp abb.i to uker, men de svarer ikke og klarer i dag sende ut faktura for Oktober
Hei Klas, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var vanskelig å nå vårt kundesenter. Vi har åpent hverdager mellom 8 og 16, og kan nås på telefonnummer 38 10 00 80. Du kan også nå oss på mail [email protected]. Da skal vi hjelpe deg så godt vi kan med saken din. Dersom du ønsker å terminere telefonnummeret må du kontakte oss. Om du kun ønsker å bytte leverandør må du kontakte den leverandøren du ønsker, så vil avtalen med oss avsluttes automatisk. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne, NorgesEnergi
Er fornøyd med norgesenergi sitt mobilabonnement.
Hei Jan, Takk for den fine tilbakemeldingen. Kjempefint å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne
Jeg opplevde en fin og konstruktiv løsning da jeg mistet BankID etter bankbytte og kunne ikke komme in i nettbanken.Fikk hjelp av min niese til å betale!
Hei Per, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Jeg er glad vi klarte å finne en løsning når du kontaktet oss. Si ifra dersom det skulle være noe mer. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne