NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelige personal og de er meget servise innstilt 🤩👍
Hei Ruth, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
Jag har aldrig varit med.om något liknande, jag trodde det skulle bli billigare men, oj så fel man kan ha..jag har varit syk o hemma.från jobb i over 1 mån men likaväl tar min data slut innan månaden ar , o jag får betala en massa extra. Jag hade det bättre med mitt förra abonnemang.. ps ni ar jävligt snabba med o skicka rakningen till inkasso. Håll er till strøm
Hei Samuel, Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for at du skal være fornøyd og vil veldig gjerne at du skal fortsette som kunde! Hvis du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon så er jeg sikker på av vi kan finne en god løsning og forklaring. Telefon 38 10 00 80 Vi gjør det vi kan for å gjøre kundene våre oppmerksom på at man har lite eller ingen data igjen ved å sende varsel per SMS, det er også mulig å enkelt følge med på forbruket via appen vår eller på min side. Vi kan også forsikre deg om at vi overholder inkassolovverket. Hilsen Narve
jeg er veldig fornøy og føler jeg får det jeg betaler for, jeg har ikke hatt dårlige erfaringer med selskapet. det eneste jeg skulle ønsket meg er en enklere og mer oversiktlig mobil-app hvor en ser hvor mye data en har brukt og har igjen og oversikt over rollover og alt som er nødvndig for meg som kunde å ha full å enkel kontroll over
Hei Hedda, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter utrolig pris på at du forteller oss hvor vi kan forbedre oss. Vi er helt enig i at oversikten kan bli bedre og har derfor satt i gang arbeidet med å utvide oversikten på forbruk, rollover og datapakker. Hvis du kommer på noe mer som vi kunne gjort annerledes eller bedre så er det bare å sende oss en mail på [email protected] Hilsen Narve
Veldig fornøyd. Har både strøm og mobilabonnement der👌🏻
Hei Rita, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd kunde hos oss på både strøm og mobil :) Hilsen Narve
Jeg slipper å tenke på det engang alt går av seg selv. Pris og dekning er utmerket
Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være :) Hilsen Narve
Får ikke 4G når jeg har bruk for det. Har abonnement med 1 GB med rollover så det skal være 2 GB. På appen står det bare 1 GB
Hei Siw, Takk for din tilbakemelding! Ta kontakt med vårt kundesenter per telefon eller epost så skal vi hjelpe deg å finne en løsning. Mobil 38 10 00 80 epost [email protected] Hilsen Narve
Alltid hyggelige svar når vi spør om ting Det har ikke vært problemer å få svar på det som jeg har spurt om
Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk da du var i kontakt med oss :) Det er bare å plinge på igjen om det skulle være noe! Hilsen Narve