Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super service og knall dekning til god pris

Omtale av  Thomas

Leverer akkurat det som ble sakt både når det kommer til pris og dekning, selv i tøffere terreng og områder! Utrolig fornøyd med Norges Energi Mobil!!!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
23.09.2022 10:07

Hei Thomas, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er flott at du ble fornøyd med både prisen og dekningen. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne

Nyttig (3)

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Alexander A

Der er umulig å få hjelp fra kundeservice. Det skriver ikke tilbake og hvis de gjør det er det bare blabla.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.09.2022 14:29

Hei Alexander, Takk for tilbakemeldingen, og beklager at du opplevde dårlig oppfølging fra kundeservice. Jeg vil anbefale deg å ringe oss på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi har åpent fra 8 til 16 på hverdager. Mvh Arne

Nyttig (3)

Funker ok også i utlandet

Omtale av  Arne S

Helt greit abonnement som fungerer greit også i utlandet

Svar fra NorgesEnergi Mobil
12.09.2022 09:47

Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med mobilabonnementet, og at det fungerte godt for deg i utlandet. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne NorgesEnergi Mobil

Nyttig (3)

Utrolig fornøyd!

Omtale av  Olga

Ble ringt opp av en av deres hyggelige selgere over telefon. Den unge mannen var veldig til hjelp og viste ekspertise! Anbefaler Norges Energi Mobil på det sterkeste!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
23.08.2022 11:08

Hei Olga, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med samtalen du hadde med en av våre konsulenter. Vi setter veldig stor pris på din anbefaling. Ha en fin dag🌞 Hilsen Narve

Nyttig (3)

Dårli

Omtale av  Morten

J**la m**ka bedrift,får regninger i 1 sett.denne tlf har dere stengt mere en den har vert åpnet

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.08.2022 12:22

Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager så mye at du hadde hatt en dårlig erfaring med vårt mobilabonnement. Dersom du ønsker at vi skal undersøke nærmere det som har skjedd, så vil vi gjerne at du kontakter vårt kundesenter på mail eller telefon. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra og nødvendig.

Omtale av  Torbjørn

Billig ogbra og kan anbefales til andre, både gammel og ung.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.08.2022 09:13

Hei Torbjørn, Takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd med vårt mobilabonnement, og vi setter stor pris på at du vil anbefale oss videre! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil

Nyttig (1)

Ingen service, store ord

Omtale av  Annebritt R

Jeg startet min roadtrip fra Norge via Sverige, Denmark og Tyskland med en visshet om at jeg skulle ha i hvert fall mobilen i orden. I Sverige fikk jeg velkomstmelding og mobilen fungerte. I Denmark fikk jeg velkomstmelding, men mobilen sluttet å fungere. Jeg måtte da ta hele turen uten GPS og navigere meg gjennom Europa uten mobilstøtte. I Tyskland fikk jeg også velkomstmelding om at mobilen skulle fungere, men heller ikke her virket mobilen. Ikke skulle jeg på ferie og hadde tid til en ikke fungerende mobil. Jeg skulle rydde ut foreldrehuset etter at vi mistet begge til kreft tidligere i år. For å få telefonen til å fungere kjøpte jeg et tysk simkort. Da jeg fortalte om dette til NorgesEnergi Mobil, fikk jeg svar at de dessverre ikke kunne gjøre noe med det siden jeg ikke hadde sagt ifra med en gang. Hvordan kunne jeg si ifra. Jeg hadde ikke en fungerende mobil og var langt hjemmefra. Jeg bytter mobilabonnement og har også byttet strømleverandør. Tydeligvis vil jeg ikke ha noe som helst med dere å gjøre igjen. Da jeg trengte dere mest, var dere ikke der. :(

Svar fra NorgesEnergi Mobil
05.08.2022 14:30

Hei Annebritt, Takk for tilbakemeldingen, og beklager den negative opplevelsen du hadde som mobilkunde hos oss. Det er også veldig beklagelig at du ikke fikk den hjelpen du trengte. For å finne ut hva som gikk galt i ditt tilfelle må vi se nærmere på ditt kundebilde, så om du ønsker at vi skal undersøke og se om vi finner en løsning vil jeg anbefale at du kontakter vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Vi har åpent mandag til fredag fra klokka 8 til klokka 16. Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil

Nyttig (4)
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi Mobil mener

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR