NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fri for mobilnett. Må bestille mer. Ellers godt fornøyd.
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding! Det hender jo dette skjer, spesielt nå i sommer. Vi anbefaler å se på våre abonnement med litt ekstra data - det er jo greit å ha det nå som ferien er kommet for fullt. Ring oss gjerne på telefon 38100080, eller send oss en henvendelse på epost om du ønsker vi skal hjelpe deg med det! Ellers kan du jo selvsagt ordne alt sammen via appen vår. God sommer🌞 Hilsen Vegard.
Synes info kan bli betre, og når eg stadig får purringar på rekning (når det er oppretta autogiroavtale, så vidt eg veit) og eg går tom for mobildata etter veldig kort tid og ikkje finn ut korleis eg kan oppgradera ...
Hei AnneLise, Takk for din tilbakemelding! Så dumt å høre at du syns det er mye masing fra oss. Kan du sende oss en henvendelse på [email protected] og forklare hva som eventuelt du syns er masete? Kanskje vi har en god løsning på dette. God sommer🌞 Hilsen Vegard
God dekning og rimelige priser. Også god kundebehandling
Hei Nils Otto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med både dekning, priser og kundebehandlingen🤩 God sommer🌞 Hilsen Narve
Godt fornøyd med dette abonnementet så langt.Men kunne vert bedre
Hei Harald, Tusen takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er godt fornøyd med abonnement fra oss👌 Vi ønsker å vite hvor vi kan forbedre oss, send oss gjerne en epost på [email protected] God sommer🌞 Hilsen Narve
Bra dekning i de områdene jeg ferdes.Drammen's og halingdal's område.
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding! Godt å høre at dekningen treffer deg godt hvor du ferdes👌 God sommer🌞 Hilsen Narve
Helt grei kundebehandling. Får alltid hjelp til det jeg trenger. Strålende fornøyd hittil. Ikke noe å utsette på
Hei Hilde, Tusen takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at alt fungerer som det skal og at du er strålende fornøyd🤩 Det er bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! God sommer🌞 Hilsen Narve
Teknisk har alt fungert perfekt, og jeg synes jeg får mye igjen for pengene. Har jeg behov for utfyllende informasjon, eller for å gjøre endringer i mitt abonnement, får jeg rask og god hjelp. Har ikke erfart problemer med dekningen.
Hei Lars, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er helt fantastisk å høre at alt det tekniske er på stell og at vi gir deg god verdi for pengene🤩 Om det skulle være noe, så er det bare å slå på tråden igjen😊 God sommmer🌞 Hilsen Narve