Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårleg opplegg etter oppbrukt data

Omtale av  Truls

Hei! Du har nå brukt opp din inkluderte datamengde. Du kan fortsatt bruke data, men forbruket ditt koster nå 0.99kr per MB (maksbeløp 349kr). Du kan enkelt bestille mer data i appen eller på Min side: minsidemobil.norgesenergi.no. Husk at med Data Rollover tar du med deg din data over til neste måned. Hilsen NorgesEnergi Mobil. Denne meldinga kjem etter at data er brukt opp. Så går det kort tid, så er dette brukt opp også, nye 349kr. Er ny kunde hos dykk. Hos Telia fekk eg beskjed om å kunne kjøpe ekstra data om eg ville ved og sende ei melding. Veldig ryddig dei gongane ein brukte opp dataen. Då visste ein kva ein betalte for. I staden for og bli «rana» for nye 349 i tillegg til abonnementet, men framleis ikkje ha data resten av månaden. Hos Telia kosta til dømes 5 nye GB 199 og var plenty. Meget dårleg opplegg, og ikkje freistande og behalde abonnementet. På grensa til lureri.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
29.11.2021 11:52

Hei Truls. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber stadig med å bli bedre, derfor er vi avhengig av å få tilbakemeldinger på områder hvor vi har noe å gå på. Selv om vi nevner i SMS at du enkelt kan bestille mere data så er vi enig i at det kan formuleres bedre. På sikt ønsker vi også å se om vi kan gjøre kjøpsopplevelsen enda bedre for eksempel bare med å svare på SMS. Hvis du gjør noe som krever mye data som eksempel å se på video med høy kvalitet, så vil 350 MB brukes opp veldig fort, det kan være årsaken til at det gikk fort fra du fikk SMS til du nådde maksgrensen. Vi har også en gratis tjeneste kalt datakontroll som enkelt kan aktiveres i appen som gjør at du blir strupet når inkludert data er brukt opp, det gjør at du slipper å bli fakturert for ekstra databruk. Vi anbefaler alltid denne tjenesten. Takket være at du har gjort oss oppmerksom på dette har vi satt i gang med å jobbe med å forbedre dette området! Vårt ønske er at du skal være fornøyd som kunde hos oss så vil gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg å sette opp ditt abonnement på best mulig måte å besvare andre spørsmål du måtte ha. Hilsen Narve

Nyttig (2)

det er bra

Omtale av  Alem Y. H

det er bilig å betale men internett blitt ferdig med en gang

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.11.2021 16:04

Hei Alem! Takk for din tilbakemelding. Vi har en rekke abonnementer å velge mellom på appen eller på min side om du skulle trenge mer data der kan du også enkelt bestille ekstra datapakker når du går tom :) Ha en energisk dag videre! Hilsen Narve

Nyttig (2)

har ikke så mye å si nå. har svart dere tidligere i dag på kundeundersøkelse

Omtale av  Marianne E

Dere er rimelige. og hele abonnementet fungerer utmerket for meg. Jeg bruker tlf bare til å ringe med og sende mld. Er aldri på nett med tlf. Jeg har ikke smart tlf og har heller ikke tenkt å skaffe meg det, Min tlf er sikkert over 15 år og jeg tror ikke det er mulig og gå på nett med den. Det spiller ingen rolle da jeg har datamaskin.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
12.11.2021 15:16

Hei Marianne! Tusen takk for din tilbakemelding. Flott å høre at det fungerer som det skal og at du er fornøyd :) For deg så passer jo vårt abonnement uten mobildata helt utmerket! Hilsen Narve

Nyttig (2)

Utrolig god service

Omtale av  H

NE Mobil har skikkelig god kundeservice. Fantastisk ryddig og god hjelp fra dem på kundeservice Mobil. Selv om jeg kom med utallige spørsmål samtidig hadde han evnen til å gi en ryddig og forståelig tilbakemelding, samt god oppsummering ved konklusjon av telefonpraten. Veldig positiv opplevelse av NorgesEnergi Mobil på grunn av denne kundebehandleren. Dersom dyktigheten hos kundeservice, og behandlingen du får av dem, er viktig for deg så anbefales NE Mobil på det sterkeste.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.11.2021 13:45

Tusen takk for din tilbakemelding og anbefaling! Utrolig gøy å høre at du er fornøyd med service vår da du var i kontakt med oss. Vi skal selvfølgelig gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd! Ha en energisk dag videre :) Hilsen Narve

Nyttig (3)

Pass på at få rabatt viss strømkunde

Omtale av  Kjetil

Fikk telefon om å bytte til Norgesenergi mobil, siden jeg var strøm kunde ville jeg få rabatt. Viste seg at jeg ikke fikk den automatisk og jeg byttet leverandør før jeg fikk kreditert det så mistet penger der. Ser heller ikke vits med å tilby mobil abonnement som skal være billigere som strøm kunde når forskjellen i pris er det samme som forskjell mellom Telenor og Talkmore.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.10.2021 15:13

Hei Kjetil, Takk for din tilbakemelding. Vi syntes det er utrolig leit å høre at du byttet vekk i fra oss. Vi ønsker veldig gjerne at du gir oss en sjanse til å gjøre det godt igjen da det åpenbart har skjedd en feil her. Vi ønsker på ingen måte ønske å lure noen eller holde rabatter tilbake. Vårt ønske er derfor at du tar kontakt med oss via vårt kontaktskjema så er vi trygge på at vi kommer frem til en minnelig løsning. https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Hilsen Narve

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utmerket leverandør

Omtale av  Ingar V

Utmerket leverandør, jeg er fornøyd og vil anbefale til andre.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
05.10.2021 13:06

Hei Ingar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi syntes det er kjempe stas at du vil anbefale oss videre! Ha en energisk dag :)

Nyttig (2)

Stort sett bra

Omtale av  Jorunn R. J

Litt problemer med fakturaer og betaling,men er stort sett fornøyd!Jeg har jo kraftleverandør også hos de.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.09.2021 13:17

Hei Jorunn, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å stadig bli bedre, vi hadde satt stor pris på om du hadde sendt oss en epost til [email protected] hvor du forklarer utfordringene du har hatt med faktura og betaling. Flott å høre at du ellers er fornøyd! Hilsen Narve

Nyttig (1)
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi Mobil mener

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR