NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei! Du har nå brukt opp din inkluderte datamengde. Du kan fortsatt bruke data, men forbruket ditt koster nå 0.99kr per MB (maksbeløp 349kr). Du kan enkelt bestille mer data i appen eller på Min side: minsidemobil.norgesenergi.no. Husk at med Data Rollover tar du med deg din data over til neste måned. Hilsen NorgesEnergi Mobil. Denne meldinga kjem etter at data er brukt opp. Så går det kort tid, så er dette brukt opp også, nye 349kr. Er ny kunde hos dykk. Hos Telia fekk eg beskjed om å kunne kjøpe ekstra data om eg ville ved og sende ei melding. Veldig ryddig dei gongane ein brukte opp dataen. Då visste ein kva ein betalte for. I staden for og bli «rana» for nye 349 i tillegg til abonnementet, men framleis ikkje ha data resten av månaden. Hos Telia kosta til dømes 5 nye GB 199 og var plenty. Meget dårleg opplegg, og ikkje freistande og behalde abonnementet. På grensa til lureri.
Hei Truls. Takk for din tilbakemelding! Vi jobber stadig med å bli bedre, derfor er vi avhengig av å få tilbakemeldinger på områder hvor vi har noe å gå på. Selv om vi nevner i SMS at du enkelt kan bestille mere data så er vi enig i at det kan formuleres bedre. På sikt ønsker vi også å se om vi kan gjøre kjøpsopplevelsen enda bedre for eksempel bare med å svare på SMS. Hvis du gjør noe som krever mye data som eksempel å se på video med høy kvalitet, så vil 350 MB brukes opp veldig fort, det kan være årsaken til at det gikk fort fra du fikk SMS til du nådde maksgrensen. Vi har også en gratis tjeneste kalt datakontroll som enkelt kan aktiveres i appen som gjør at du blir strupet når inkludert data er brukt opp, det gjør at du slipper å bli fakturert for ekstra databruk. Vi anbefaler alltid denne tjenesten. Takket være at du har gjort oss oppmerksom på dette har vi satt i gang med å jobbe med å forbedre dette området! Vårt ønske er at du skal være fornøyd som kunde hos oss så vil gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg å sette opp ditt abonnement på best mulig måte å besvare andre spørsmål du måtte ha. Hilsen Narve
det er bilig å betale men internett blitt ferdig med en gang
Hei Alem! Takk for din tilbakemelding. Vi har en rekke abonnementer å velge mellom på appen eller på min side om du skulle trenge mer data der kan du også enkelt bestille ekstra datapakker når du går tom :) Ha en energisk dag videre! Hilsen Narve
Dere er rimelige. og hele abonnementet fungerer utmerket for meg. Jeg bruker tlf bare til å ringe med og sende mld. Er aldri på nett med tlf. Jeg har ikke smart tlf og har heller ikke tenkt å skaffe meg det, Min tlf er sikkert over 15 år og jeg tror ikke det er mulig og gå på nett med den. Det spiller ingen rolle da jeg har datamaskin.
Hei Marianne! Tusen takk for din tilbakemelding. Flott å høre at det fungerer som det skal og at du er fornøyd :) For deg så passer jo vårt abonnement uten mobildata helt utmerket! Hilsen Narve
NE Mobil har skikkelig god kundeservice. Fantastisk ryddig og god hjelp fra dem på kundeservice Mobil. Selv om jeg kom med utallige spørsmål samtidig hadde han evnen til å gi en ryddig og forståelig tilbakemelding, samt god oppsummering ved konklusjon av telefonpraten. Veldig positiv opplevelse av NorgesEnergi Mobil på grunn av denne kundebehandleren. Dersom dyktigheten hos kundeservice, og behandlingen du får av dem, er viktig for deg så anbefales NE Mobil på det sterkeste.
Tusen takk for din tilbakemelding og anbefaling! Utrolig gøy å høre at du er fornøyd med service vår da du var i kontakt med oss. Vi skal selvfølgelig gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd! Ha en energisk dag videre :) Hilsen Narve
Fikk telefon om å bytte til Norgesenergi mobil, siden jeg var strøm kunde ville jeg få rabatt. Viste seg at jeg ikke fikk den automatisk og jeg byttet leverandør før jeg fikk kreditert det så mistet penger der. Ser heller ikke vits med å tilby mobil abonnement som skal være billigere som strøm kunde når forskjellen i pris er det samme som forskjell mellom Telenor og Talkmore.
Hei Kjetil, Takk for din tilbakemelding. Vi syntes det er utrolig leit å høre at du byttet vekk i fra oss. Vi ønsker veldig gjerne at du gir oss en sjanse til å gjøre det godt igjen da det åpenbart har skjedd en feil her. Vi ønsker på ingen måte ønske å lure noen eller holde rabatter tilbake. Vårt ønske er derfor at du tar kontakt med oss via vårt kontaktskjema så er vi trygge på at vi kommer frem til en minnelig løsning. https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Hilsen Narve
Utmerket leverandør, jeg er fornøyd og vil anbefale til andre.
Hei Ingar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi syntes det er kjempe stas at du vil anbefale oss videre! Ha en energisk dag :)
Litt problemer med fakturaer og betaling,men er stort sett fornøyd!Jeg har jo kraftleverandør også hos de.
Hei Jorunn, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å stadig bli bedre, vi hadde satt stor pris på om du hadde sendt oss en epost til [email protected] hvor du forklarer utfordringene du har hatt med faktura og betaling. Flott å høre at du ellers er fornøyd! Hilsen Narve