Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NorgesEnergi Mobil
3.7
108 verifiserte omtaler
Slutt for NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Plussmobil fra slutten av april 2023. Plussmobil bruker Telenor sitt nett. Klikk her for å gå til Plussmobil.

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Bra
NorgesEnergi Mobil er rangert
#7 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler NorgesEnergi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om NorgesEnergi Mobil

FILTRER OMTALER
56
17
12
9
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi Mobil
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no

God dekning og kundeservice

Omtale av  Bjarte S

Forståelsesfull og imøtekommende. God kundeservice

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.09.2021 15:03

Hei Bjarte, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott at du hadde hyggelig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter! Hilsen Narve

Nyttig (3)

Ingen problemer !!

Omtale av  Rolf B

Siden jeg ble abonnentnhar jeg ikke hatt noen problemer !!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.09.2021 15:03

Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding, flott å høre at alt er som det skal! Hilsen Narve

Nyttig (3)

Mye feil og mangler

Omtale av  Karoline M

Kundeforholdet startet veldig dårlig. Fikk lite igjen eller forståelse for manglede levering av tjenestene. I senere tid har jeg ikke følt at tjenesten blir levert tilstrekkelig med hva som jeg betaler for. Derfor betaler jeg heller mer for noe som fungerer.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
01.09.2021 15:21

Hei Karoline, Vi syntes det er utrolig leit at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for å forbedre oss på områdene vi ikke har levert tilstrekkelig på. Hvis du har muligheten til å sende oss en epost til [email protected] hvor du forklarer det du har erfart som kunde så vil det være til stor hjelp for oss. Hilsen Narve

Nyttig (3)

Stabilt og godt

Omtale av  Kathrine

God dekning Fantastisk kundeservice Stabilt nett Gode priser

Svar fra NorgesEnergi Mobil
30.08.2021 14:03

Hei Kathrine, Tusen takk for din tilbakemelding! Hilsen Narve

Nyttig (2)

Kunne vært litt billigere månedsavgift.

Omtale av  Jens

Grei service. Men må sikkert bytte mobilselskap når De gode prismatch avtalene er brukt opp. Tenker på Fjordkraft strøm og Vipps mobil.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:10

Hei Jens, Takk for din tilbakemelding! Vi vet at konkurransen er tøff i dagens mobilmarked. Vi jobber derfor kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Åpning av stengt mobil

Omtale av  Solveig

Jeg har dessverre fått stengt min telefon. Grunnen er sykdom dessverre. Dette er nå betalt for 3 dager siden men enda er det tydeligvis vanskelig og få åpnet telefonen. Fakturaen ble betalt via Bahs, med riktig fakturanummer. Er dette virkelig så vanskelig og finne ut av. Hvis det er slik så kan jeg ikke fortsette som kunde hos dere. Mvh. Solveig

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:12

Hei Solveig, Vi har full forståelse for din situasjon og skjønner godt at det er frustrerende å stå med stengt telefon, jeg er helt sikker på at vi kan få enn oppklaring på din innbetaling samt låse opp telefonen. Ta kontakt med kundeservice per telefon eller epost så hjelper vi deg snarest! Telefon: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Hilsen Narve

Nyttig (1)

Helt topp

Omtale av  Lillesalt

Har ikke hatt så mye med kundeservice å gjøre så langt i abonnementet. Dvs at alt fungerer som det skal.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:09

Hei Lillesalt, Supert å høre at fungerer som det skal. Om det skulle dukke opp noen spørsmål eller om det er noe du er usikker på så er det bare å slå på tråden! Hilsen Narve

Nyttig (2)
NorgesEnergi Mobil har 108 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi Mobil mener

NorgesEnergi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR