Meny

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 26 innen
mobilselskap
70%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil

"Dagens go- ord"

Omtale om NorgesEnergi Mobil skrevet av Gunnar J for 22.10.2022 07:40

NorgesEnergi Mobil har totalt 89 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi Mobil?
Gunnar J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dagens go- ord"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har bare alt bra å si om NorgesEnergi Mobil? " Ja, slå den !! "

Svar fra NorgesEnergi Mobil
26.10.2022 10:02
Hei Gunnar, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding :) Ha en fortsatt fin dag, og ta kontakt dersom det skulle være noe :) Mvh Arne
Bytt.no
"Dagens go- ord" skrev Gunnar J om NorgesEnergi Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi Mobil?
Gjør som Gunnar J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hvorfor blir jeg belastet for melding om passering av riksgrensa?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er belastet for samtale til utlandet, som aldri har funnet sted!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.10.2022 14:59
Hei Birger, Takk for tilbakemeldingen din. Dersom du mener noe er feil i fakturaen din skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Norges dårligste kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd si opp abb.i to uker, men de svarer ikke og klarer i dag sende ut faktura for Oktober

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.10.2022 12:00
Hei Klas, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var vanskelig å nå vårt kundesenter. Vi har åpent hverdager mellom 8 og 16, og kan nås på telefonnummer 38 10 00 80. Du kan også nå oss på mail [email protected] Da skal vi hjelpe deg så godt vi kan med saken din. Dersom du ønsker å terminere telefonnummeret må du kontakte oss. Om du kun ønsker å bytte leverandør må du kontakte den leverandøren du ønsker, så vil avtalen med oss avsluttes automatisk. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne, NorgesEnergi
Jan I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv erfaring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med norgesenergi sitt mobilabonnement.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
04.10.2022 16:53
Hei Jan, Takk for den fine tilbakemeldingen. Kjempefint å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne
Per H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt for meg som bare bruker telefon til å ringe/sende SMS"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde en fin og konstruktiv løsning da jeg mistet BankID etter bankbytte og kunne ikke komme in i nettbanken.Fikk hjelp av min niese til å betale!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
30.09.2022 13:34
Hei Per, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Jeg er glad vi klarte å finne en løsning når du kontaktet oss. Si ifra dersom det skulle være noe mer. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne
NorgesEnergi Mobil har totalt 89 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR