NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dag! Siste tid fungerer Norges Energi Mobil som den skal. Best regards. Janna M.
Hei Janna, Tusen takk for din tilbakemelding! Kjempe flott å høre at ting fungerer som det skal :) Hilsen Narve
Når en kontakter dem får du øyeblikkelig respons. Bestiller du noe vil du få det tilsendt produktet fra 3 til 5 dager. En god og vennlig behandling. Du kan få en god avtale med kombinasjonen strøm og mobil. Jeg og min kone har vært mobilbruker i Norges energi i ca to år. Jeg venter bare på at de kan levere fler produkter.
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding, utrolig gøy at du deler dine opplevelser som kunde hos oss! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve
Dekning og hastighet er d ingenting å si på, men mulighet for å kjøpe telefon og ikke minst mulighet til å få e-sim til Apple Watch, er evt grunnlag nok for å bytte.
Hei Kevin, Takk for din tilbakemelding. Vi skulle så gjerne ønske at vi kunne tilby eSIM for Apple Watch, det er dessverre for oss slik at det er kun noen utvalgte leverandører med eget nett som kan levere eSIM til Apple Watch. Det håper vi selvfølgelig for fremtiden at vil endre seg. Vi håper vi kan tilby deg tjenestene du ønsker etter hvert, vi holder deg oppdater! Hilsen Narve
Forståelsesfull og imøtekommende. God kundeservice
Hei Bjarte, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott at du hadde hyggelig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter! Hilsen Narve
Siden jeg ble abonnentnhar jeg ikke hatt noen problemer !!
Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding, flott å høre at alt er som det skal! Hilsen Narve
Kundeforholdet startet veldig dårlig. Fikk lite igjen eller forståelse for manglede levering av tjenestene. I senere tid har jeg ikke følt at tjenesten blir levert tilstrekkelig med hva som jeg betaler for. Derfor betaler jeg heller mer for noe som fungerer.
Hei Karoline, Vi syntes det er utrolig leit at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for å forbedre oss på områdene vi ikke har levert tilstrekkelig på. Hvis du har muligheten til å sende oss en epost til [email protected] hvor du forklarer det du har erfart som kunde så vil det være til stor hjelp for oss. Hilsen Narve
God dekning Fantastisk kundeservice Stabilt nett Gode priser
Hei Kathrine, Tusen takk for din tilbakemelding! Hilsen Narve