Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
8
av 37 innen
mobilselskap
66%
anbefaler
Nortel
Filtrer omtaler
54
9
2
3
26
Sorter omtaler etter
Viser av 94 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
""Svindel"?"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dette er ikke Telenorkvalitet! Vi byttet fra Telenor til Nortel og tilbake til Telenor. Det ble bare styr med sentralbord og talemeldinger. Vi har byttet for siste gang! +For prisen vi endte opp med hos Telenor:) mvh. Kåre

Svar fra Nortel
14.01.2021 11:29
Hei, Kåre! Det var leit at dette var din opplevelse. Vi håper på å få sjansen til å samarbeide med deg en gang i fremtiden. Mvh Christian Nortel Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Personlig oppfølging og "kort vei" for å få hjelp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er kort vei for å få hjelp Det er mulig å få "snakke med noen" dersom man har spørsmål Har gode løsninger som passer for små og store bedrifter

Svar fra Nortel
13.10.2020 15:00
Hei Camilla, Tusen takk for din fine tilbakemelding, vi gleder oss til å fortsette et bra samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig kundeansvarlig som informerte greit om Nortel kontra Telenor."
3 syns denne omtalen er nyttig

Se titel ovenfor. Overgangen fra Telenor gikk smertefritt bortsett fra at både saksbehandler og jeg "glemte" bindingsgebyret på kr. 3.000,- som jeg måtte betale. Beløpet blir over tid refundert av Nortel.

Svar fra Nortel
12.10.2020 13:06
Hei Ola! Tusen takk for din fine tilbakemelding - det er flott å høre at du hadde en smertefri overgang til oss!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har meget gode erfaringer med Nortel. Servicen er upåklagelig. Svært vennlige og hjelpsomme. Jeg anbefaler Nortel på det varmeste.

Svar fra Nortel
12.10.2020 13:05
Hei Stein, Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og tjenester. Vi ser fram til et bra samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min erfaring."
4 syns denne omtalen er nyttig

Behagelige priser på tjenester. God service. Hyggelig hjelp ved muntlige henvendelser. Ingen begrunnede forslag til forbedringer.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:49
Hei Ragnar, Tusen takk for en fin tilbakemelding, vi setter stor pris på dette og vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss som din operatør! Mvh Sophie Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen ting og utsette på service/funksjoner etter at vi gikk over til dere Hadde litt utfordring med dekning på kontoret i starten men det ble løst umiddelbart.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:48
Hei Roger, Så bra det ordnet seg med dekningen på kontoret ditt, og at du har fått god hjelp av oss med å fikse dette. Vi ser fram til å fortsette et fint samarbeid med deg!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott oppfølging og uproblematisk overføring til Nortel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet alle bedriftsabonnementene over til Nortel og det gikk helt smertefritt. Alt har fungert bra og fakturaen stemmer med tilbudet vi fikk. Tett og god oppfølging fra Nortel. Anbefales!

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:41
Hei Erling, Så flott å høre at du hadde en smertefri overføring til Nortel. Det er godt å vite at du er fornøyd med dine priser og tjenester! Mvh Sophie Nortel Kundeservice
Morten B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
7 syns denne omtalen er nyttig

Telefonselger sa att de kunne tilby ett abonnement som var billigere enn det jeg hadde med en rabatt på 15%. Men når regningen kom viste det seg att det ble dobling av pris. Og att rabatten som sto i kontrakten ikke gjaldt abonnementet jeg fikk. Kontrakten fikk jeg heller aldri tilgang til. Og når jeg spurte hvorfor, kom det aldri noe svar. Så jeg byttet abonnement å fikk en faktura på 3949kr. Så for all del, STYR UNNA!

Svar fra Nortel
12.10.2020 08:18
Hei, Morten B! Det er svært leit å høre om din opplevelse med Nortel. Dette er langt ifra opplevelsen vi ønsker at våre kunder skal oppleve. Gjerne send en epost til [email protected] slik at vi kan gjennomgå saken din.
Ricardo A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonalitet, effektivitet og tilgjengelighet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Vår kontakt med Nortel har vært ekstraordinær i måten den har løst hele migreringsprosessen på mobiltelefonene våre. Alltid veldig snill, tydelig og effektiv. Vi er veldig fornøyde med ytelsen din.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:31
Hei Ricardo, Veldig godt å høre at du har hatt en så fin opplevelse med din overgang til Nortel. Vi ser fram til å fortsette et trivelig samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger, priser og ikke minst dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vår opplevelse samsvarer ikke med flere av de dårlige tilbakemeldingene her, og derfor ønsker vi å dele vår erfaring. Vi er strålende fornøyd med overgang til Nortel, og det har vært en ryddig prosess. Vi kom i fra Phonero, og har etter overgangen til Telia nettet slitt med dekning. Så vi er først og fremst veldig fornøyd med å komme tilbake til Telenordekning med svært hyggelige priser. Vi har også sagt opp vårt bredbånd å gått over til mobilt bredbånd. Dette sparte oss for mye penger og fungerer utmerket. En av de tingene jeg ønsker å trekke frem som vi setter veldig stor pris på var statistikken på køen vår. Nå kan jeg veldig enkelt følge med på at alle inngående samtaler blir besvart og at ubesvarte blir ringt opp igjen. På bakgrunn tipsene vi fikk av selger gjorde vi endringer i drift, og økte omsetningen. Jeg er svært fornøyd med Nortel og oppfølgingen vi har fått.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:22
Hei Terje, Din flotte omtale varmer oss i Nortel, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive og gi oss denne fine tilbakemeldingen. Vi vil fortsette å jobbe hardt med å levere tjenester og produkter våre kunder er fornøyde med, og gleder oss veldig til å fortsette våres samarbeid med deg som din mobil operatør.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Umulig å få tak i selger etter avtaleinngåelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger var diffus rundt innholdet i abonnementet samt pris før avtalen ble inngått. Det ble tatt kontakt med nortel rett etter at abonnementet ble igangsatt og det tok 2 måneder før vi kom i dialog med dem. Abonnementet ble avsluttet da.

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:21
Hei Berit, Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse som kunde hos oss. Kundeservice er åpent mandag til fredag kl 08:00 til 17:00, men vi har også vakttelefon som er åpen 24/7.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindelselskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Svindelselskap som baserer seg på å tjene penger på avbruddsgebyr som ikke blir opplyst om når de ringer og selger deg abonnement. Styr unna

Svar fra Nortel
12.10.2020 12:17
Hei Vidar, Nortel har en standard bindingstid på 24 måneder dersom ikke noe annet er avtalt. Vi synes det er trist å høre at du ikke var fornøyd med oss som kunde. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss, slik at vi kan få sjekket opp i hva som har skjedd. Mvh Sophie
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Uhøflige telefonselgere."
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger fra Nortel ringer og tilbyr meg et kundeforhold, noe jeg høflig avslo et par ganger, hvorpå selger bare blir sur og legger på. Utrolig uprofesjonelt. Hold dere unna Nortel.

Svar fra Nortel
13.10.2020 14:31
Hei Morten, Vi takker for din tilbakemelding, og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Dette er på ingen måte et inntrykk vi ønsker å gi. Mvh Sophie Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel og bedrag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble svindlet av disse. Virket som de representerte telenor. Prøvde å kansellere men fikk da et gebyr på over 3000..

Svar fra Nortel
01.10.2020 09:46
Hei, Synes det er veldig trist å høre at du føler deg svindlet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan finne ut hva som har skjedd.
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindelforsøk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Største svindel jeg hittil har vær utsatt for arrrg. Løgn å bedrag fra a til å fra telefonselger. Ingen faktura var etter hans salgs akrobatikk,i tillegg var det bindingstid. Får presenter et sluttgebyr på 3750kr,når jeg avslutter abonnement.

Svar fra Nortel
13.10.2020 14:28
Hei Arnt, Alle våre abonnement har en standard bindingstid på 24 måneders dersom ikke annet er avtalt. Når det gjelder fakturaene dine, er det veldig viktig for oss at kunder får de prisene de ble lovet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på dette sammen. Mvh Sophie Nortel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig servis / lite brukervenlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var "uheldig" å fikk tlf fra nortell selger menst jeg var ute å kjørte, å mye støy førte til at jeg trodde selger sa telenor. Ble tilbydd et ok abonomang, som jeg mått bekrefte med ok på sms, (dysletiker som jeg er) klarte jeg selvsagt å lese telenor, istede for nortell. Feil ble oppdaget senere på dagen, å ba da om om å få slettet den avtalen som ble jordt,. Dette skal nortell ha 3000kr for å gjøre. Folkens, styr unne dem så godt som mulig. All samtale mellom meg å nortell vil snart bli offentliggjort på fb, med lydopptak, å meil.

Nikolay A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service og kundebehandling i verdensklasse!"
5 syns denne omtalen er nyttig

I disse travle og trange tider når de fleste har blitt så selvopptatte er glede å møte unge profesjonele folk som Fredrik som tar service til top nivå og retter tom. feilene til ubugelige konkurenter! Tussen takk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Full av dyre overraskelser."
6 syns denne omtalen er nyttig

Fikk forsåvidt den prisen som var avtalt, men det var ikke opplyst om at denne gjengen tar seg betalt for bruk av bank id på mobil. Videre så porterte de bare ett av nummerene våre, dette måtte vi selv oppdage i form av dyre fakturaer med 3 mnd oppsigelse fra tidligere leverandør, fakturafabrikken Unifon/Phonect. Kundeservice svarer ikke på telefon, men prøv å fylle ut skjemaet om at du ønsker tilbud fra dem, da er de å tråden på sekunder. Tar overhode ingen form for ansvar for egne feil. Slagordet bør helt klart være: Nortel, full av dyre overraskelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som forespeilet."
5 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna. Ble lover fri bruk uten dagskvoter og noen form for begrensning av selger, men dette var bare tull. Ei heller er de villige til å rydde opp i egne feil. Eneste løsning som blir skissert er at vi må tegne flere abbonement. Søppelselskap.

Svar fra Nortel
08.09.2020 19:23
Hei Jim Det er dumt å høre at dette er opplevelsen du har med Nortel. Vi tar kundeforhold på alvorlig og det er svært viktig for oss å yte best mulig kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på 70 30 99 00 eller [email protected], slik vi kan finne en løsning på dette.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice og flotte selgere"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet for en halvt år siden, Har ikke tenkt og bytte med det første. Har fått en strålende oppfølging! Og ikke minst spart utrolig mye penger. Anbefaler de strekt for de som liker Telenor dekningen!

Svar fra Nortel
20.08.2020 14:21
Hei Martin, Så hyggelig å høre, tusen takk for flott tilbakemelding! Det er alltid kjekt å høre at kunder er fornøyd, og trives som kunde hos oss.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk ikke prisene vi ble lovet. Vi fikk bindingstid uten beskjed på 24 måneder, men endte med å forlate dette f**nskapet etter første faktura. ALT kommer ekstra, faktura-gebyr, oppstartsgebyr, til og med Data Rollover skal de svindle deg på. Kundeservicen prøver å legge på ved enhver anledning.

Svar fra Nortel
14.08.2020 10:07
Hei Roar, Det er en selvfølge at kunder skal få den prisen de ble lovet. Dette vil vi gjerne sjekke opp, så vi ønsker at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan ta kontakt med deg og ordne opp i fakturaen din.
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingen opplysninger om binding fra selger. Håper aldri dette selskapet skal få vokse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tar kontakt med sentralbord, de låver å ringe tilbake, ingenting skjer. Dette skal jeg ut av. Asbjørn

Svar fra Nortel
14.08.2020 10:05
Hei Asbjørn, Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse. Vi ønsker gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] der du beskriver kort din opplevelse, og gjerne når du prøvde å ta kontakt med oss.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke seriøs aktør, har går mye galt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stor forskjell mellom hva selger tilbyr på telefon og hva som er produktet du får. Elendig kundesørvis som ikke svarer særlig på kritikk, de ser ikke ut til å ville sette seg inn i saken en gang. Har aldri tidligere blitt misledet av ett teleselskap slik jeg opplever hos Nortel.

Svar fra Nortel
31.07.2020 00:18
Hei Martin, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Lars R. S
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Lurt av Nortel"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble lurt av Nortel. De lovet de skulle dekke mine avbruddsgebyr på ICE på 6000kr per abonnement. Men holdt ikke avtalen. Selger vil ikke snakke med meg. Nortel sin avdeling i Ålesund innrømte jeg har blitt lurt av selger. Hold dere langt unna dette selskapet. Dette selskapet fortjener ikke å vokse. ❌❌❌

Svar fra Nortel
28.07.2020 07:12
Hei Lars, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lover en ting når de ringer men holder ikke avtaler."
5 syns denne omtalen er nyttig

De lover ting som de ikke holder når de får deg til å bytte operatør. Håpløse når du trenger hjelp om problemene.

Svar fra Nortel
28.07.2020 07:00
Hei, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR