Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Svindel av selger, som på forespørsel oppga å være fra Telenor.

Omtale av  Geir K

Jeg har hatt et privat abbonemang hos Telenor siden 1985, på min mobiltelefon. Som også har vært stengt for selgere i Brønnøysund siden 2004. Jeg ble forledet av en overiverig selger, som på min forespørsel sa han var fra Telenor. Ja, da gikk jeg med på et privatabbonemang til 249, pr. mnd. Senere samme dag ringte en dame fra Nortel, som lurte på hvor hun skulle sende mitt nye kort fra Nortel. Da ble jeg klar over at det IKKE var fra Telenor. Jeg gjorde det helt klart for henne, at jeg ikke skulle ha noe kort eller abbo. fra dem. Senere, så ringte jeg også til en kundekonsulent i Nortel, og forklarte han det samme. Han skulle ta seg av det og komme tilbake. Har fremdeles ikke hørt fra den poden. I dag kom et nytt kort fra Nortel i posten, og jeg står fremdeles i kø og venter på at kundetjenesten skal ringe tilbake,forløpig, så er det fra kl. 12,37 og kl. er nå 13.54 MÅ VI VIRKELIG MØTES I FORLIKSRÅDET?? MVH. Geir K.

Svar fra Nortel
13.10.2023 10:03

Hei Geir Takk for din tilbakemelding. Her kan det se ut som det har skjedd en misforståelse, og vi ønsker å ta en nærmere titt på salget som er gjort her. Vi er ikke Telenor, vi leier bare nettet til Telenor, og vi selger kun abonnement i bedriftsmarkedet. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg med denne saken, men jeg trenger litt mer informasjon fra deg for å finne deg i våre systemer. Vennligst send oss en e-post på [email protected] så hjelper vi deg gjerne! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)

God service!

Omtale av  Bjarne E

Får god pris og god veiledning hos Nortel. Har hos dem fått mest for pengene.

Svar fra Nortel
13.10.2023 10:00

Hei Bjarne Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med både kundeservicen og produktene fra Nortel! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Kunde tilfredshet

Omtale av  Ernst

Hyggelige, imøtekommende og løsnings orienterte kunde behandlere. God oppfølging på henvendelser.

Svar fra Nortel
13.10.2023 09:59

Hei Ernst Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Svært fornøyd kunde

Omtale av  Bosse I

Vårt bedriftsabonnement hos Nortel fungerer utmerket og det aller beste er at det ALDRI dukker opp overraskelser på fakturaen :)

Svar fra Nortel
11.10.2023 08:26

Hei Bosse Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er flott å lese at du er fornøyd med dine produkter og tjenester fra Nortel. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Billig og bra!

Omtale av  Odd V

Fungerer som forventet. Holder det som er lovt. Bra dekning og lav kostnad.

Svar fra Nortel
09.10.2023 11:17

Hei Odd Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornyet avtale

Omtale av  Anneth

De har holdt det de lovet, god pris, god kundeservice.

Svar fra Nortel
05.10.2023 15:34

Hei Anneth Takk for så fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med Nortel og vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Uønsket bindingstid satt på uten å bli informert

Omtale av  Laila

Jeg ble ringt opp av en av deres selgere, som skulle selge meg et abonnement. Jeg har gjentatte ganger under telefonsamtalen spurt om det var bindingstid, da det ikke var noe jeg ønsket. Jeg har nettopp startet en bedrift, og la tydelig fram at det er litt usikkert på hvordan fremgangen til bedriften skulle gå og ønsket derfor IKKE bindingstid. Jeg fikk dette bekreftet av deres selger som også tok opptak av samtalen vår, at det ikke skulle være noe bindingstid på dette og jeg fint kunne bryte meg ut av abonnementet om jeg ønsket det uten noen form for bruddgebyr. Vedkommende kom med en av sine "ledere" som bekreftet dette også per telefon, hvor jeg ble forsikret om at det ikke skulle være noe bindingstid på dette abonnementet. Jeg fikk heller ikke tid til å gå gjennom avtalen jeg fikk beskjed om å bare bekrefte på telefon under opptak. Jeg ønsker en gjennomgang av salget og opptaket, og ønsker også å få dette tilsendt. Jeg sitter her med en følelse av at jeg har blitt lurt! Useriøs teleoperatør og en gjeng med selgere som bruker bedrageri for å få inn et salg og få provisjonen sin!

Svar fra Nortel
04.10.2023 15:38

Hei Laila Takk for din tilbakemelding. I bedriftsmarkedet er det standard med avtaletid på 24 mnd. Dersom du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker avtaletid, skal det selvfølgelig ikke bli satt opp avtaletid på din avtale. Vi ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din slik vi får tatt en nøye gjennomgang av salget og våre interne rutiner. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Bare legg på om du får telefon fra nordtel

Omtale av  Johnny

Kan bare bekrefte det andre skriver. Ingen opplysning om bindingstid av selger. Ingen mulighet for å angre selv om selgeren sa det va en måned prøvetid for å se om man var fornøyd. Skal ha deg til å svare ok på sms mens selger er på røret for å forsikre seg om at du ikke får lest igjennem avtalen. Selv om du lar være å godta tilbudet på mail så regnes 'ok'et på sms som bindene? Tror dette selskapet lever av bruddgebyret. Må selv ut med bruddgebyr for 5 telefonnummer. At ingen med jus har tatt tak i dette er helt utrolig.

Svar fra Nortel
29.09.2023 12:40

Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal opplyse om bindingstid, så dersom dette ikke er gjort er det svikt i henhold til våre rutiner. Vi tilbyr heller ingen prøvetid da det ikke er noe angrerett i bedriftsmarkedet etter at en avtale er signert. Våre kunder skal også alltid få tid til å lese gjennom avtalen før man signerer. Jeg ønsker gjerne å ta en gjennomgang av salget og saken din, men jeg trenger mer opplysninger for å finne deg i våre system. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

Styr unna

Omtale av  Sivert A

Skulte kostnader som fakturagebyr og at selger lurer på deg et abonnement på 24 måneders bindingstid.

Svar fra Nortel
26.09.2023 15:26

Hei Sivert Det er leit å høre at du føler deg lurt av selger, det er absolutt ikke slik det skal være. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd. avtaletid. Vi ønsker at du skal være fornøyd som kunde hos oss og kan selvfølgelig fjerne fakturagebyr for deg, men jeg trenger mer informasjon for å finne deg i systemet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Tull ingen ok info

Omtale av  Eva G. B

Då pröver jag på nytt. Fick ny simkort som alla andra fick 21 sept för oppdatering. Allt funka utom mobilnett. Ringde 3 ganger. Fick beskjed jag måtte gå på instillninger. Inget funket. Fick beskjed dom skulle fikse det nu först kommande måndag!!! Hallo!!

Svar fra Nortel
25.09.2023 09:30

Hei Eva Så leit å høre at du opplever problemer med ditt abonnement, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kundevennlig

Omtale av  John H

Meget god kundebehandling, rask og gjør alt for deg😊👍

Svar fra Nortel
22.09.2023 15:43

Hei John H Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

fornøyd

Omtale av  Kai A

De fikser opp i det jeg trenger raskt og effektivt, god service kan anbefales.

Svar fra Nortel
21.09.2023 13:55

Hei Kai Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Full Telenor dekning til veldig god pris.

Omtale av  Øyvind

Nortel har jeg nå vært kunde hos i 2 år og det har vært kjempe bra service og overgangen til dem gikk helt smertefritt. Prisene på produktene de har er veldig gode og det er veldig lett å komme i kontakt med kundesenteret hvis det trengs å gjøre endringer.

Svar fra Nortel
21.09.2023 14:10

Hei Øyvind Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

anbefales

Omtale av  Lars I

veldig bra firma med gode priser. vi er et firma med 5 ansatte og er veldig godt fornøyd. - fantastisk kundeservice - raske svar om det skulle være noe. - konkurransedyktig pris

Svar fra Nortel
21.09.2023 13:56

Hei Lars Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med både priser og vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Trygt og godt

Omtale av  Steinar F

Vi er meget fornøyd med service når vi trenger dette, synte likevel at det er lang bindingstid med 2 år , spesielt om vi skal omorganisere og si opp abonnementer

Svar fra Nortel
21.09.2023 08:19

Hei Steinar Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er klar over at en bindingstid på 2 år kan virke lang, men dette er standard bindingstid i bedriftsmarkedet. Vi setter også opp en avtale med våre kunder dersom det skal omorganiseres i bedriften. Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål rundt dette! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindlere, styr unna!

Omtale av  Arvid R

Jeg ble fortalt av selgeren til Nortel at ved å bytte abbonement til Nortel ville # Min Sky # være inkludert i deres mobilabonnement. Når det i ettertid viste seg at min sky allikevel ikke var inkludert og jeg selvsagt ønsker å oppheve kjøp av en mangelfull leveranse, blir jeg arrogant tilsendt faktura med bruddgebyr kr 3000.- Svindlere. Arvid

Svar fra Nortel
21.09.2023 08:22

Hei Arvid Vi prøver absolutt ikke å lure noen, og synes det er veldig synd at du føler det slik. Min Sky er dessverre ikke inkludert i våre abonnement, men man kan fortsatt beholde dette hos Telenor selv om man er kunde hos Nortel. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, og ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR