Under første portering glemte Nortel å bestille sim kort. Andre portering så fekk vi simkort men Nortel glemte å legge inn bytte fra Telenor. Altfor dårlig når vi flere dager måtte holde folk inne på kontoret for at vi ikkje hadde fungerende mobiltelefoni. Anbefales ikkje.

Veldig godt fornøyd med hele salgsprosessen og ikke minst overgangen fra gammel teleoperatør til Nortel. Har også sentralbordløsningen som vi også er veldig fornøyd med. Anbefales!

Det billigste abonnementet for bedrift jeg noen gang har hatt. Punktlig med avtalene sine og veldig god dekning over alt hvor jeg reiser.
Fikk god hjelp til bytte og gikk raskt og effektivt, store besparelser på abonnementene og mer data. Fortsatt god Telenor-dekning. Hyggelige folk som fulgte godt opp! Hjemmesidene blir forhåpentligvis mer innholds etterhvert.

Super kundeservice hands on! Forutsigbare avtaler og ingen overraskelser. en frisk pust i markedet. Keep up the good work!

Ryddig og oversiktlig informasjon i fasen før bytte av mobilselskap. Det nye abonementet fungerte stort sett greit fra første øyeblikk.

Vår erfaring med Nortel er svært god. Løsningene har fungert problemfritt fra første dag. Brukerne gir tilbakemelding på god dekning og attraktive datapakker.

Vi møtte et tydelig kundefokus og vilje til å finne en god og prismessig veldig konkurransedyktig løsning for oss som SMB bedrift. Meget god kundeoppfølging.

Personlig oppfølging er gull. EN person å forholde seg til. Aldri gå bort fra dette - det er dette som skiller dere fra andre! Ulempen med å vokse er gjerne at man mister det personlige særtrekket. Vinneroppskriften må være å beholde personligheten :-)
Nortel virker seriøse i alt de gjør, samtidig som jeg liker at de tenker nytt i en litt traust bransje. Det er også bra at selskapet utfordrer de to dominerende aktørene.

Vårt selskap valgte å gå over til Nortel da vi er en stor tilhenger av de som tør å satse! Når vi i tillegg opplever en leverandør som gir oss god oppfølging via kundeservice, gode priser og stabilitet i tjenestene så blir vi en meget fornøyd kunde.

Dette er jo et relativt nytt selskap i bedriftsmarkedet og jeg heier på entreprenører. Jeg var en av NetCom sine første kunder - fordi de utfordret Telenor monopolet - og nå er jeg tidlig ute med Nortel fordi de utfordrer Telenor/Telia Duopolet. Men jeg forventer jo at utfordrere skal tenke nytt også - og det synes jeg Nortel gjør. Deres Grenseløs abonnement med nesten uendelig mye data (først i markedet så vidt jeg vet) fikk vi for 499,- og deres trådløse ruter gjør at vi kan kvitte oss med dyr kabel i veggen på hjemmekontorene. Som SMB-kunde føler jeg også at jeg får oppmerksomhet, ikke bare er en liten kunde uten betydning. De har 30 sekunders svargaranti på kundeservice og det har de leverte på de to gangene jeg har ringt dem (fikk ikke datakortet til å virke, men det var feil med PCen min). To trivelige møre-stemmer og personlig service, i stedet for å bli satt over fra avdeling til avdeling uten å få løst problemet - slik jeg har opplevd det de siste årene som Telenor kunde. Jeg har anbefalt Nortel til fire venner i andre småbedrifter - og de er også veldig fornøyd. Nortel har forøvrig ekstra gode priser til medlemmer i SMB Norge, men det så jeg først etter at jeg hadde kjøpt :-)

For en kundeservice, for en smidig å løsningsorientert bedrift!!! Å ikke minst! Knall priser!!! Anbefales på det sterkeste til alle SMB bedrifter. Imponert over mottakelsen å hurtighet de leverer!!!

Fikk et fint tilbud fra Nortel på et abonnement på 10GB. var 211kr billigere i mnd billigere enn Telia, og det er mye bedre kundeservice. Tok meg 15 minutter å ringe Telia før jeg byttet for å høre om jeg hadde noe bruddgebyr, mens det tok meg 10 sekunder å ringe inn til Nortel! Kjempe bra avtale, syns det er litt lang avtaletid, men det er vel normalt når det kommer til bedriftsabonnement idag.

De er utydelige i sin kommunikasjon ang priser. Det kommer ikke fram at prisene de opererer med er eks mva. De har 2 års oppsigelsestid så styr unna slik at du ikke sitter i saksa. Når de blir konfrontert med urent spill opplevde jeg arroganse.

Det ble over dobbelt så billig en Telenor! Stor fornøyd med bra oppfølging, de setter virkelig lista høyt i forhold til Telenor og Telia.

Hva er din erfaring med Nortel? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.
Veldig bra kundeservice, slipper å vente i lange telefonkøer, fleksible løsninger
Gode priser med god dekning. Sparer spesielt mye på mobildata.
God service og god kommunikasjon med kundeservice. Lett å få tak i og kort ventetid.
Ordnet raskt det jeg ønsket å endre. Hyggelige folk på kundeservice
God informasjon hele vegen, og utrolig raskt svar og hjelp fra kundeservice!
God dekning , OK priser. Ikke vært kunde lenge nok til å si så mye mer.
Raskt kunde behandling og hyggelig person, veldig fornøyd :)
Det eneste jeg savner er å se f.eks. mine MMS på Mine sider.