Meny

Nortel omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Nortel
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
8
av 37 innen
mobilselskap
66%
anbefaler
Nortel
Filtrer omtaler
54
9
2
3
26
Sorter omtaler etter
Viser av 94 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nortel?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig kommunikasjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Under første portering glemte Nortel å bestille sim kort. Andre portering så fekk vi simkort men Nortel glemte å legge inn bytte fra Telenor. Altfor dårlig når vi flere dager måtte holde folk inne på kontoret for at vi ikkje hadde fungerende mobiltelefoni. Anbefales ikkje.

Svar fra Nortel
19.05.2020 22:11
Hei Kim, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktige priser, flott oppfølging av selger, og raske svar fra support :-)"
7 syns denne omtalen er nyttig

Veldig godt fornøyd med hele salgsprosessen og ikke minst overgangen fra gammel teleoperatør til Nortel. Har også sentralbordløsningen som vi også er veldig fornøyd med. Anbefales!

Svar fra Nortel
20.08.2020 14:19
Hei Cathrin, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyd og har en god opplevelse som kunde hos Nortel.
Torbjørg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det billigste abonnementet for bedrift jeg noen gang har hatt. Punktlig med avtalene sine og veldig god dekning over alt hvor jeg reiser.

Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og enkelt bytte og store besparelser med fortsatt Telenor-dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk god hjelp til bytte og gikk raskt og effektivt, store besparelser på abonnementene og mer data. Fortsatt god Telenor-dekning. Hyggelige folk som fulgte godt opp! Hjemmesidene blir forhåpentligvis mer innholds etterhvert.

Svar fra Nortel
03.04.2020 11:40
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber med å få på plass mer nyttig informasjon på nettsidene våre, som nyttig hjelpe artikler og informasjon.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Awsome"
3 syns denne omtalen er nyttig

Super kundeservice hands on! Forutsigbare avtaler og ingen overraskelser. en frisk pust i markedet. Keep up the good work!

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:32
Hei John, Takk for super tilbakemelding!
Anders B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Overgang fra Telenor til Nortel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ryddig og oversiktlig informasjon i fasen før bytte av mobilselskap. Det nye abonementet fungerte stort sett greit fra første øyeblikk.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:32
Hei Anders, Glad du er fornøyd med Nortel! Ta kontakt med oss om det er noe.
Christian O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aktør som tilbyr problemfrie løsninger og attraktive datapakker"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vår erfaring med Nortel er svært god. Løsningene har fungert problemfritt fra første dag. Brukerne gir tilbakemelding på god dekning og attraktive datapakker.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:31
Hei Christian, Hyggelig å høre at dere har en god opplevelse med Nortel!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigere og smidig bytte"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi møtte et tydelig kundefokus og vilje til å finne en god og prismessig veldig konkurransedyktig løsning for oss som SMB bedrift. Meget god kundeoppfølging.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:28
Hei Espen, Vi gjør vårt ytterste for at våre kunder skal bli fornøyd. Hyggelig å høre at dere har hatt en god opplevelse av Nortel!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Personlig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Personlig oppfølging er gull. EN person å forholde seg til. Aldri gå bort fra dette - det er dette som skiller dere fra andre! Ulempen med å vokse er gjerne at man mister det personlige særtrekket. Vinneroppskriften må være å beholde personligheten :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Profesjonell og nytenkende"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nortel virker seriøse i alt de gjør, samtidig som jeg liker at de tenker nytt i en litt traust bransje. Det er også bra at selskapet utfordrer de to dominerende aktørene.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:31
Hei Thomas, Glad du er fornøyd med tjenestene våre. Vi prøver å gjøre vårt ytterste for å hjelpe våre kunder!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kvalitet i oppfølging og leveranser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vårt selskap valgte å gå over til Nortel da vi er en stor tilhenger av de som tør å satse! Når vi i tillegg opplever en leverandør som gir oss god oppfølging via kundeservice, gode priser og stabilitet i tjenestene så blir vi en meget fornøyd kunde.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:30
Hei Jone, Vi er veldig glad du turte å satse på Nortel! Hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse av Nortel, du må ikke nøle med å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så mye data jeg ville til en veldig god pris, med Telenor dekning - og trivelig folk"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dette er jo et relativt nytt selskap i bedriftsmarkedet og jeg heier på entreprenører. Jeg var en av NetCom sine første kunder - fordi de utfordret Telenor monopolet - og nå er jeg tidlig ute med Nortel fordi de utfordrer Telenor/Telia Duopolet. Men jeg forventer jo at utfordrere skal tenke nytt også - og det synes jeg Nortel gjør. Deres Grenseløs abonnement med nesten uendelig mye data (først i markedet så vidt jeg vet) fikk vi for 499,- og deres trådløse ruter gjør at vi kan kvitte oss med dyr kabel i veggen på hjemmekontorene. Som SMB-kunde føler jeg også at jeg får oppmerksomhet, ikke bare er en liten kunde uten betydning. De har 30 sekunders svargaranti på kundeservice og det har de leverte på de to gangene jeg har ringt dem (fikk ikke datakortet til å virke, men det var feil med PCen min). To trivelige møre-stemmer og personlig service, i stedet for å bli satt over fra avdeling til avdeling uten å få løst problemet - slik jeg har opplevd det de siste årene som Telenor kunde. Jeg har anbefalt Nortel til fire venner i andre småbedrifter - og de er også veldig fornøyd. Nortel har forøvrig ekstra gode priser til medlemmer i SMB Norge, men det så jeg først etter at jeg hadde kjøpt :-)

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:30
Hei Per! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi står på for å utfordre duepolet på både priser og service!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilselskap av rang!"
4 syns denne omtalen er nyttig

For en kundeservice, for en smidig å løsningsorientert bedrift!!! Å ikke minst! Knall priser!!! Anbefales på det sterkeste til alle SMB bedrifter. Imponert over mottakelsen å hurtighet de leverer!!!

Svar fra Nortel
31.03.2020 14:42
Hei Tore, Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget god kundeservice!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et fint tilbud fra Nortel på et abonnement på 10GB. var 211kr billigere i mnd billigere enn Telia, og det er mye bedre kundeservice. Tok meg 15 minutter å ringe Telia før jeg byttet for å høre om jeg hadde noe bruddgebyr, mens det tok meg 10 sekunder å ringe inn til Nortel! Kjempe bra avtale, syns det er litt lang avtaletid, men det er vel normalt når det kommer til bedriftsabonnement idag.

Svar fra Nortel
26.03.2020 08:06
Hei, takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen som kunde i Nortel! Vi gjør vårt ytterste for at du som kunde skal få svar fra oss så kjapt som mulig og best mulig service.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Styr unna, lokk og lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

De er utydelige i sin kommunikasjon ang priser. Det kommer ikke fram at prisene de opererer med er eks mva. De har 2 års oppsigelsestid så styr unna slik at du ikke sitter i saksa. Når de blir konfrontert med urent spill opplevde jeg arroganse.

Svar fra Nortel
10.03.2020 11:17
Hei Trygve, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Nortel. Vi ønsker så klart ikke at våre kunder skal ha denne opplevelsen og tar dette svært alvorlig. Vi jobber kun mot bedriftsmarkedet å opplyser derfor alltid våre priser eks. mva, men det skal være tydelig i kontrakten med oss at prisen du får opplyst er ekskludert MVA. Kundene våre kan velge om de vil binde seg mot en reduksjon i prisen på abonnementet, men dette velger kunden selv. Send oss gjerne hele saken til e-postadressen vår [email protected], slik at vi kan få undersøkt dette nærmere.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Det ble over dobbelt så billig en Telenor! Stor fornøyd med bra oppfølging, de setter virkelig lista høyt i forhold til Telenor og Telia.

Svar fra Nortel
10.03.2020 11:16
Hei Fredrik, Tusen takk for hyggelige ord! Det varmer å høre at du er fornøyd med oss og at du sparer penger!
Bytt.no
"Hva er din erfaring med Nortel?"

Hva er din erfaring med Nortel? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Back to basic"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra kundeservice, slipper å vente i lange telefonkøer, fleksible løsninger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og god service"

Gode priser med god dekning. Sparer spesielt mye på mobildata.

Øyvind U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra service."
1 syns denne omtalen er nyttig

God service og god kommunikasjon med kundeservice. Lett å få tak i og kort ventetid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd med kundeservice. Takk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ordnet raskt det jeg ønsket å endre. Hyggelige folk på kundeservice

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask service"
1 syns denne omtalen er nyttig

God informasjon hele vegen, og utrolig raskt svar og hjelp fra kundeservice!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning , OK priser. Ikke vært kunde lenge nok til å si så mye mer.

Saulius K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt kunde behandling og hyggelig person, veldig fornøyd :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig billig telefon."
1 syns denne omtalen er nyttig

Det eneste jeg savner er å se f.eks. mine MMS på Mine sider.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR