Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har bare positive opplevelser med nortel,raskt svar når mann lurer på noe. er kjempe førnøyd.
Hei Arh Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God service som er tilpasset vårt behov. Raskt svar og prisgunstig.
Hei Borge Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med både priser og vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vi tegnet en avtale med Nortel, hvor vilkår fra 2019 ble lagt ved både ved tilbud og signering av kontrakt 30 mars 2022. Der står det kun i punkt for brudd gebyr standard som hos flere 3000 pr abo. Når vi da velger å avslutte forholdet til Nortel nå, får vi beskjed om at i tillegg til vanlig brudd gebyr, skal ha dekket utkjøps summen de betalte da vi gikk over til de. De henviser til sine vilkår som nå er oppdatert med dette nye punktet om dekning av utkjøp fra andre leverandører. Vi prøvde å holde en dialog med lojalitets ansvarlig, men der var det lite aksept da vi står på at vi har inngått avtale ihht vilkår som ble forelagt oss (sendt på e-post som vedlegg), og ikke de nye de henviser til. Dette er helt uakseptabelt, og med slike endringer på vilkår skal vi som kunde varsles og ha mulighet for å gå ut av en slik avtale, da man fordobler brudd gebyret uten varsel til oss. Dette er så useriøst, og vi kan ikke anbefale dette selskapet som en seriøs aktør dessverre. (Vi har reklamert på faktura, og må nok gå via advokat videre)
Hei Elling Så leit å høre at du ikke anbefaler Nortel. Beløpet på 3000kr som du nevner her er det vi kaller bruddgebyr. Dette er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, og er et gebyr man blir belastet ved brudd på en skriftlig inngått avtale. Det samme gjelder utkjøpssummen vi betalte dere ut for fra tidligere operatør. Jeg kan se at vi har en pågående sak med deg, og denne vil bli behandlet videre av oss. Vi ønsker selvfølgelig at du skal forlate Nortel på en fin og ryddig måte. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Veldig god informasjon og super oppfølging i etterkant.
Hei Cathrine Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Selger fikk tydelig beskjed om mine behov til Abonement og når det skulle aktiveres var enkel ting plutselig ikke mulig(Esim til Applewatch foreksempel). Møter ingen forståelse og blir nå enten nødt til å betale 3000 kr eller gå ut bindingstiden på 24 mnd.
Hei Solem Jeg skjønner det er frustrerende om du har blitt lovet noe du ikke har fått. Beløpet på 3000kr som du nevner her er det vi kaller bruddgebyr. Dette er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, og er et gebyr man blir belastet ved brudd på en skriftlig inngått avtale. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Nortel er en seriøs tilbyder med gode tjenester og konkurransedyktige betingelser!
Hei Reidar Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
For meg betyr den at faktura er ca 50% av tidligere hos annen leverandør (med sammenlignbare vilkår) Reidun B.
Hei Reidun Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Ingen overraskelser på faktura og god dekning over hele landet.
Hei Torbjørn Så flott å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
ble lovet binde pris 2år men med frihet til å si opp avtalen uten gebyr fikk en bedre avtale sa opp fikk bruddgebyr på 18800kr (svindlere) ikke bruk dette selskapet dette ble tatt opp på lydfil men den er vel slettet slik at det passer dem . selskapet betalte ikke fem øre for å få meg som kunde derfor presiserte jeg at jeg ikke skulle ha bruddgebyr ved skifte av mobilavtale dette ble samtykket av selger
Hei Jarle Vi ønsker selvfølgelig at vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, og skjønner det kan være frustrerende om du har fått beskjed om ting som ikke har vist seg å stemme i ettertid. Bruddgebyr som du nevner her er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, men burde kanskje i dette tilfellet vært enda tydeligere kommunisert da du ble kunde hos oss. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Love å lyge om alt mulig. Har fått lovnader om å ordne dekning, uten at noe skjedde. Sa då eg ville ha pengene igjen da tilbudet ikke var som lovet. Det var umulig og de vil ikke gi seg på bindingen som var på 12mnd. Vil advare alle andre om å bruke Nortel då dei er da nærmaste ein kjem ei svindelbedrift
Hei Erik Vi prøver absolutt ikke å lure noen, og synes det er veldig synd at du føler det slik. Det er mange ting som kan påvirke dekningen din, og som kan være avgjørende for hvor god eller dårlig dekningen er. Du kan lese mer om dette her: https://nyheter.nortel.no/dette-kan-pavirke-dekningen-din Vi benytter oss av Telenors nettverk, som vil si at alle våre kunder får full Telenor-dekning. Telenor blir gang på gang kåret til landets beste både på hastighet og dekning. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din, og se om vi kan løse dine problemer med dårlig dekning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Dette bør alle styr unna. De kom med komplett kontrakt etter telefon. Som ikke blir opplyst per telefon. Kontrakt brudd koster 3000kr Jeg takket nei når jeg fikk kontrakten på Mail 7 min etter avslutte samtale. De sendte enda regning. Jeg kan IKKE rekomendere dette i hele tatt. Har hatt skriftlig kontakt men dette «selskapet» i flere månader. Men de er bare tull
Hei Ingeborg Alle våre kunder får tilsendt en kontrakt de må signere før vi legger de inn i våre systemer. I denne kontrakten finner man alt av priser, vilkår, hvor mange abonnementer det gjelder osv. Med en gang denne kontrakten er signert er det inngått en bindende avtale mellom partene, hvor du som kunde har 24 mnd. bindingstid. Om du velger å avslutte abonnementene dine før bindingstiden er over, vil du få det vi kaller bruddgebyr, som er disse 3000kr du nevner her. Dette er standard prosedyre i bedriftsmarkedet. Du skriver at du har hatt kontakt med oss over lengre tid, men jeg trenger litt mer informasjon om deg før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, og ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Fornøyd med lave priser. Synes selger burde opplyst ved inngåelse av kontrakten, at jeg selv må legge ut bruddgebyret hos de jeg forlater. Får det redusert på fakturaer fra Nortel, men mye å ut med på en gang for 3 abn.
Hei Bente Det stemmer det du skriver her om at bruddgebyret du får fra tidligere operatør må selv betales. Videre blir fakturaer du får fra oss kreditert inntil du har nådd beløpet som bruddgebyret er på. Vi ønsker å være tydelig og klar i vår kommunikasjon, og jeg skjønner det er kjedelig å måtte betale brudd på tre abonnement samtidig. Jeg tar med meg kommentaren din videre! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg ble kontaktet av Nortel's selger for å skifte over fra Telenor. Var i utgangspunktet skeptisk men fikk på mail heldigvis bekreftet avtalt månedspris på 50GB. Etter to faktureringer begynte sjauen med feilfaktureringer der beløpet var nesten doblet. SMS fungerer ikke i Frankrike hvor jeg er nå...
Hei Snorre Om du har fått tilsendt en kontrakt hos oss og denne er signert, er det disse prisene som skal være gjeldende. Jeg skjønner det kan være frustrerende om du i ettertid mottar faktura som har noen andre priser. Når det gjelder SMS i Frankrike skal det fungere som normalt, men det kan være noen innstillinger på telefonen din som må justeres. Jeg trenger litt mer informasjon om deg før jeg kan søke deg opp i våre systemer for å se hva som har skjedd her. Om du ønsker kan du ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din, og se på fakturaene som du har fått tilsendt fra oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Selger ringte å skulle selge meg abonnement med ubegrenset data. Det viste seg å være alt annet en ubegrenset. Etter 10gb på 1 dag var det totalt fjæra sjø. Hastighet lik 0. Fikk ikke gjort en dritt. Ringte opp å ville si opp avtalen da jeg ikke fikk det som var forventet. Endte opp med et ufint gebyr på flere tusen. Styr unna
Hei Simon Abonnementet vårt Grenseløs har en grense på 10GB om dagen, hvor hastigheten blir strupet om man går over denne grensen. Dette tilsvarer ca. 300GB totalt i mnd, altså ganske mye data. Vi ønsker at vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, og skjønner det kan være frustrerende om du ikke ble opplyst om denne grensen på forhånd. Jeg tar med meg kommentaren din videre! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Ble kontaktet av en svært pågående, men hyggelig, selger. Skisserte løsningen som vi hadde i Phonero, og fikk til svar at ikke bare kunne dem levere tilsvarende løsningen- Men de kunne også ffforbedre den! Problemene begynte allerede før portering da de på teknisk avdeling overhode ikke skjønte hvordan vi ville ha oppsettet, og det viste seg snart at den løsningen som vi ble lovet, og som vi hadde hos Phonero, ikke kunne leveres av Nortel. Etter flere måneder fram og tilbake for å finne en levelig løsning ga jeg opp og ønsket å heve avtalen. Men tror du de ville la oss gå uten å betale 12000,- + mva i bruddgebyr, ikke snakk om. Meget useriøst mtp at grunnen til heving av avtale er at de ikke har teknologien for å innfri de løsningene som de faktisk solgte oss. Det eneste positive er prisen, men det er vell som med alt annet, man får det man betaler for
Hei Stian Jeg skjønner det kan være frustrerende om dere har blitt lovet løsninger som ikke er blitt levert. Vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder skal være fornøyd, og at de skal få de produktene og løsningene som er avtalt. Bruddgebyr som du nevner her er er standard praksis i bedriftsmarkedet. Dette er et gebyr som kommer ved brudd på skriftlig inngått avtale. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg i våre systemer, for å se hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vår bedrift er godt fornøyd med leveranse fra Nortel
Hei Svein Takk for 5 stjerner, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.