Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid blide å snakke med og ser løsninger til ditt beste.
Hei Ivar Takk for din tilbakemelding, det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice og løsninger! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Meget positive erfaringer med Nortel. Lokal forankret (foreløpig) bedrift som skaper arbeidsplasser i byen vår. Samtidig gode priser og service
Hei Robert Flott å høre at du har positive erfaringer med å være kunde hos oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Opplever aldri noe problem med mitt abonnement 👍🏼
Hei Weg Tusen takk for tilbakemeldingen og 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Nortel har en glitrende support som er mye verdt for oss som er helt avhengig av en velfungerende telefonløsning. Sentralbordet er også bra selv om det ikke er helt intuitivt på alle områder. Appen er derimot enkel i bruk!
Hei Ole Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er veldig kjekt å lese at dere er fornøyd med våre produkter og tjenester. Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du trenger noe hjelp til sentralbordet deres. Du når oss på telefon 70309900 eller mail [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel
God oversikt over rekning, rask kontakt med Nortel viss noe er uklart , pris ok
Hei Knut Takk for din tilbakemelding! Det er fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De er på og finner gode løsninger. Der andre har standardløsninger er de fleksible!
Hei Martin Vi jobber hardt for at du som kunde skal være fornøyd hos oss, og det er derfor kjekt å lese din positive tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God kommunikasjon, bra app og konkurransedyktige priser. Kan anbefales!
Hei Børge Vi er veldig glad for at du er fornøyd som kunde hos oss, og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Kontinuerlig, god oppfølging. Nortel bryr seg om sine kunder
Hei Jens Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Det er flott å lese at du som kunde er fornøyd med vår oppfølging. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Styr unna! Ikke takk ja til noe med ditt orgnr.på. Da tar de andre nummer og finner opp priser selv for håntering av disse. Kontrakten du skriver under på er vist kun et minstebeløp og resten av de 24mnd ser ut til å bli veldig spennende. Håper dere rydder fort og kun tar prisen kontrakten tilsier. Ser dere har lurt mange så da håper jeg dere tar dere rå til å holde den lave prisen dere lovet meg i 24mnd.
Hei Johannes Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer og finne ut hva som har skjedd her. Alle våre kunder får tilsendt en kontrakt før de signerer, og her finner man alle nummer som skal føres over, priser, vilkår osv. Vi legger ikke inn nummer som ikke er avtalt på forhånd eller som ikke står i kontrakten. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en ny gjennomgang av saken din. Da kan vi se på hvilke nummer som ligger i kontrakten din, og hvilke nummer som er ført over til oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg ber alle som blir kontaktet av dette firma og styre unna. Det som blir sagt og lovet holder dem ikke. Og det eneste dem kommer med er en komentar tilbake her at dem følger vilkår eller kontakt dem på support. Ja det er vilkår og dem sier noe annet. Bytter du fra et annen levrandør og du har binning der må du passe på. Jeg var tydelig på at jeg hadde binning og at det var vanskelig for meg og bytte. Jeg fikk beskjed om at dem kjøper deg ut. Da tenkte jeg at jeg går for denne og var tydelig på at skulle jeg bytte måtte jeg ikke bli fakturert fra gamle levrandør Telia. Det var ingen problen fikk jeg beskjed om. Jeg byttet og en uke senere kom faktura på brudd fra Telia over 12.000.-. Kontaktet min kontaktperson hos Nortel og fikk beskjed om at det var ingen problem dette løste seg. Hun sende meg mail til support og fikk beskjed om og sende faktura ditt så tok dem denne. Dette har jeg skriftelig på sms. Kort tid etter kom det at jeg må betale denne selv og dem fakturerer deg ikke for fakturabrudd hos Nortel. Det vil si at jeg betaler over 12.000 til Telia og trenger ikke bli fakturert fra Nortel til denne summen er dekket. Så nå må jeg betale for et år på en gang i stedet før og betale pr mnd. som utgjorde 1200.- pr mnd. Nortel dere trenger ikke komentere tilbake på denne for det dere driver med er så useriøst og det finnes ingen ting dere kan komme med. Dere er så veldig klar over at dere selger skittent. Jeg følger opp denne saken og dere vil bli politianmeldt selv om dere har vilkår. Det er måten dere selger på jeg kan ta dere på. Minner meg om telefonkatalogen.biz i sin tid.
Hei Øystein Vi beklager for misforståelsene angående utkjøp fra din tidligere leverandør. Vi forstår at dette har medført uventede kostnader for deg. Vi vil gjerne fortsette dialogen med deg, men jeg får ikke søkt deg opp i våre systemer kun med det navnet du bruker her. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan fortsette samtalen og arbeide mot en løsning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Ingenting ble som selger lovet. Simkort og datakortet virket ikke. Teknikerne er inkompetente. App virker ikke.
Hei Jon Jeg skjønner det kan være frustrerende om du har fått SIM-kort og datakort som ikke fungerer. Når det gjelder at du ikke har fått det du har blitt lovet så er det selvfølgelig beklagelig om du føler det slik. Alle våre kunder får tilsendt en kontrakt de må signere , og her finner man alt av priser og vilkår som kommer tydelig fram. Jeg trenger litt mer informasjon om deg før jeg kan søke deg opp i våre systemer og se hva som har skjedd her. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vi har hatt Nortel i et par år nå i firma sammenheng og har ingenting å utsette på. Fra dag 1 var dekning(Telenor dekning) som lovet med ingen problemer selv om vi var i by eller land. Prisene er lave og konkurransedyktige. Hver gang vi har hatt behov for å kontakte kundeservice har vi ikke ventet lenge og alltid fått hjelp på det vi trengte. På min side har vi full oversikt over abonnementene og utgifter til en hver tid. Sentralbord løsningen fungerer ypperlig med app på telefon i tillegg Vi kan anbefale Nortel til andre bedrifter.
Hei Talitor Så flott å høre at dere er fornøyd med produkter og tjenester fra Nortel, vi setter pris på din tilbakemelding! Det er fint å lese at dere har fått den hjelpen dere trenger, og at løsningen dere har fungerer slik den skal. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Etter to års abonnement fortsetter jeg i Nortel. Kundeforholdet oppleves trygt, seriøst, stabilt og prisene er konkurransedyktige. Min side og appen fungerer fint og er oversiktlig og forståelig satt opp. Jeg kan anbefale Nortel.
Hei Ole Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi veldig pris på. Vårt mål er at du som kunde skal følge deg trygg og ivaretatt, og det er derfor veldig kjekt å lese at du føler det akkurat slik! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Billig er bra sies det. Njah, kanskje full Telenor-dekning men IKKE samme kvaliteten. De har ikke WiFi-tale og samtale bryter i tunnel. Skurrer og hakker på linjen til tider. Og med en arbeidsdag som gjør at det ofte ringes og sjekkes opp i ting over WiFi/4G, men da må man legge på for å sjekke opp i noe. For deretter å ringe tilbake. Hull i hodet eller?? Mistet dekning halve arbeidsdagen uten å få beskjed om dette, fordi de skulle fikse de overnevnte problemene. Fikk melding om dette etter dekningen forsvant(litt vanskelig å lese den da).
Hei Per Jeg skjønner at det er en frustrerende situasjon å stå i når du ikke har dekning, men jeg kan forsikre deg om at Nortel og Telenor har 100% lik dekning. Kvaliteten på dekning og hastighet for Nortel sine kunder er identisk som Telenors egne sluttkunder. Du kan lese mer om hvorfor her: https://nyheter.nortel.no/telenor-dekning-med-full-hastighet For å kunne søke deg opp i våre systemer og se hva som har skjedd trenger jeg litt mer informasjon. Vi kan gjerne ta en ny gjennomgang av saken din, og om du ønsker kan du ta kontakt med oss på [email protected] Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Holder det de lover, kjapp på å svare, enkelt å komme i kontakt med, anbefales.
Hei Jens Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på! Vi er glad for å høre at du har hatt en positiv opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Som relativt stor forbruker av data er det kun Nortel som kan levere 10 GB pr dag.
Hei Karl Vi er helt enig- abonnementet vårt Grenseløs med 10 GB om dagen er genialt! Her får man mye data for pengene, og det er fint å lese at du er fornøyd som kunde hos oss. Takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.